XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Behale de uitlaat en de stalen remleidingen en de R1 klauwen laat ik mijn Kenny fijn origneel.
Ik had vorig jaar het idee om hem te vekopen,ik had er n.l. een kat mee dood gereden, zonder te vallen,gelukkig!
Had de schrik wel een te pakken..
Maar ik verkoop hem toch maar niet, de schrik is al uit m'n benen...haha
Heb er net nieuwe banden op laten leggen Bridgestone S20
Misschien kan ik er 3000,- 0f 3500,- krijgen tja op de bank zetten geeft toch geen rente....
En het zou maar zo kunnen dat Kenny in waarde gaat stijgen, duurt nog wat jaartjes denk ik...
Verder zie ik wel...af en toe effe met hem rondknallen...ik heb hem al 18 jaar en dan wordt het gewoon een stuk van jezelf.
 
Gelukkig maar dat de schrik er weer uit is. Origineel heeft zeker ook wat maar ik vind het leuk om er beetje mee bezig te zijn. Mijn vorige motoren heb ik nooit iets zelf aan gedaan maar XJR leent zich er gewoon zo voor. Bewaar natuurlijk wel netjes alle originele onderdelen.
 
Behale de uitlaat en de stalen remleidingen en de R1 klauwen laat ik mijn Kenny fijn origneel.
Ik had vorig jaar het idee om hem te vekopen,ik had er n.l. een kat mee dood gereden, zonder te vallen,gelukkig!
Had de schrik wel een te pakken..
Maar ik verkoop hem toch maar niet, de schrik is al uit m'n benen...haha
Heb er net nieuwe banden op laten leggen Bridgestone S20
Misschien kan ik er 3000,- 0f 3500,- krijgen tja op de bank zetten geeft toch geen rente....
En het zou maar zo kunnen dat Kenny in waarde gaat stijgen, duurt nog wat jaartjes denk ik...
Verder zie ik wel...af en toe effe met hem rondknallen...ik heb hem al 18 jaar en dan wordt het gewoon een stuk van jezelf.


Wat voor r1 klauwen heb je er op zitten en wat is hier het nut van.

Gr
 
Wat voor r1 klauwen heb je er op zitten en wat is hier het nut van.

Gr


Zitten er bij jou al op ,De oude 1200 modellen hadden er mindere remklauwen opzitten
Die kan je vrij makkelijk vervangen door de latere (betere) remklauwen van de R1
Die in combinatie met staal omwikkelde remleidingen is een hele goeie upgrade

full
 
Behale de uitlaat en de stalen remleidingen en de R1 klauwen laat ik mijn Kenny fijn origneel.
Ik had vorig jaar het idee om hem te vekopen,ik had er n.l. een kat mee dood gereden, zonder te vallen,gelukkig!
Had de schrik wel een te pakken..
Maar ik verkoop hem toch maar niet, de schrik is al uit m'n benen...haha
Heb er net nieuwe banden op laten leggen Bridgestone S20
Misschien kan ik er 3000,- 0f 3500,- krijgen tja op de bank zetten geeft toch geen rente....
En het zou maar zo kunnen dat Kenny in waarde gaat stijgen, duurt nog wat jaartjes denk ik...
Verder zie ik wel...af en toe effe met hem rondknallen...ik heb hem al 18 jaar en dan wordt het gewoon een stuk van jezelf.
Jouw Kenny ken ik ook en.is een mooie. Ik loop ook altijd nog steeds te loeren naar xjrren mede omdat ik ze mooi blijf vinden en belangrijk.. ze zijn oerbetrouwbaar. en.zitten ook prima op langere ritten. Mocht de jouwe een keer weggaan kun je me altijd even benaderen zolang we nog hier wonen. De mogelijkheid bestaat dat we hier een keer vertrekken maar wanneer en hoe weet nog niemand zelfs wij niet 😊
 
Jouw Kenny ken ik ook en.is een mooie. Ik loop ook altijd nog steeds te loeren naar xjrren mede omdat ik ze mooi blijf vinden en belangrijk.. ze zijn oerbetrouwbaar. en.zitten ook prima op langere ritten. Mocht de jouwe een keer weggaan kun je me altijd even benaderen zolang we nog hier wonen. De mogelijkheid bestaat dat we hier een keer vertrekken maar wanneer en hoe weet nog niemand zelfs wij niet 😊
Dankje Arie, ik zal aan je denken mocht het zover komen!
 
Zitten er bij jou al op ,De oude 1200 modellen hadden er mindere remklauwen opzitten
Die kan je vrij makkelijk vervangen door de latere (betere) remklauwen van de R1
Die in combinatie met staal omwikkelde remleidingen is een hele goeie upgrade

[afbeelding]


Haha. Oké dan heb ik dus al de goede remmen er op.

Moet wel een keer nieuwe blokken denk ik. Deze zijn volgens mij een beetje verglaasd. Remmen soms niet heel goed. Opschuren een optie.

Gr
 
Zo, terug van weg geweest.
Moest even een aantal pagina's door lezen.

Ik merk dat als ik een beetje gas geef mijn koppeling potje en rempotje beginnen te zweten.
Weet iemand hoe ze die dekseltjes in het duits op engels noemen?
Ga ik eens kijken wat er op ebay staat.

Nu ik alles zo terug lees ben ik erg blij met mijn kenny.
Was het zowiezo al wel.

Zit er nog eens over na te denken om er usd in te zetten zodat hij iets beter de bocht door gaat.

Maargoed, eerst een huis verbouwen dus dat zal nog wel ff duren...
 
Laatst bewerkt:
Zo, terug van weg geweest.
Moest even een aantal pagina's door lezen.

Ik merk dat als ik een beetje gas geef mijn koppeling potje en rempotje beginnen te zweten.
Weet iemand hoe ze die dekseltjes in het duits op engels noemen?
Ga ik eens kijken wat er op ebay staat.

In het Duits heten ze Bremsdeckel Kupplungsdeckel of Bremspumpen Deckel
In Engeland hebben ze het over mastercylinder reservoir maar andere pakkingen ervoor kan ik op Ebay niet vinden ,Heb ook eigenlijk nooit gehoord dat die dingen lekken ,Is vrij dik spul dus dat dicht altijd wel af ? Meestal hoor je wel dat de dichtingen in de zuigers wel eens "op" zijn en dan heb je daar weer revisie setjes voor ,Zit de boel wel goed in elkaar bij de jouwe ? Geen vuil ertussen ?
 
Heeft iemand al eens een XJR gezien met een MT01 koplamp? En een foto van?
Ik wil graag iets anders en heb verschillende lampen bekeken, maarja de vraag blijft altijd; ziet het er mooi en natuurlijk uit op je eigen fiets..
 
Waar kom je dat plaatje tegen dan? Ben wel opzoek naar meer achtergrond van mijn fiets *D


Ooit een keer op MP tegengekomen ,Volgens mij stond ie toen te koop ergens in de regio Delft ?
Vind het altijd wel leuk als je zo'n fiets ineens ergens anders ziet opduiken
Deze weet ik helaas niks van
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan