XR600r eindelijk af!!

sonic666

MF'er
9 sep 2004
117
0
Megchelen
ik heb mn xr 600r eindelijk af en krijg hem met de kickstarter niet gestart kheb al vanalles geprobeer net voor de comp zettuh en net halverwege maar wil niet hij loopt wel als ik hem achter de auto aan trek! dan loopt hij wel (nog niet super heb ik het idee) bougie kan het niet zijn en de rest van de ontsteking ook niet. kheb het idee dat het de timing is van de nokkenas kan da??
 
oja moet ik ook nog doen nouja doe ik wel als ie echt af is... dr komen alu velgen onder (volgens mij zijn ze van een vfr oude) en een achterklauw van waarschijnlijk brembo enkelzuiger. voor wil ik ook nog een andere klauw.. en de gehele motor zal uiteindelijk zwart worden en oja dr moet ook nog een andere demper onder :] als dat eronder zit zijn de foto's wat leuker :P

Vandaag trouwens wel het zijkantje van mn voorband gehaald :9~ helemaal trots :P
dr zitten nog enduro banden op das wel een nadeel achja...
 
je rij een enduro randje al met 45 graden ofzo :)
heb enduro voor, sm achter nu, achter hou ik 5 cm over ofzo links en rechts :P
WIE HEEFT ER GOEDKOPE SPAKEN VOOR ME 17 INCH VELG??? *D haha..
 
oja moet ik ook nog doen nouja doe ik wel als ie echt af is... dr komen alu velgen onder (volgens mij zijn ze van een vfr oude) en een achterklauw van waarschijnlijk brembo enkelzuiger. voor wil ik ook nog een andere klauw.. en de gehele motor zal uiteindelijk zwart worden en oja dr moet ook nog een andere demper onder :] als dat eronder zit zijn de foto's wat leuker :P

Vandaag trouwens wel het zijkantje van mn voorband gehaald :9~ helemaal trots :P
dr zitten nog enduro banden op das wel een nadeel achja...
Is ie al af ?
 
af hahahah neh nog niet neh ik heb 3 weken geleden een aanrijding gehad een of andere KUT FIETSER dacht zo leuk te zijn om even voorrang te nemen bij regen buiten de bebouwde kom dit deed hij net toen ik op 20 m afstand was. sja daar is nix meer aan te remmen. Niemand gewond maja wel weer schade stuur krom voorpoot geschaaft enz. achja... nou maar eens kijken of ik uberhaubt nog iets van de verzekering krijg... :S
 
Terug
Bovenaan Onderaan