Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of kan het ermee te maken hebben dat het om een V-twin gaat? BV Dank.
Een tdm een v-twin??????????
Als jou tdm een v-twin blok heeft zal het daar wel aan liggen.
Mijn tdm 850 heeft gewoon 2 staande cilinders
[
Staande cilinders?
Best als je iemand verbeterd, maar jij hebt geen staande twin.
Alez voor jou dan een parallel cilinder,met een hellingshoek van 40 graden
oftewel een v twin
oftewel een v twin
Dat wil ik wel eens horenals ik ga gillen als pamela anders-om ben ik haar toch ook niet
Mooi geen v-twin , gewoon een setje staande cillinders die wat moe geworden zijn en gaan liggen
Dus niet,maar zo klinkt die wel door zijn 270 graden krukas.
volgens mij is dat mens nooit boven een hoek van 40 graden geweestDat wil ik wel eens horen
Als pamela gaat liggen maakt ze ook een hellingshoek hoek van minimaal 40 graden
Een '92er niet.
Het blijft een twin met parallelle cylinders maar met 270° verdraaide krukassen om het V-twin effekt te bereiken ... geen V-cylinders dus, wel een V-effekt.
De eerste reeks TDM 850 verbruikte vrij veel. Later hebben ze die aangepast, en vanaf toen was het verbruik veel lager. De juiste jaartallen weet ik niet, maar ik ken iemand die eerst met een "oude" TDM 850 reed, en nu is die ingeruild voor een nieuwer model (ook nog 850), en die verbruikt een pak minder.
Die oude moest weg omdat het olieverbruik veel te hoog was (ik dacht dat er zo'n 70.000km mee gereden was).
Dit klopt bijna allemaal.De mijne verbruikt ong. 5L/100km en is het laatste type 850.
Het olie verbruik kan bij een TDM zowel het oude als het nieuwe type bij zeer snelle autosnelweg ritten vrij hoog liggen(had bij gewoon gebruik op 3500km niks hoeven bij te vullen en bij een snelle rit over de duitse autosnelweg van 650 km bijna een halve liter).
Een TDM mag ook niet harder dan 80 km/u
Een TDM mag ook niet harder dan 80 km/u