Accu meten.Nee totaal niks. Zo ineens. Opzich lachwekkend dit. Heb deze motor gekozen omdat hij motorisch in orde zou zijn, dan zou ik zelf de andere dingen eromheen kunnen opknappen.
Ja, kanZou dit dan ook de problemen tijdens het rijden verklaren?
Hoop inderdaad op een rotte accu. Heb een goedkope druppellader, die geeft aan dat ie "full" is. Heb zelf ook een meet apparaat, maar die geeft 27 volt aan. Dus heb het idee dat ik totaal verkeerd meetIk weet dat mijn broer ook wel eens zulk soort rare klachten had met een GPZ900 (was toen nog niet oldscool..)
Zijn accu lade niet meer bij. Dus ik denk dat of je accu laad niet meer bij, of je accu is overleden.
Aangezien je je accu zegt op geladen te hebben vermoed ik het laatste.
Of heb je een lader met een indicatie van de staat van de accu?
Edit: "warm draaien" is vrij nutteloos en slecht voor "het milieu" (als dat je iets boeit tenminste)
27 volt als je motor aan staat zou kunnen, maar goede kans dat dan je accu stuk is en je spanningsregelaar ook. Als ie uitstaat lijkt het me onlogisch.Hoop inderdaad op een rotte accu. Heb een goedkope druppellader, die geeft aan dat ie "full" is. Heb zelf ook een meet apparaat, maar die geeft 27 volt aan. Dus heb het idee dat ik totaal verkeerd meet.
Warm draaien deed ik omdat als ik na het starten het gas open draaide de motor gelijk uitviel. Na een tijdje warmer kon ik langzaam het gas opendraaien. Maar als ik een flinke dot gas wilde geven viel hij weer uit. En toen zoals beschreven was het ineens pats boem helemaal voorbij.
Nee uit. Dat is het gekke ook27 volt als je motor aan staat zou kunnen, maar goede kans dat dan je accu stuk is en je spanningsregelaar ook. Als ie uitstaat lijkt het me onlogisch.
Dan vermoed ik dat het 2.7 volt is. Dat kan met de verkeerde instellingen wel eens lijken op 27 volt.Nee uit. Dat is het gekke ook. Zal morgen met iemand meten die er verstand van heeft. Leer ik er zelf ook weer wat van.
Ik weet niet welke druppellader je hebt, maar je hebt ook gewoon laders die er spanning op zetten, en als ze 14 volt terugmeten het dan goed vinden en er mee ophouden.Dat zou dan inderdaad goed kunnen. Maar als mijn voltmeter dat doorkrijgt. Waarom zegt de druppellader dan wel dat de accu vol is?
Komkom, dat gebeurt zomaar nietMisschien is er troep in je carburateur terecht gekomen, wat zijn weg naar de sproeiers gevonden heeft? Mocht het doormeten van de componenten niks opleven, is het wellicht een idee om even de carburateurs af te laten, om te zien of er troep uit de vlotterkamers komt.
Wtf als plantenbak gebruikt?