Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Onze minister economische zaken (Zalm) heeft iedereen in nederland boven de 6 jaar een setje euromunten cadeau gedaan. 3,88 Euro!!
Rekensommetje:
14,9 millioen mensen die het krijgen
3,88 Euro
totale kosten:
57.812.000 Euro
2332130298,8 Befjes
127400882,52 Guldens
Ik heb alleen net iets meer betaald dan 8 gulden en 55 cent!Zie het als een voorlopige teruggave van de belasting![]()
Ik denk dat je wel schrikt als je in 2002 je bankrekening voor het eerst ziet.Alleen als je in het rood staat is het een meevaller.
De Euro heeft zijn voor- en nadelen.
Gewoon even een vraag tussendoor (verveling slaat toe bij mij).
Morgen kunnen we de eurosetjes ophalen (sorry belgen), en over 2 weken gaan we er ook mee betalen.
Heb je er last van? Interesseert het je geen zak?
Kan me eerlijk gezegd niet zoveel boeien. Denk dat je er snel gewend aan raakt. Is net zoiets als wanneer je op vakantie gaat. Hoef je op een gegeven moment ook niet meer na te denken, hoeveel een bepaald bedrag in francen, peseta\'s enz in guldens is.
Onze minister economische zaken (Zalm) heeft iedereen in nederland boven de 6 jaar een setje euromunten cadeau gedaan. 3,88 Euro!!
Rekensommetje:
14,9 millioen mensen die het krijgen
3,88 Euro
totale kosten:
57.812.000 Euro
2332130298,8 Befjes
127400882,52 Guldens
Het is echt 14,9 millioen. Kijk maar in de statistieken. Ik heb het van internet gehaald van het CBS (centraal bureau voor de statistieken of zoiets)Iedere NEDERLANDER van 6 jaar en ouder krijgt deze set. dat zijn er vast en zeker geen 14.900000.![]()