Zo zet je een motorfiets te koop

Worden die vlekken rond de tepel altijd zo groot van het rijden op een Yamaha????
In dat geval verbied ik mijn vriendin er zo een te kopen.
 
klik even op alle advertenties, dan kom je deze ook tegen, weet niet zo goed wat ik mij er bij voor moet stellen ;) ;) ;) *O* *O* *O* })



Doosje ovaal met deksel

Mooi ovaal zilveren opbergdoosje voor op uw Yamaha R1 Gevoerd met fluweel en afsluitbaar met dekseltje Perfecte € 45,00 09-07-2005

€ 45,00
Beschrijving: Mooi ovaal zilveren opbergdoosje voor op uw tafel, kost weinig in onderhoud, opklapmodel, geen zakken, dus kan ze ook niet vullen...

Gevoerd met fluweel en afsluitbaar met dekseltje.

p.s. neuken geen bezwaar......

Ik moet goed kijken..........maar zilver lijkt mij een beetje teveel van het goede

Perfecte staat. ????

;) ;) ;) ;) ;) 8-) 8-) 8-) *D *D
 
Laatst bewerkt:
klik even op alle advertenties, dan kom je deze ook tegen, weet niet zo goed wat ik mij er bij voor moet stellen ;) ;) ;) *O* *O* *O* })


Nieuw zweepje, kleur roze

189478.jpg

:)
 
Laatst bewerkt:
Ja klik op alle advertenties,'tís een marktkoopman ,zal dat wijf ook wel hebben opgekocht in 1 of ander duister lokaal,leluk ding ;)
 
- Ermax verhoogd windscherm
- Yamaha monosit
- Akrapovic uitlaat (+/+ 10 PK) Dé uitlaat in de Superbike klasse.
- blauwe bodemplaat onder zit en dubbele ronde achterlichten,
race kontje
- richtingaanwijzerlichten achter geintegreerd
- Tankpad
- aansluiting voor druppellader
- (tegen meerprijs orginele bok om achterwiel te liften)
- en dubbele airbag!
_O-
 
evt te koop tegen meerprijs 50,=, nieuw fris zadel ivm met uitgebeten zoute plekken op origineel :(



















of een pot 'poetsy' 10,=


 
Laatst bewerkt:
haha dan meen je niet. zit een meisje bij mij op school die hogenbirk heet. zal van de week even vragen of haar vader toevallig een blauwe yamaha r1 heeft! _O-
 
haha dan meen je niet. zit een meisje bij mij op school die hogenbirk heet. zal van de week even vragen of haar vader toevallig een blauwe yamaha r1 heeft! _O-

hoe heet zij dan? karen en wanda hogenbirk zijn t niet. tenminste de 1ste weet ik zeker O-) . daar zijn dr borsten te klein voor en is t meisje op de foto te lang voor. dr van uitgaande dat t meisje ook hogenbirk heet dan *D
 
het meisje dat ik ken heet elisabeth, zij is het zeker niet is veels te klein daarvoor maar misschein wel familie van haar, zal es ff vragen of familie van haar een blauwe motor heeft
 
hoe heet zij dan? karen en wanda hogenbirk zijn t niet. tenminste de 1ste weet ik zeker O-) . daar zijn dr borsten te klein voor en is t meisje op de foto te lang voor. dr van uitgaande dat t meisje ook hogenbirk heet dan *D
bewijs-piccie :P :9
 
Ik vind eerlijk gezegd de verkoopmethode van een mede MF'er hier vorig jaar een stuk subtieler en leuker (hoe hij z'n vriendin op de motor zette).
Zie dit topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan