Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tis moeilijk te zeggen. Die foto die je laat zien.....ga je altijd met deze snelheid door de bocht? Zo nee en ben je een aardige ster in remmen en uitaccelereren kan je Niveau 2 proberen maar als je eerst Niveau 1 doet, zal dat niet verkeerd zijn want dan heb je weer extra kennis die je bij 2 weer kan toepassen. Succeshard rechtdoor of ook in de bochten ?
Op lelystad zat ik op een gegeven moment in het snelste groepje...het viel me op dat men met name hard ging op het rechte stuk, maar dat ik ze in de bochten \'op de kont\' reed
hoe hard is genoeg ?
Okee thanksJe mag met elke demper deelnemen,maar op Zandvoort luisteren ze met het oor als je langs start/finish komt.Zolder/Assen zijn hetzelfde met die meetpaal,pas dus op.
Het beste kan je 2 open Laserdempers nemen,kan Mile mee toveren!
Overigens heb ik op Zandvoort geen problemen met 1 enkele open demper.Maar ze hebben er liever 2 natuurlijk.Of standaard,dB-killers zijn ook mogelijk.Let weleveel herrie is wegwezen.Dus niet ff snel wisselen.
Doe aub je oude icoon terug ipv zo\'n zenuwachtig flikker ding
Dank jeOp maandag 06 januari 2003 19:41 schreef Mar1tin het volgende:
Zonder op jouw rijkwaliteiten af te willen dingen, maar Lelystad is een OllekeBolleke-circuit (ja, ik dacht ik probeer eens wat nieuws ) Op Zolder wordt er toch altijd flink doorgereden, ja óók in de bochten. Ga anders gewoon eens zo\'n circuitdag doen (nee, niet op die skelterbaan in de polder) dan weet je een beetje waar je aan toe bent.
allebei goede adviezen denk ik. Beginnersklasje dan maarEn Fast Forward voegde daar aan toe:
Tis moeilijk te zeggen. Die foto die je laat zien.....ga je altijd met deze snelheid door de bocht? Zo nee en ben je een aardige ster in remmen en uitaccelereren kan je Niveau 2 proberen maar als je eerst Niveau 1 doet, zal dat niet verkeerd zijn want dan heb je weer extra kennis die je bij 2 weer kan toepassen. Succes
Je kan ook een daggie gaan vrij rijden en in de beginners klasse inschrijven!
Krijg je een uitleg van te voren wat je wel en niet moet doen op en om de baan.
Tevens wordt je heel goed voorgereden en later op de dag mag je je eigen kunsten vertonen dus dan rijdt de voorrijder alleen in het begin van de sessie voor.
Wordt je vrijwel niet ingehaald tijdens de sessie dan kan je voor de volgende keer bij de gevorderen inschrijven etc.
MF is eigenlijk één grote bron van wijsheid.......allebei goede adviezen denk ik. Beginnersklasje dan maar
Kom jullie nog wel tegen op het circuit
MF is eigenlijk één grote bron van wijsheid.......
Kawaroen en Fastforward rijden allebei op een groene Kawa; kán bijna niet missen.
Goede keuze.Hmm... wilde me eerst inschrijven voor niveau 2, maar ik denk dat ik maar voor niveau 1 ga en dan 2 dagen vrij rijden. Beter voor vertrouwen in mezelf en de motor, denk ik.
Goede keuze.
Je zou het zo kunnen doen:
1e keer een cursus Niveau 1
2e keer vrij rijden beginners
3e keer vrij rijden bij de gevordenen
Dan ga je koment jaar verschrikkelijk veel vooruit
Ik weet niet hoe ie rijdtNiveau 1 is wel erg vervelend als je al circuit gereden hebt.
Is die bananeman zooo traag?
Doe anders 2 en dan de rest.
Ik ben zeker niet snel, maar het gaat mij meer om het goed leren kennen van het circuit. Ik heb alleen op Lelystad gereden en dat kun je geen circuit noemen.Niveau 1 is wel erg vervelend als je al circuit gereden hebt.
Is die bananeman zooo traag?
Doe anders 2 en dan de rest.
Neuh, ik hoor niet bij de snellere straatrijders.Ik weet niet hoe ie rijdt
Maar hoort ie bij de snellere straatrijders dan kan ie natuurlijk gemakkelijk beginnen met niveau 2
Helemaal gelijk.Neuh, ik hoor niet bij de snellere straatrijders.
Ik doe het relaxed aan, komt prima in orde. Heb er iig errug veel zin in.
Niemand schrijft meer in dit topic,en ik heb jullie nog wel wakker gemaakt
Arme Pork gaat slapen...
Probeer er in elk geval een dB killer te regelen. Ik heb trouwens regelmatig idd voor een dagje m'n originele demper teruggezet om problemen m.b.t. geluid te voorkomen.Vraagje: Jullie lijken me allemaal niet het type om zonder sportuitlaat rond te karren dus hoe doen jullie dat dan ? Gewoon gaan en lawaai maken ? db-killer plaatsen? werkt dat wel?