Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!



meer zoiets
 
Hmm balen. Nol Bikker anders eens contacten, dat is een Kawa goeroe. Een kabelboom regelen enkel voor een stekker is ook een oplossing maar wel een dure oplossing
 
Mja, daarom houd ik de kabel van de kuip liever heel.
Nol Bikker is een goeie, ga ik ook eens aanschrijven.
 
Kun je in jouw stekker geen kleine vrouwtjes duwen, oei dat klinkt wel erg fout.
Maar snap je wat ik bedoel.?
 
Oh die dingen, ja daar heb ik er zat van maar dat vind ik niet zo netjes. Liever een stevige stekker.
 
T is toch voor tijdelijk ?
Stukje binnenband afknippen , trekbandjes erom en hup met de geit!
 
Nee man, ik zoek iets voor de definitieve oplossing. Lelijk maar functioneel heb ik nu al.
 
jaja jij wil de mogelijkheid behouden om de S-kuip terug te bouwen ,
nou man ,als je 1x t nudisme hebt bedreven ,dan staat t S-kuipje rap bij de kringloop .
Succes ermee
 
Scherp! Ik heb al vaker gemerkt dat de ZR7 en ZRX veel met elkaar delen maar dit had ik nog even niet bedacht.
Dank!
 
Wat heb je eraan gedaan dat je nu 104cc meer hebt?

HighKing

Je zou ook van een zr7 de ronde koplamp kunnen monteren past ook op de zrx alleen je knippers komen wat hoger heb hier een link waar nog wat te koop is Koplamp Kawasaki ZR 7 1998-2003.
En besteld! Framepje is wel de mooiste oplossing, geen bandjes om de vorkpoten heen.
Nogmaals bedankt voor de tip!

En hier vind je ook wel een cockpit,Die van een zr7 past ook eBay Kleinanzeigen
Had ik al gezien ja. Eerst even kijken of ik de huidige cockpit er gewoon op krijg. Dan komt een mooie later wel.
 
Dat ziet er dan toch weer net ff anders uit dan bij mij. Zou kunnen dat het een stukje van het kuipframe is, kweenie.