ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

zo istie geworden , ducktail , tank , bikini top , radiateur afdekking , vork bescherming , achter spatbord moet nog.
 

Bijlagen

  • 20190919_145911 (Small).jpg
    20190919_145911 (Small).jpg
    114,8 KB · Weergaven: 14
  • 20190919_145922 (Small).jpg
    20190919_145922 (Small).jpg
    103,1 KB · Weergaven: 15
Tjees Huib , das wel een monniken klusje , geduldig mens :} :t
Klopt Jan het viel mij vies tegen , dacht dat doe ik wel effe , niet dus .
Het resultaat valt mij iig niet tegen alleen de bovenste sticker onder het ruitje weet ik niet of ik deze erop laat.
Het valt tegen omdat het spuitwerk en de bestikkering handwerk is geweest en voor het oog strak is , maar dat is dus niet, ga je plakken merk je aan de gouden bies dat het fout gaat en moet je gaan corrigeren anders word het net de Noordzee met windkracht 10.
Maar ja ik ben weer 2 dagen van de straat geweest.

GREETZ
 
Wat vinden jullie een normale prijs voor een nette R, met minder dan 50k km?
Ik vind de laatste 2 ZRX-en met een prijskaartje van 4000+ tegenvallen, te kritisch/verwend met de vorige misschien..?
 
een 11 of 12 ?

een 11 vindt ik max € 4000
een 12 max €5000 en dan moeten ze wel erg netjes zijn , we denken zo zoetjes aan allemaal dat we goud hebben .:?
 
Tsja, ik heb zelf voor mijn paarse ZRX 3250 betaald, maar heb ook niet over de prijs onderhandeld.
Er zaten zoveel dure accesoires op dat ik het wel goed vond.

Trouwens, de knipperlichten voor zitten nu ook op de 1200, even na het werk gedaan. Kuipje moest er wel af, kon echt nergens bij met m'n kolenschoppen. :+
 
ik heb 8 jaar terug €2800 betaald ,toen was t hok paars ,als ik m nu verkoop verwacht ik niet heel veul meer ervoor te krijgen :N
Maar hij mag iig nog 1 jaar blijven
 
een 11 of 12 ?

een 11 vindt ik max € 4000
een 12 max €5000 en dan moeten ze wel erg netjes zijn , we denken zo zoetjes aan allemaal dat we goud hebben .:?
Zo zit ik er eigenlijk ook in.
Die van eergisteren had een dikke verberg sticker op de bovenkant van de tank, verder keurig en 30k gelopen, maar de 4250 stond vast terwijl die tank niet gratis gespoten wordt.
Vriendin wil hem, maar ik vind het te gek, nog zonder kuipje ook.
 
Zo zit ik er eigenlijk ook in.
Die van eergisteren had een dikke verberg sticker op de bovenkant van de tank, verder keurig en 30k gelopen, maar de 4250 stond vast terwijl die tank niet gratis gespoten wordt.
Vriendin wil hem, maar ik vind het te gek, nog zonder kuipje ook.

Dus dan komt er nog een kuipje bij en de tank,ik zocht verder
Dan maar naar de pruis :t
 
Ben op zoek naar een andere demper ivm glijschade op de huidige akra. Kun je ook combineren, dus een andere demper op een akra bochtenset zetten?
 
Ben op zoek naar een andere demper ivm glijschade op de huidige akra. Kun je ook combineren, dus een andere demper op een akra bochtenset zetten?
ga ff naar star-twin met je demper ,ze hebben ook nieuwe hulzen e.d ,.
en als je aansluitmaat maar goed is kun je bijna alles erachter hangen
 
Als je een nette zrx 1200r wil zou ik op de website kijken die Megalodon vermeld, daar staan hele nette 1200's op....
 
Mile Pajic heeft die ook, die kan je ook eens vragen. Heeft voor mij eens een Bos-demper van een nieuwe huls voorzien, die was gescheurd.
Alleen naar Star-twin kunnen wij bijna lopend Coert ,en die leveren ook vakwerk
 
ga ff naar star-twin met je demper ,ze hebben ook nieuwe hulzen e.d ,.
en als je aansluitmaat maar goed is kun je bijna alles erachter hangen
Dat zou mooi zijn, maar de huls is niet genoeg...zal een complete demper moeten worden. (Meer schade overigens, de achterveer heeft de huls aan de binnenkant ingedeukt).
51731A49-0140-44FC-AFFD-3A1A81B4C4CB.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan