ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Vraag: Ik heb op m'n ZRX1100 als voorband een Michelin PR4 liggen, helaas is dit type band voor het achterwiel niet te krijgen.
Heeft iemand ervaring met een ander merk/type band i.c.m. de PR4?
(ik heb het liefst een setje maar de voorband is nog maar een 4000km oud en dus nog lang niet versleten)
 
Vraag: Ik heb op m'n ZRX1100 als voorband een Michelin PR4 liggen, helaas is dit type band voor het achterwiel niet te krijgen.
Heeft iemand ervaring met een ander merk/type band i.c.m. de PR4?
(ik heb het liefst een setje maar de voorband is nog maar een 4000km oud en dus nog lang niet versleten)
pilot road 5 is wel in de maat 170/60 17 te krijgen ,waarom die niet?
 
Even rekenen en kijken wat ik nodig heb aan plaatjes en dan waarschijnlijk hier posten en vragen of iemand wat heeft... :+

Ik zou nu je hem toch open hebt liggen 4x de uitlaat en 6x de inlaat shims wisselen , beter te veel speling als te weinig lijkt mij.
En dan netjes de carbs synchroon zetten.
 
En da's nog een 'Ninja special' ook! ;)
Verkoop 'm nou gewoon niet Jan. Ga je spijt van krijgen.

Ik heb nooit ergens spijt van gehad van wat ik aan motors heb verkocht ,en dat gaat nu ook niet gebeuren :N.
maar in maart trap ik m eerst nog een x in t rond, en dan kijk ik verder of ik m inruil of verkoop :t
 
Ik heb nooit ergens spijt van gehad van wat ik aan motors heb verkocht ,en dat gaat nu ook niet gebeuren :N.
maar in maart trap ik m eerst nog een x in t rond, en dan kijk ik verder of ik m inruil of verkoop :t

Zo denk ik er ook over, rustig over nadenken en in het voorjaar maak ik de beslissing of het tijd wordt voor iets anders.
 
veranderen van spijs doet eten :+ Ik hoop komend jaar wat meer circuitdagen te kunnen doen met de ZRX, voor de kilometers heb ik de KTM nu
 
Ik wil ook wel elk jaar wat anders, maar heb meer moeite met wegdoen.
Eerst maar 'es een schuurtje bouwen, heb ik weer wat ruimte :)

Dat heb ik nou ook maar ik heb er nu vier en geen ruimte voor nummer vijf dus als ik iets anders wil dan zal er toch eentje weg moeten.
Door de verlaging van de maximumsnelheid en het gegeven dat de ZRX toch graag uitnodigt om een stuk harder te gaan is het misschien verstandig
dat de ZRX volgend jaar weggaat al zou het wel naar mijn hart gaan. Hij staat nu lekker in de winterstalling en heb geen haast dus denk er nog even goed over na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan