ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Vanmiddag eindelijk eens een fatsoenlijke foto van de linkerkant kunnen maken sinds we de bedrading hebben aangepakt (het was steeds te donker onderweg naar huis, en in 't weekend steeds geen tijd).

Zitten nu ook Ali spiegeltjes op die een tikje zwaarder zijn dan de (eveneens Chinese) ER-6 look spiegels die erop zaten waardoor ik ook bij 4.500/5.000 rpm nog fatsoenlijk zicht naar achteren heb.

Vind ze zelf niet misstaan :t
img_20191229_132131218_hdr-jpg.1453344

Ook netjes schoongemaakt voor de foto.. :t
 
Zo beterder? ;)
IMG_20191230_141122456.jpg


Meteen ff een klein stukje vilt tussen de tellerbak en het ruitje gepakt zodat ie er niet meer tegenaan tikt (hoop ik).
IMG_20191230_141042273.jpg
 
Nou kan zijn reactie wel een beetje begrijpen...

Hetzelfde als schoenen passen in een schoenenzaak en dan online kopen...maar bij jou omgekeerd

Ik heb van tevoren natuurlijk een prijs opgave gevraagd..
Hoezo? Vastgestelde prijs is een vastgestelde prijs en dan moet je niet 10 Euro er bovenop gooien dat heet bij mij de boel besodemieteren.
Maar goed, ieder zijn keus mij ziet ie niet meer :W
 
Laatste rondje van het jaar (en tot de eerste lente zon waarschijnlijk....). Best koud die zomer/lente handschoentjes, maar met die winterhandschoen van 4 tientjes van de Motorbeurs kan ik echt niet uit de voeten...
 

Bijlagen

  • 20191230_112606_compress67.jpg
    20191230_112606_compress67.jpg
    305,8 KB · Weergaven: 5
Ik dacht laat ik ook eens wat aan pekelbestrijding doen. ;)
Als je doorrijd ( net zoals ik ) op tijd zuiver maken met bv polish die een bescherm laagje achterlaat, hoef je niks te spuiten of te smeren wat vuiligheid aantrekt, als je voor pekel wilt behandelen moet je de zrx van voor tot achter behandelen , tip PEKEL VERMIJDEN dan maar met de 4 wieler.
 
Lekker bezig Jopie, ben benieuwd naar het resultaat!

Mooi schoon Michel! Stond er laatst niet een testverslag van een hele berg anti corrosie sprays?
 
zal toch wel iemand ooit hebben gedaan ??????
Nog niet gedaan. Ik weet dat het kan zonder de kop er af te halen, dan zet je je cylinder onder druk. Beter kun je wel je kop lichten en je kleppen reinigen en op nieuw inslijpen. Ook dan je kop goed ontkomen en reinigen. Heb het wel met m'n eerste motor gedaan. Is goed te doen met het juiste gereedschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan