ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik zie andere klauwen en een adaptor om de boel passend te maken. Maar heb je dat dan gewoon op de bestaande leidingen aangesloten en klaar?
Puur interesse trouwens, zelf echt nog geen plannen in die richting. ;)


gewoon de Hel leidinkjes ,past :t
 
word denk ik het volgende project....,mens moet toch wat te doen hebben,zal wel wat aan gepast moeten worden daar ik een usd erin heb van een zx9r...vind het wel wat hebben en mooi staan...
 

Bijlagen

  • stuurdemper.jpg
    stuurdemper.jpg
    31,4 KB · Weergaven: 24
De laatste schade ook voor 90% weggewerkt , de rechterblok deksel, de vinnnetjes waren ook redelijk beschadigd, ik heb er met een vijl een stuk afgevijld en t ziet er weer keurig uit :t
 
Mannen, even een adviesvraag: Wat het uitlaatsysteem betreft lees ik vaak tegenstrijdige verhalen. De een zegt dat het zo open mogelijk moet zijn om er een betere prestatie uit te halen, de andere zegt, nee, je moet het origineel houden en zogen dat je een goede demper hebt... Ik weet tevens dat er een heleboel met de setting van de motor te maken heeft waardoor eea verandert als je er iets aan wijzigt en dat er ook nog emisienormen bestaaan waardoor eea niet meer geldig is als je het niet origineel houdt...

Echter ik ben benieuwd naar de verhalen van de mannen in dit groepje die een after market systeem hebben, dan weet ik dat het uit ervaring gesproken wordt...

Ik hoor graag van jullie. thnx!
 
als je meer vermogen wil is een open uitlaat system een absolute must. het originele system is dubbelwandig en beperkt de flow teveel om er nog veel meer pk's uit te halen. dat is iets anders dan een open demper die (teveel) herrie maakt. Ik heb een open system wat veel meer doorstroom heeft. Maar met de akra erop met de insert erin kan ik prima door de geluidskeuring.

Emissienormen is zowiezo een beetje onzin, het pair system wat er standard op zit gooit bij de 4000 toeren (het meetpunt voor de certificering) verse lucht bij de uitlaatgassen. Dat is natuurlijk ook onzin, eruit met die rommel :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan