ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Even iets anders, heeft iemand een cd of kopie van een werkplaats handboek van de 1200 dan..??
 
Vandaag nog even in de achtertuin van Jan geweest...
IMG-20200920-WA0005.jpg
 
Deze zou qua "standaard" uiterlijk zijn hoe hij moet zijn... die ruggesteun zou dan weer perfect zijn voor de vrouw....
905001d84c1d80d1361cef7c022e619e.jpg


Maar ik wil een andere kuip voorop, voor het makkelijke zou het een gpz kuip moeten zijn.. echter vind ik een bepaalde klassieke kuip heeeul vet... Maar die is alleen in Australië en japan te vinden... denk dan aan de MPF....
 
Deze zou qua "standaard" uiterlijk zijn hoe hij moet zijn... die ruggesteun zou dan weer perfect zijn voor de vrouw....
Bekijk bijlage 1545094

Maar ik wil een andere kuip voorop, voor het makkelijke zou het een gpz kuip moeten zijn.. echter vind ik een bepaalde klassieke kuip heeeul vet... Maar die is alleen in Australië en japan te vinden... denk dan aan de MPF....
Andere kleur maar bijna die van mij wel een mooie fiets in het groen.....
MPF mad max geweldige film...
 
  • Leuk
Waarderingen: G-jo
Hahaha geen idee.. ik rij met een full face helm, niet alle Harley rijders voldoen aan de vooroordelen van anderen ;-) iedereen denkt altijd, zo'n hok stuurt niet... ondertussen rij ik menig motor eruit... ja minder verfijnd dan andere merken/typen.. maar ik heb genoeg gereden om te weten dat alles... maar dan ook ALLES! leuk rijdt... vt600 origineel (en verbouwd) gpz 900 r verbouwd, Suzuki sv1000, Harley davidson sportster 883 (2 X), triumph bonneville 1970, triumph speedtriple 1050 2005 en nu dus de hd sportster 1200S... elke motor heeft ze charmes en als iemand zegt dat hij nooit op zo'n hok zal rijden weet ie niet waar die het over heeft.... alle respect uiteraard ;-) maar je snapt mijn reactie...

Ik wil nu iets waarmee ik makkelijker duo kan rijden en de zrx heeft altijd op mijn lijstje gestaan...

Duo heeft een vrij scherpe kniehoek, heb naast de ZRX ook een Z1000SX en mijn duoengel kan op de SX beter zitten
 
Duo heeft een vrij scherpe kniehoek, heb naast de ZRX ook een Z1000SX en mijn duoengel kan op de SX beter zitten
diegene die achterop zit gaat ook wat schommelen bij optrekken en remmen.ps. als mijn buurmeisje achterop gaat haal ik mijn rugprotector eruit dan wordt vaak remmen stukken lekkerder 😋
 
Rij dan ook maar door misschien stopt wel iemand anders
'Nee , ik stop op t gemakkie en pruts ff mee ,heb er al genoeg weer mee op weg geholpen :t
dat debiele zwaaien heb ik gewoon nix mee ,doe je in t blik ook niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan