ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

check mij OP plaatje, daar staan ze wel op volgens mij. Niet makkelijk te vinden, dat dan weer wel.
 
Zoiets?
 
Wat een achterlijke prijzen voor een paar stepjes, maar ja een nieuwe motorfiets waar ze lekker op zit is duurder denk ik _O-_O-_O-
 
Wat een achterlijke prijzen voor een paar stepjes, maar ja een nieuwe motorfiets waar ze lekker op zit is duurder denk ik _O-_O-_O-
T kost een paar cent maar dan heb je ook wat,ik heb ze alweer verkocht ,t ziet er niet uit😥,t werkt wel 👍
ze gaat nu mee op de funduro 👍
 
happy wife happy life zeggen ze wel eens :+ is mij wel een paar lelijke voetsteuntjes waard hoor. Ik zou zeggen dat de ZRX erg geschikt is voor een passagier, hoewel sinds ik allroad rij de voorkeur van de vrouw toch ligt bij de hoogpoters :]
 
De wife 😉gaat steeds minder mee,en vindt t ook wel relax als ze voor de verandering is rustig achterop kan zitten ,dat lukt op de Funduro wel 👍
 
Vanavond weer een lekker stuk gereden met de ZRX.
20200922_184707_resized.jpg

Word wel onderhand tijd dat ik hem ga wassen.. 🤔
 
Afstelvraagje... ik zou de mijne wel eens écht goed af willen laten stellen. Dat 'ie hopelijk wat vlotter op het gas reageert. De 1:20 halen zoals Jan zou ook leuk zijn maar de huidige 1:18 is ook prima haha.

Eens per mail gevraagd aan de hier eerder aangeraden Jeroen van der meer. Verschillende opties, de duurste is met een volledige jet kit voor zo'n 600 euro. Vind ik best geld.
Voor 350 doet 'ie alleen de halve kit erin (de bovenkant van de carbs). Is het die 250 euro extra waard, een hele kit?
 
Afstelvraagje... ik zou de mijne wel eens écht goed af willen laten stellen. Dat 'ie hopelijk wat vlotter op het gas reageert. De 1:20 halen zoals Jan zou ook leuk zijn maar de huidige 1:18 is ook prima haha.

Eens per mail gevraagd aan de hier eerder aangeraden Jeroen van der meer. Verschillende opties, de duurste is met een volledige jet kit voor zo'n 600 euro. Vind ik best geld.
Voor 350 doet 'ie alleen de halve kit erin (de bovenkant van de carbs). Is het die 250 euro extra waard, een hele kit?
Gewoon op een dynojet kit af laten stellen €600 ? bel No limits ook is ,en wat nou alleen de bovenkant ,ja dat is ff lekker ,
dan hoeven de carbs er niet tussen weg ,half werk |(
 
net genoeg tijd om ook achter de carbuarateurs schoon te maken :+

Ik weet trouwens niet of je wel een jet-kit nodig hebt als je met de standaard kachelpijp en luchtfilter rondrijdt. Vermogen zal je er niet mee winnen, loopt ie zo beroerd dan?
 
Afstelvraagje... ik zou de mijne wel eens écht goed af willen laten stellen. Dat 'ie hopelijk wat vlotter op het gas reageert. De 1:20 halen zoals Jan zou ook leuk zijn maar de huidige 1:18 is ook prima haha.

Eens per mail gevraagd aan de hier eerder aangeraden Jeroen van der meer. Verschillende opties, de duurste is met een volledige jet kit voor zo'n 600 euro. Vind ik best geld.
Voor 350 doet 'ie alleen de halve kit erin (de bovenkant van de carbs). Is het die 250 euro extra waard, een hele kit?

Alleen de bovenkant? Dan vervangt die alleen de gasnaalden. Als je het echt goed wil hebben, moet je ten eerste je niet afvragen hoeveel het gaat kosten. Het beste is het afstellen per cilinder. Dus de A/F meting per cilinder.
 
dat wordt makkelijk met een dubbelwandige kachelpijp :) dan heb je toch een meetpunt per uitlaat nodig?
 
Vermogen zal je er niet mee winnen, loopt ie zo beroerd dan?
Hij mag van mij wel ff beter oppakken. Beroerd is 't zeker niet, je hebt er zelf recent mee gereden. ;)

moet je ten eerste je niet afvragen hoeveel het gaat kosten
Waarom niet? Ding heeft me de afgelopen tijd al een klap geld gekost. Er zit een grens aan mijn budget. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan