ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

paar druppies, gewoon op de standaard zetten kan de olie erin blijven.

Ik zou em weglaten en een mooi setje titanium bochten monteren :+
 
Ho wacht, hier ben ik! :+
Hij doet het nog hoor!
PXL_20210624_210757980.NIGHT~2.jpg
 
ik heb geen rex meer, dus ik hoef niet meer te posten..

maar ik heb nog wel een origineel achterlicht van een 1200
en twee lawaaipijpen voor een 1200
een korte ijzerkleur..
en een wat langere matzwarte hawk

DSC_0880.JPG


kunnen voor een beetje geld weg nu
 
Hoezo is Jan opeens van het forum af, een van jullie een idee?
Die heeft op eigen initiatief z'n account laten verwijderen, las ik ergens anders op het forum.
Waarom weet ik niet. Als ik het terug vind plaats ik wel een linkje naar dat desbetreffende topic.
 
Kan niet zeggen dat het me echt verbaasd, maar wel vrij plotseling voor m'n gevoel. Hij heeft nog een gebakje van me tegoed maar ik kan hem nu niet meer bereiken. 8)7
 
In het wolkenjagers topic kwam het ook opeens naar voren. Dacht misschien weet iemand hier wat meer. Hij had natuurrijk z'n naam al eens gewijzigd en wilde toen ook al minderen maar dat is geloof ik niet erg gelukt. :P
 
Ik moest altijd erg om hem lachen. Een tijdje geleden wilde hij een motorjas kopen maar de verkoper deed moeilijk over opsturen ofzo, en die zat hier in Heemskerk. Of ik ff langs wilde gaan.
Gedaan, jas gekocht en tegen die man gezegd dat ik de jas kocht voor m'n oom. Ding opgestuurd naar Jan, was ie heel blij mee. Sindsdien noemde hij mij steeds neef. :+
 
Ik moest altijd erg om hem lachen. Een tijdje geleden wilde hij een motorjas kopen maar de verkoper deed moeilijk over opsturen ofzo, en die zat hier in Heemskerk. Of ik ff langs wilde gaan.
Gedaan, jas gekocht en tegen die man gezegd dat ik de jas kocht voor m'n oom. Ding opgestuurd naar Jan, was ie heel blij mee. Sindsdien noemde hij mij steeds neef. :+
En ik maar denken dat jullie echt familie waren, hahaha. 😉
Wel een leuk verhaal, ik heb met Jan ook goede ervaringen met dingen kopen, en versturen.
En toen m'n moeder overleed, waar ik erg mee zat, heeft ie me flink gesteunt met z'n PB's, die zomaar uit z'n eigen naar me kwamen.
Dat vergeet ik dus niet.
 
Jammer dat Jan zijn account heeft verwijderd, tijdens het kopen van de ZRX had ik een goede relaxte indruk van hem.
Op het forum vond ik zijn directheid juist wel fijn, niet dat zachte politiek correcte gedoe.
Maar ik ben een greenhorn sommige van jullie kennen hem al jaren.
 
Jammer dat Jan zijn account heeft verwijderd, tijdens het kopen van de ZRX had ik een goede relaxte indruk van hem.
Op het forum vond ik zijn directheid juist wel fijn, niet dat zachte politiek correcte gedoe.
Maar ik ben een greenhorn sommige van jullie kennen hem al jaren.
Ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken als jij. 🙂
 
Jammer dat Jan zijn account heeft verwijderd, tijdens het kopen van de ZRX had ik een goede relaxte indruk van hem.
Op het forum vond ik zijn directheid juist wel fijn, niet dat zachte politiek correcte gedoe.
Maar ik ben een greenhorn sommige van jullie kennen hem al jaren.
Net zo direct als ik ( maar wel zo eerlijk ) , wat enorm botste af en toe , maar uitgepraat en sindsdien een heel fijne verstandhouding met jan 👍 jammer dat hij ons verlaten heeft.

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan