ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Goedemiddag allen,
Vandaag heb ik mijn ZRX verkocht omdat ik er helaas veel te weinig gebruik van maakte naast mijn 4 andere motoren.
Ik heb niet veel gepost maar wel veel meegelezen en heb een hoop opgestoken.
Bedankt voor de tips die ik heb gehad en veel veilige kilometers allemaal!

Groeten,

Gerard

ps. mijn foto in de openingspost kan verwijderd worden.
 
Goedemiddag allen,
Vandaag heb ik mijn ZRX verkocht omdat ik er helaas veel te weinig gebruik van maakte naast mijn 4 andere motoren.
Ik heb niet veel gepost maar wel veel meegelezen en heb een hoop opgestoken.
Bedankt voor de tips die ik heb gehad en veel veilige kilometers allemaal!

Groeten,

Gerard

ps. mijn foto in de openingspost kan verwijderd worden.
Feli met de verkoop Gerard ,goeie keus :t
 
Thx Jan, verbazend snel gegaan. Hele fijne fiets maar niet meer voor Nederland helaas. Ik was drukker met naar mijn snelheidsmeter te kijken dan dat ik aan het genieten was van de rit ;-)

Groeten,

Gerard
Welke motoren rij jij dan wel op waar je niet naar de snelheidsmeter hoeft te kijken.
Waar baseer jij deze uitspraak op ?
Ik geniet van elke rit gisteren nog de hele dag zelfs.

GREETZ
 
Welke motoren rij jij dan wel op waar je niet naar de snelheidsmeter hoeft te kijken.
Mijn beide Honda's CB400F en mijn Yamaha TDM daar kan ik meer mee onthaasten, de GSX750ES staat ook op de nominatie om in de toekomst het veld te ruimen 8-)
Waar baseer jij deze uitspraak op ?
Op eigen ervaringen.
Ik geniet van elke rit gisteren nog de hele dag zelfs.
Vooral blijven doen 👍
 
Welke motoren rij jij dan wel op waar je niet naar de snelheidsmeter hoeft te kijken.
Waar baseer jij deze uitspraak op ?
Ik geniet van elke rit gisteren nog de hele dag zelfs.

GREETZ
Wat gebruik je van je vermogen ? minder dan de helft w.s ,is t dan nog leuk ,is t hok daar voor gemaakt ? :N ,gassen moet je met zo n ding en dat wil t ding ook graag ,kost je alleen je rbw in ons kikkerlandje ,nou leuk ,ik heb iig weer veel meer lol in t rijden nu ,kan bijna al t vermogen weer gebruiken en gewoon op de weg he' _O-
 
Tuurlijk is dat leuk Jan. Gewoon ff aan het handeltje draaien en in no time op snelheid is gewoon lekker. De 300 bevalt me ook prima, maar het rauwe vermogen van de Rex blijft toch ook erg lekker. :)
 
Tuurlijk is dat leuk Jan. Gewoon ff aan het handeltje draaien en in no time op snelheid is gewoon lekker. De 300 bevalt me ook prima, maar het rauwe vermogen van de Rex blijft toch ook erg lekker. :)
Ik vond t niet leuk meer ,ik was er klaar mee om eigenlijk alleen maar op te letten ,geen zin meer aan , ieder z n ding ;)
ik nodig een ieder uit voor een "rustig" rondje achter de funduro aan ,gang is alles _O-
 
Tuurlijk is dat leuk Jan. Gewoon ff aan het handeltje draaien en in no time op snelheid is gewoon lekker. De 300 bevalt me ook prima, maar het rauwe vermogen van de Rex blijft toch ook erg lekker. :)
Ik vind het ook fijn, dat vermogen zo lekker dicht bij de hand.
Maar heb net zoveel plezier op m'n z650 en cb400f. Het is maar net waar ik zin in heb, een stuk flink optrekken/knallen, of lekker rondrijden op die oude "gebakjes". Alles heeft z'n charme. 🙂 👍
 
Mijn pakket is ook terecht 😅

ondanks dat het adres er in koeieletters op stond gaf de barcode van PostNL ‘geen geadresseerde’ en kennelijk heeft de barcode voorrang. Pakket stond dus zonder thuismelding op een verzamelpunt (gelukkig dichtbij)
 
Valt weer mee.
Tja, voor 2 tientjes per dag kijk je als postbode niet verder dan je neus lang is natuurlijk.
 
Airtech-streamlining bellypan
 

Bijlagen

  • A4349B1E-BFBD-4CE4-99FF-A0A15553B26F.jpeg
    A4349B1E-BFBD-4CE4-99FF-A0A15553B26F.jpeg
    242 KB · Weergaven: 11
Nou... eerst leren rijden 😂

heeft iemand wel eens het koppelingsdeksel eraf gehaald met de olie nog in het blok? (Motor rechtop) hoeveel olie komt eruit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan