ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Is het mogelijk om zo'n motorsteun bij jou te bestellen? is wel verrekte handig!
One of a kind..
Screenshot_20210514-172553.png
. Deze zag ik ook eens voorbij komen...
 
dacht altijd dat die goed waren om kuilen mee op te vullen :+

Maar zonder geintjes; wat komt er voor terug?
 
staat er mooi bij Coert! geel kleurt ook mooi bij het paars.

Ik hoop binnenkort even tijd te hebben om de zrx schoon te maken en weer eens een stukje te rijden.
 
Goedenavond

sinds kort ben ik eigenaar van een Kawasaki zrx 1100, heb de vering voor en achter laten reviseren omdat die op waren nu het er weer onder zit en redelijk is afgesteld,
Gaat ie gigantisch zoeken vol gas door trekken van 2 naar 3 en op de hogere snelheiden.

is er iemand die mij verder kan helpen ??

Mvg Martijn
 

Bijlagen

  • B2B312A0-E297-4BD2-8935-DC1F23726B28.jpeg
    B2B312A0-E297-4BD2-8935-DC1F23726B28.jpeg
    283,2 KB · Weergaven: 33
Goedenavond

sinds kort ben ik eigenaar van een Kawasaki zrx 1100, heb de vering voor en achter laten reviseren omdat die op waren nu het er weer onder zit en redelijk is afgesteld,
Gaat ie gigantisch zoeken vol gas door trekken van 2 naar 3 en op de hogere snelheiden.

is er iemand die mij verder kan helpen ??

Mvg Martijn
Welkom Martijn.

De eerste vraag die bij mij opkomt wat zegt de firma welke de vering gereviseerd heeft?
 
Heb je speling op je wiellagers, of die van je balhoofd en/of achtervork?
Versleten lagers kan namelijk ook voor een verrassend weggedrag zorgen..
 
Alles is zo goed als nagelopen vanavond bij een motorservice is zo 1,2,3 niks aan op te merken qua speling etc
 
Gefeliciteerd met je mooie oranje Rex! Kleurtje zien we niet zo vaak volgens mij. Hopelijk is je probleem snel opgelost en kun je lekker rijden met dat ding. :t
 
eens met Coert, waarschijnlijk wiellagers/balhoofd/swingarm lagers. Dat of de boel is compleet niet uitgelijnd.

Check ook even de framebouten rechtsvoor, die kunnen wel eens loskomen.

mooie oranje trouwens!
 
Ik ga zo eens kijken naar bouten en de uitlijning zou kunnen weet helaas 0 van de vorige eigenaren, ja vond het wel wat hebben de oranje kleur van de tegenwoordige z serie 👌🏼
 
Ik ga zo eens kijken naar bouten en de uitlijning zou kunnen weet helaas 0 van de vorige eigenaren, ja vond het wel wat hebben de oranje kleur van de tegenwoordige z serie 👌🏼
Kijk voor de zekerheid ook ff of de banden de goede draairichting hebben .
 
Toch maar een ander stuur besteld met zware stuur gewichten… huidige stuur is al verslepen met aftermarket stuur gewichten
 
Vanavond een leuke rit hier in de omgeving gereden met de 1100.
Een paar fotootjes:
Het haventje van Goudswaard,
Goudswaard 1.jpg

Dit bootje lag er ook, waarschijnlijk ex-militair, gezien de markeringen erop.
Goudswaard 2.jpg
Goudswaard 3.jpg

Goudswaard 4.jpg

Goudswaard 5.jpg

Aan het strandje van Numansdorp:
Numansdorp 1.jpg

Numansdorp 2.jpg

Numansdorp 3.jpg

Was weer een leuk, en lang ritje.
1 van de foto's mag wel in de OP @guntherrex , de 1100 ziet er nu anders uit dan toen ik hem net had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan