ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Gezien de vernieuwing van MF kan ik mijn oude berichten niet vinden. Er is een Franse motor website die Kawasaki's pimpt en van de ZRX staan mooie voorbeelden. Welk ZRX-lid heeft een ijzersterk geheugen?
 
Gezien de vernieuwing van MF kan ik mijn oude berichten niet vinden. Er is een Franse motor website die Kawasaki's pimpt en van de ZRX staan mooie voorbeelden. Welk ZRX-lid heeft een ijzersterk geheugen?
Deze

Rapo-concept

Ook al eens het een en ander besteld,heeft ook moiie spulletjes
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190224-131801_Google.jpg
    Screenshot_20190224-131801_Google.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 12
Heb 2 datums voor een meet.
Zaterdag 3 Augustus
en als het weer roet in het eten gooit EVT Zaterdag 10 Augustus

Verzamelen hier in Nederweert , dus wie goesting heeft datum noteren.
Kben benieuwd wat de opkomst gaat zijn , hoop een mooie groep.
GREETZ
Staan in de agenda.
 
Nou ,als er dan animo voor is doe ik t vlugge japie ritje begin mei ,max 6 man incl moi ,geen gezeur over dat t te langzaam gaat of geen koffiestops , gewoon een barretocht met mij:Z als voorrijder . opgeven betekent meerijden en anders wordt t niet meer aangevuld_O-dus eigenlijk hoe minder de beter:+,
misschien kan ik beter alleen gaan ,datum volgt misschien , is dit de goeie insteek 8-)?
 
Raspo ben ik eens binnen geweest en mee geluncht, toffe kerel. Spreekt nagenoeg geen woord Engels, een echte Fransoos maar gelukkig was er een Fransman mee die kon vertalen.

Niet al zijn creaties zijn mooi, als in erg over de top maar heeft wel verstand van zaken. Mits de vertaling goed was O-) _O-
 
Zolang het maar niet op 25 Mei is dan, want dan heb ik de Kawa-recordpoging bij Nol Bikker. Met de Z650. Elke andere datum is geen probleem.
 
Zolang het maar niet op 25 Mei is dan, want dan heb ik de Kawa-recordpoging bij Nol Bikker. Met de Z650. Elke andere datum is geen probleem.


Ik zal in al mijn goedheid daar rekening mee houden natuurlijk :t,
is ook geen begin mei toch ;)
 
Meestal ontvlucht ik ook de randstad en ga lekker rijden op de Veluwe, hier zitten zoveel idioten op de weg niet normaal.
Dus ik hoor het wel Jan, ik heb er zin in!:]*O*(dat verschrikkelijke was maar een geintje hoor).
 
Met z'n allen naar Nol is ook gein.
Dat is het zeker! Ik heb me ingeschreven met m'n Z650 uit '78. En sta naast een kennis in het 1978 vak die een Z1000 heeft nu.
Het leuke ervan, is dat mijn Z650 zijn eerste motor was. Toevalligerwijs kwam ik er achter, die fiets is nu van mij. Klein wereldje dus!
 
Tank ZRX.jpg


Ik ben op zoek naar de stickers op het kuipje van de ZXR 1100 in de bovenstaande kleur, de ZRX is van '99.
En ja, ik weet dat er nog complete setjes te koop zijn maar heb alleen de kuipstickers nodig, wie weet heeft iemand ze nog liggen.

Welke benzine tanken jullie in de ZRX, kan nergens op het internet vinden of het 95 of 98 moet zijn, E10 in ieder geval niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan