ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

heb een gat in de ( motor ) markt ontdekt *O* heb mijn baan al opgegeven :Y
Heb de zrxen die te koop zijn op marktplaats opgekocht en een deal gesloten hier bij een verfzaak :?
Wat ik ga doen ?
ZRXen ombouwen tot streetfigther en als ik ze dan verhoer spuit ik hem op in een foute kleur en verkoop ik ze voor €25.000 _O-_O-_O-grootste AFZET verwacht ik in Duitsland :Y:Y:t:t
Forum prijzen zullen rond €20k liggen, dus als iemand interesse heeft :? inruilen is geen probleem , maar verwacht niet de hoofdprijs :N:N

GREETZ
 
heb een gat in de ( motor ) markt ontdekt *O* heb mijn baan al opgegeven :Y
Heb de zrxen die te koop zijn op marktplaats opgekocht en een deal gesloten hier bij een verfzaak :?
Wat ik ga doen ?
ZRXen ombouwen tot streetfigther en als ik ze dan verhoer spuit ik hem op in een foute kleur en verkoop ik ze voor €25.000 _O-_O-_O-grootste AFZET verwacht ik in Duitsland :Y:Y:t:t
Forum prijzen zullen rond €20k liggen, dus als iemand interesse heeft :? inruilen is geen probleem , maar verwacht niet de hoofdprijs :N:N

GREETZ


Sorry, ik wil je droom niet om zeep helpen maar dit gaat niet werken. Streetfighters zijn helemaal passé.








Je moet er caferacers of scramblers van maken, de naam Vintage en Authentic aan koppelen en dan loop je binnen, echt waar :Y:Y:Y:Y



:+:+:+
 
Ja, anders was die paarse banaan wel 75.000 euro waard :')

gisteren de ZRX schijven eraf gehaald, zijn er hier nog geïnteresseerden?
9jA8txY.jpg

D4TRzMj.jpg


galfers, hebben wat corrosie aan de randen, wellicht wel weg te poetsen. Zijn recht en hebben een dikte van 5,0mm Zitten mooie RVS bouten bij. zit aan 100,- te denken, vanwege de corrosive. Nieuw zijn ze ietsie duurder :+
 
Ja, anders was die paarse banaan wel 75.000 euro waard :')

gisteren de ZRX schijven eraf gehaald, zijn er hier nog geïnteresseerden?
9jA8txY.jpg

D4TRzMj.jpg


galfers, hebben wat corrosie aan de randen, wellicht wel weg te poetsen. Zijn recht en hebben een dikte van 5,0mm Zitten mooie RVS bouten bij. zit aan 100,- te denken, vanwege de corrosive. Nieuw zijn ze ietsie duurder :+
Ja...weet ik iemand voor,houd ff vast voor mij!
 
Sorry, ik wil je droom niet om zeep helpen maar dit gaat niet werken. Streetfighters zijn helemaal passé.








Je moet er caferacers of scramblers van maken, de naam Vintage en Authentic aan koppelen en dan loop je binnen, echt waar :Y:Y:Y:Y



:+:+:+

Als ze maar lelijk genoeg zijn:Y_O-
 
Netjes Mark!

Gisteren even de dremel in de nieuwe vork gezet :')
SfYFbVI.jpg


alles voor gewichtsbesparing natuurlijk :+

nieuwe vorkjes zijn wonderbaarlijk nog een stukje lichter dan de oude. zeker in combinatie met het carbon spatbord scheelt dat ook best wat. lengte is iets korter... ben benieuwd wat dat gaat doen met het sturen :]

ook de brace en de adapters gemeten
rn6LFTL.jpg

zrIrDLk.jpg
 
Staat een verrekte mooie ZRX1100 op MP.
Wel ff het tuinslangen leren zadel vervangen , voor de rest zeker niet verkeerd:N:t

GREETZ
 
Zo n slechte smaak heeft Huib niet ,hij zal vast een andere bedoelen :Y
 
Ik heb ze een tijdje leuk gevonden, maar hoe meer ik er nu naar kijk hoe lelijker ik ze vind..
Geef mij m'n ZRX maar, is toch de betere "moderne" retro Z. :Y
Maar smaken verschillen natuurlijk.
 
De z 900 rs is wat mij betreft een mislukking ,als ze er een paar duo shocks en een iets meer in verhouding staand kontje op gezet hadden(en een paar p.k meer) , was t voor mij misschien een waardige opvolger voor de ZRX geweest ,maar zoals die nu is echt niet
 
Zo n slechte smaak heeft Huib niet .

Ander zadel erop ( zou de achterkant wel eens willen zien zonder dat slangenvel ) , en dat extra kuipruitje eraf.:Y
Maar eh Jan vriend , de bovenste zin , verklaar je nader .:?
Heeft toch zeker niks te maken met de cil………...oud , tis geen verkeerde ZRX toch?:]

GREETZ
 
Terug
Bovenaan Onderaan