ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Zo n slechte smaak heeft Huib niet .

Ander zadel erop ( zou de achterkant wel eens willen zien zonder dat slangenvel ) , en dat extra kuipruitje eraf.:Y
Maar eh Jan vriend , de bovenste zin , verklaar je nader .:?
Heeft toch zeker niks te maken met de cil………...oud , tis geen verkeerde ZRX toch?:]

GREETZ


Ik zie t mooie er niet in ,ik vind t maar een raar hok,en ik dacht dat jij meer van t gruun was eigenlijk :$
 
Gisteren trouwens bij Genesiz een topkoffer met beugels opgehaald.
Heb het plan opgevat om er eens een weekje tussenuit te gaan met de ZRX, en wel naar Luxemburg.
Lekker rijden daar, en niet al te druk met controles. Heb ook een paar tassen voor aan de zijkant dus het komt goed!
 
Veel plezier ermee Coert!!

Over de nieuwe modellen van Kawasaki. Er is er op dit moment eigenlijk geeneen die me echt kan bekoren. Misschien de W800 maar wel als er nog een zwik budget tegenaan gesmeten wordt om hem te verbouwen naar een tracker of iets dergelijks.

De enige motor welke ik zo uit het schap zou willen kopen op dit moment is de FTR1200S of de nieuwe Katana. Voor de rest is alles te nieuw en te modern.
 
Veel plezier ermee Coert!!

Over de nieuwe modellen van Kawasaki. Er is er op dit moment eigenlijk geeneen die me echt kan bekoren. Misschien de W800 maar wel als er nog een zwik budget tegenaan gesmeten wordt om hem te verbouwen naar een tracker of iets dergelijks.

De enige motor welke ik zo uit het schap zou willen kopen op dit moment is de FTR1200S of de nieuwe Katana. Voor de rest is alles te nieuw en te modern.

Gelukkig is er genoeg "ouwe meuk" is zeer goede staat te koop, soms zie motoren voorbij komen waarvan je je afvraagt hoe het kan, zo mooi en zo weinig kilometers.
Zag recentelijk een ZZR 1400 uit 2007 voorbij komen met maar 4700 km op de klok maar ook motoren uit de jaren '90 ook soms nog in nieuwstaat!
 
Gisteren trouwens bij Genesiz een topkoffer met beugels opgehaald.
Heb het plan opgevat om er eens een weekje tussenuit te gaan met de ZRX, en wel naar Luxemburg.
Lekker rijden daar, en niet al te druk met controles. Heb ook een paar tassen voor aan de zijkant dus het komt goed!

plaats is een foto van de pakezel
 
Veel plezier ermee Coert!!

Over de nieuwe modellen van Kawasaki. Er is er op dit moment eigenlijk geeneen die me echt kan bekoren. Misschien de W800 maar wel als er nog een zwik budget tegenaan gesmeten wordt om hem te verbouwen naar een tracker of iets dergelijks.

De enige motor welke ik zo uit het schap zou willen kopen op dit moment is de FTR1200S of de nieuwe Katana. Voor de rest is alles te nieuw en te modern.

Over smaak valt niet te twisten , maar wat een lelijke motoren8)7
 
Zo n W800 wil ik wel als ik 80 ben :Z dan mag t wel ff kalmer ,vind ze mooi hoor :t

Zo net ff de ZRX onder z n dekentje gehaald en voor de werkbank gezet ,dat betekend dat ik ermee aan de gang kan.
t zuurpakket is in de accu mieteren en opladen a.s week, en dan is kijken of alles weer werkt,
Wat een fijn ding is toch om weer te zien *O*
20180809_110758_resized.jpg
 
Over smaak valt niet te twisten , maar wat een lelijke motoren8)7

Sommige mensen hebben gewoon geen smaak haha. Maar buiten dat geintje, absurd eigenlijk dat er hedendaags zo weinig echt mooie motoren gemaakt worden. Zou dat een generatie-kloof zijn of is gewoon een flinke schifting tussen oldscool liefhebbers en de nieuwe plastic meuk?
 
Zo n W800 wil ik wel als ik 80 ben :Z dan mag t wel ff kalmer ,vind ze mooi hoor :t

Zo net ff de ZRX onder z n dekentje gehaald en voor de werkbank gezet ,dat betekend dat ik ermee aan de gang kan.
t zuurpakket is in de accu mieteren en opladen a.s week, en dan is kijken of alles weer werkt,
Wat een fijn ding is toch om weer te zien *O*
Bekijk bijlage 1359187

Potver, ziet er nog goed uit man! Sjieke fiets :9:9
 
Sommige mensen hebben gewoon geen smaak haha. Maar buiten dat geintje, absurd eigenlijk dat er hedendaags zo weinig echt mooie motoren gemaakt worden. Zou dat een generatie-kloof zijn of is gewoon een flinke schifting tussen oldscool liefhebbers en de nieuwe plastic meuk?
Ik denk dat het van alle tijden is eigenlijk Mark. Vroeger vond ik de Z1 900 en andere motoren vreselijk mooi, toen de GSX-R Slabby uitkwam vond ik het maar niks, lelijk frame en die enkele schokbrekers die je toen zag, :r De CBX1000 met Pro-link vering noemde ik toen Proleet.. Nu daar en tegen vind ik ze wel mooi.
 
T is imo t verschil tussen de ´ouwe lullen´ generatie ,en de game generatie ,dat met t motor uiterlijk ,
ik vind t iig helemaal niet wat er op t moment op de markt komt:r
 
Tjees een extra benzine tank,wat een lummel ,sta jij daar te plassen:+ ?

Hahaha, nee. Was een maatje van die MT01 die met z'n telefoon bezig was })


Ik denk dat het van alle tijden is eigenlijk Mark. Vroeger vond ik de Z1 900 en andere motoren vreselijk mooi, toen de GSX-R Slabby uitkwam vond ik het maar niks, lelijk frame en die enkele schokbrekers die je toen zag, :r De CBX1000 met Pro-link vering noemde ik toen Proleet.. Nu daar en tegen vind ik ze wel mooi.

Z900 en de slabby vind ik beide nu erg mooi :P Ik ben benieuwd of ik de huidige Z900 (die transformer) over 15 jaar mooi ga vinden :$
 
Voor de heren die met een timing advancer rijden, halen jullie die allemaal bij Kwick vandaan in de USA?

Edit: Never mind, zojuist op eBay besteld in de UK :}
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op de Motorbeurs in Dortmund
 

Bijlagen

  • 2019-03-01 Dortmund Motorshow 176.JPG
    2019-03-01 Dortmund Motorshow 176.JPG
    228,9 KB · Weergaven: 9
  • 2019-03-01 Dortmund Motorshow 177.JPG
    2019-03-01 Dortmund Motorshow 177.JPG
    202,5 KB · Weergaven: 9
  • 2019-03-01 Dortmund Motorshow 178.JPG
    2019-03-01 Dortmund Motorshow 178.JPG
    187,1 KB · Weergaven: 10
  • 2019-03-01 Dortmund Motorshow 179.JPG
    2019-03-01 Dortmund Motorshow 179.JPG
    217,7 KB · Weergaven: 12
En nog een paar
 

Bijlagen

  • 2019-03-01 Dortmund Motorshow 157.JPG
    2019-03-01 Dortmund Motorshow 157.JPG
    283,8 KB · Weergaven: 8
  • 2019-03-01 Dortmund Motorshow 158.JPG
    2019-03-01 Dortmund Motorshow 158.JPG
    259,6 KB · Weergaven: 8
  • 2019-03-01 Dortmund Motorshow 162.JPG
    2019-03-01 Dortmund Motorshow 162.JPG
    241,2 KB · Weergaven: 11
  • 2019-03-01 Dortmund Motorshow 180.JPG
    2019-03-01 Dortmund Motorshow 180.JPG
    225,2 KB · Weergaven: 9
Terug
Bovenaan Onderaan