Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Hallo,

Een vraag ik heb een lekkende schokdemper. Hebben jullie adresjes en of goede ervaringen bij voorkeur in het noorden die die schokkers kunnen reviseren? Kan er weinig over vinden eigenlijk alleen vervangen door alternatieven.
Zie graag jullie reactie
Mvg jaap
 
 
Laatst bewerkt:
Mooi, ik hoop dat het wat word. Mijn voorvork, en de Ohlinsdempers zijn er ook aangepast, dat was al door de vorige eigenaar gedaan, en die vond het ook een goede zaak. Heb trouwens wel meer goede berichten over Rooske gezien hier op MF.
 
Mooi, ik hoop dat het wat word. Mijn voorvork, en de Ohlinsdempers zijn er ook aangepast, dat was al door de vorige eigenaar gedaan, en die vond het ook een goede zaak. Heb trouwens wel meer goede berichten over Rooske gezien hier op MF.
Zit in m’n motor een Zx7r upsd voorvork die is gereviseerd en voorzien van hyperpro veren, olie en skf okiekeeringen. Ik herkende de motor niet terug. Natuurlijk ook nieuwe Dunlops die invloed hebben op t stuur gedrag. Maar andere vering scheelt een hoop.
Yss schijnt ook erg goeie schokdempers te hebben. Krijg ik binnenkort ook een prijsopgave van.
Ben benieuwd