ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Gewoon een nieuwe o.p in elkaar schroeven:) de helft van wat er nu in staat klopt toch al niet meer:N
een fris begin ,zeg maar*O*
 
ok zal ik ook even meenemen. Ik moet elke link opnieuw als plaatje invoegen dus er zit een beetje werk aan. Er zijn ook een paar plaatjes die door het nieuwe forum niet geaccepteerd worden, als je je afbeelding mist graag even een nieuw plaatje aanleveren, dan zorg ik dat ie in de OP komt.
 
Een echt nieuwe iets sjiekere o.p :Y?
we zijn inmiddels allemaal wat ouder en verstandiger :z

Als t beetje mee wil zitten dan kan ik a.s week m nog ff een x rond trappen, kuipje is klaar ,morgen t klokhuis ophalen ,de boel in elkaar rommelen en :]
de temp is er nog wel goed voor:t
 
Moet het monster toch ff laten zien kwam ik tegen op het net gisteren,:?
$_59.JPG
 
whahaha wat een ding hee, leuk voor de kwart mijl maar op de weg lijkt het me geen succes


heb inmiddels alle foto's aangepast, sommige werken niet helaas. Als ik meer tijd heb kan ik proberen de boel wat op te waarderen :P
 
Hij staat erin Stefan! Ik vind em leuk :t

weet iemand een goede matte verf voor op alu? moet de onderkant van de vork en de onderste kroonplaat spuiten
 
kan deze van mijn zrx in de O.P.

B.V.D.
 

Bijlagen

  • IMG-20180101-WA0000 (Small).jpg
    IMG-20180101-WA0000 (Small).jpg
    130,2 KB · Weergaven: 1.893
Is alweer lang geleden dat ik hier heb gepost!

Sinds dat ik de ZRX heb aangeschaft in mei 2018 heb ik er inmiddels 6000km mee gestuurd. :)
2 maanden terug heb ik hem weggebracht voor een grote beurt, hier kwam uit dat de kleppen veel te krap stonden afgesteld, lees; speling was zo goed als 0.
.Dus ik was gelukkig net optijd voordat er schade was aan kleppen of kop.
Het rem systeem bleek ook zwaar vervuild.

Toen ik hem heb opgehaald na de grote beurt gebeurde er helaas iets minder tofs, ik draaide mijn straat in en toen ben ik ervanaf gereden door een auto die het concept haaientanden nog niet helemaal doorhad :(.
Resultaat:
-knipperlicht kapot
-remhendel krom
-voorspatbord in 6000 stukken
-voorvork poot lek
-uitlaatbeugel kapot

Dus maar weer naar de garage gebracht waar ze hem weer tip top in order hebben gemaakt, nu staat hij weer te shinen zoals in de opening post :t.
 
Is alweer lang geleden dat ik hier heb gepost!

Sinds dat ik de ZRX heb aangeschaft in mei 2018 heb ik er inmiddels 6000km mee gestuurd. :)
2 maanden terug heb ik hem weggebracht voor een grote beurt, hier kwam uit dat de kleppen veel te krap stonden afgesteld, lees; speling was zo goed als 0.
.Dus ik was gelukkig net optijd voordat er schade was aan kleppen of kop.
Het rem systeem bleek ook zwaar vervuild.

Toen ik hem heb opgehaald na de grote beurt gebeurde er helaas iets minder tofs, ik draaide mijn straat in en toen ben ik ervanaf gereden door een auto die het concept haaientanden nog niet helemaal doorhad :(.
Resultaat:
-knipperlicht kapot
-remhendel krom
-voorspatbord in 6000 stukken
-voorvork poot lek
-uitlaatbeugel kapot

Dus maar weer naar de garage gebracht waar ze hem weer tip top in order hebben gemaakt, nu staat hij weer te shinen zoals in de opening post :t.


Balen man, zelf er wel een beetje goed vanaf gekomen?
 
ok plaatjes verwerkt in de OP!

balen van de aanrijding, maar gelukkig goed vanaf gekomen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan