ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Dat de oem spiegels moesten verdwijnen snap ik, dat ze een dure smaak heeft is nieuw. 'Die Rizoma's zijn gaaf'.. *kuch* Die kosten 380 eurotjes schat.
Het alternatief is minder duur, Barracuda's.
Nu nog iets kleinere knippers.

20191014_155330.jpg
 
Hoppatee, weer genaaid, 32 euro invoerkosten voor een onderdeel van $69...

Ik vraag er volgende keer glijmiddel bij, doet het minder zeer...
 
Heren, E10 is echt niet goed voor onze liefdes. De rubber onderdelen bijvoorbeeld zijn hier op de lange duur niet tegen bestand, ook de rubbers in de carbs niet. Wat het verder uit reet met de aluminium delen weet ik niet maar in je vlotterbakken is de kans zeeeer aannemelijk dat deze ook gaan corroderen met alle gezeik tot gevolg. Heb hier ook al over gelezen bij diverse sites welke aangeven dat onze fietsen hier niet geschikt voor zijn.
Bij mij komt het er niet in want de schade o langer termijn zijn niet bekend, en al helemaal niet als je zo weinig rijd als of 'm regelmatig voor langere tijd weg zet.
 
Heren, E10 is echt niet goed voor onze liefdes. De rubber onderdelen bijvoorbeeld zijn hier op de lange duur niet tegen bestand, ook de rubbers in de carbs niet. Wat het verder uit reet met de aluminium delen weet ik niet maar in je vlotterbakken is de kans zeeeer aannemelijk dat deze ook gaan corroderen met alle gezeik tot gevolg. Heb hier ook al over gelezen bij diverse sites welke aangeven dat onze fietsen hier niet geschikt voor zijn.
Bij mij komt het er niet in want de schade o langer termijn zijn niet bekend, en al helemaal niet als je zo weinig rijd als of 'm regelmatig voor langere tijd weg zet.
Ik weet het niet. Ik heb het idee dat de effecten sterk overdreven worden...
Noem mij eigenwijs maar ik blijf het er gewoon in gieten. ;)

Kan me wel voorstellen dat het niet goed is om langere tijd mee weg te zetten. Als ik dat zou doen dan zou ik voor de stop en paar keer 98 tanken. :)
 
Ik weet het niet. Ik heb het idee dat de effecten sterk overdreven worden...
Noem mij eigenwijs maar ik blijf het er gewoon in gieten. ;)

Kan me wel voorstellen dat het niet goed is om langere tijd mee weg te zetten. Als ik dat zou doen dan zou ik voor de stop en paar keer 98 tanken. :)


Je doet maar ,eigenwijs! , maarrrrrrr strakjes niet hier komen huilen van hij loopt zo slecht oid ,eigen schuld :+ !!
ik hoop dat je gelijk hebt en dat t overdreven is allemaal :t,
maar een groot deel van mijn carb problemen kwamen door die rotzooi :r
 
Helaas heb ik van meerdere kanten al de nodige problemen gezien met die E10.
Bij mij komt het er niet in iig.:N
Maar een ieder zijn eigen ideeën erover natuurlijk.
 
Ik vind vooral de ervaring van DKP erg geruststellend. Hij is, net als ik, een veelrijder. Zijn motor staat niet stil in de winter. Ik denk écht dat je daar meer ellende van hebt dan van de E10 an sich. Maar we gaan 't meemaken. Ik zal eerlijk toegeven als ik door E10 stil kom te staan. :)
 
Ik vind vooral de ervaring van DKP erg geruststellend. Hij is, net als ik, een veelrijder. Zijn motor staat niet stil in de winter. Ik denk écht dat je daar meer ellende van hebt dan van de E10 an sich. Maar we gaan 't meemaken. Ik zal eerlijk toegeven als ik door E10 stil kom te staan. :)

Ik kom je niet ophalen met m n karretje ,zoek t maar uit :+
 
Gents,

Ik heb een zwik lampjes te bestellen. Beide achterlichten zijn kapot (remlicht werkt nog wel), knipperlampje en 3 lampjes voor in de cockpit. Hebben jullie een tip om deze te bestellen? CMSNL is er best prijzig in, gewoon naar de Brezan morgen of is er online ergens een aanrader?

Edit: Gefixed, heb ze bij Roukema gevonden :Y
 
Laatst bewerkt:
Je doet maar ,eigenwijs! , maarrrrrrr strakjes niet hier komen huilen van hij loopt zo slecht oid ,eigen schuld :+ !!
ik hoop dat je gelijk hebt en dat t overdreven is allemaal :t,
maar een groot deel van mijn carb problemen kwamen door die rotzooi :r
Wat voor bewijs had je daar voor ?
Volgens mij weet niemand wat de gevolgen zijn van de e10 op de lange duur , vanwaar jou zeker heid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan