ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

ook mooi heb zelf een Z 1300 gehad uit 1979
72704590_2008210352615854_9145245679797403648_n.jpg
 
Nou jongens, de ZRX kan weg. Een waardig opvolger is zojuist aangekondigd... toch? :P
Bekijk bijlage 1437952
(de Z H2)
200 pk...geweldig met optrekken

Heb die van mij op de 235 gehad,dacht ben nu toch in brummiland....gestopt...want hij tippelde nog door...maar dat houd je al niet lang vol op een naked en lig je al plat

Verder vind ik de eerste z750 en 1000 modellen nog wel mooi...maar daarna...foeilelijk
 
Jan , wat is er gebeurd in je leven dat je zo denkt ?
helemaal niets Huib , maar t ding is gewoon klaar zo, hij loopt mooi ,uiterlijk is goed, waarom zou ik er nog wat aan doen ?
zonde van t geld, ben aan t sparen voor wat anders en absoluut geen Kawa :N *O*
 
Heb die van mij op de 235 gehad,dacht ben nu toch in brummiland....gestopt...want hij tippelde nog door...maar dat houd je al niet lang vol op een naked en lig je al plat
Haha, ik heb dat toen ik hem net had een keer op de Afsluitdijk op de teller gehad. Nog met kuip dus, maar ik vond het hard zat (en inderdaad het gevoel dat de motor nog wel een flink stuk harder kon). Tank is op die snelheid wel iets rapper leeg. _O-
 
Mannen, ik wil graag wat nieuwere wielen onder de S doen en ik vroeg mij af of de ZZR1400 wielen eronder passen. Deze vond ik bij Boonstraparts.com en vind ze erg mooi.

Iemand enig idee? advies?
Voor vervalt je km.teller
Bussen draaien en pas maken
Andere schijven...etc etc

Waar een wil is...is een weg
En geld...

Succes
 
Ja maar als je het pas moet maken, dan past 't dus niet. Dat was wat ik bedoelde. ;)

Nou, ik heb de knowhow niet om het zelf te doen nog het budget om het te laten doen, dus het moet plug and play zijn :)

Dus ik ga kijken voor "phönix" velgen en mochten er andere tips zijn waar ik nog meer op zoek kan gaan, dan graag. Thnx!
 
geen plug&play maar niet heel lastig. Hoewel dat weer afhangt van je technische kennis :)

tweedehands radiateur gevonden Michel?
 
Nou, ik heb de knowhow niet om het zelf te doen nog het budget om het te laten doen, dus het moet plug and play zijn :)

Dus ik ga kijken voor "phönix" velgen en mochten er andere tips zijn waar ik nog meer op zoek kan gaan, dan graag. Thnx!
Sorry deze worden niet meer gemaakt
Galespeed velgen wel...maar kosten ook zo rond de 15 a 1600 euro
 

Bijlagen

  • 20180901_171121.jpg
    20180901_171121.jpg
    146,6 KB · Weergaven: 3
Mannen, ik wil graag wat nieuwere wielen onder de S doen en ik vroeg mij af of de ZZR1400 wielen eronder passen. Deze vond ik bij Boonstraparts.com en vind ze erg mooi.

Iemand enig idee? advies?

Ter info. Ik heb samen met Hoovie ZX10R wielen in mijn ZRX gezet. Heb is zeker geen plug and play maar echt lastig is het ook niet. Het is passen en meten en de juiste vulbussen en vulringen maken. Ook moesten er andere lagers gemontee
20191024_121156.jpg
rd worden om de ZRX assen te kunnen gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan