Zwaaien naar "Motoren"

Oh verrek, een schrijf foutje.. Die maken echte motorrijders nooit he ;)
ag ik rij wel lekka met me moter _O-
 
Voor de mensen die te bang zijn in het verkeer, om bijvoorbeeld onder slechtere weersomstandigheden te rijden en te groeten: gewoon een cursus VRO (Voortgezette RijOpleiding) gaan volgen. En je durft dan ook je hand op te steken onder het rijden.
En deze VRO volgen op het oefencentrum van de Politieacademie in Lelystad, dan zie je ook nog eens "echte" motorrijders, die voor hun beroep in alle weersomstandigheden moeten rijden. Heee, wel naar :W , he!? :Y


...meeste moter-pliesies zwaje niet.... :+ ,.... dat hebben ze daar misschien wel afgeleerd :/
 
Laatst bewerkt:
Laatste poging...
Dit is schijnbaar nog moeilijker dan gewoon sociaal zijn en even je hand opsteken tegen een medemotorrijder.
Maar het zit natuurlijk dieper, anders zou dit nooit zo'n lang topic worden...


Jij zegt dat sommige mooiweerrijder doorrijders geen echte motorrijders vinden.

Wie is er volgens deze mooiweerrijders dan wel een echte motorrijder ?

Waar moet je volgens deze mooiweerrijders aan voldoen zodat ze me normaal tegemoet treden?


nee joh ,...'nèt andersom !

't zijn de doorrijders die mooiweerrijders geen motorrijders vinden :/

( we lulle langs mekaar heen :) )
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf het onzin vinden ik groet altijd terug daar niet van maar net wat eerder iemand zei, op het terras zonder helm doen ze de mond niet open.
 
Ik zwaai alleen als de ander naar me zwaait.
Ik durf het eigenlijk niet zo. Ben bang dat ze dan denken van wtf waarom zwaai je maar me :/ (omdat ik een motorscooter heb 8-) )
 
Zeg jongens, die "echte" motorrijders liggen niét wakker van dat zwaaien, hoor....
Hoe jullie daar 29 (!) pagina's mee kunnen vullen is mij een raadsel....
Wees blij dat je als scooteraar (meestal) niet hoeft te zwaaien : hier in de Franse bergen is het vaak een corvée : zwaai ik of ga ik liever niét op m'n bek in deze scherpe bocht ? ;)
 
"echte motorrijders nemen zulke bochten met ""losse handen " op het achterwiel :)

Gebruik eens de zoekfunctie voor "zwaaien" en zie hoe het ieder voorjaar weer opleeft op MF.
 
Hier Pommel ,.....ouwe tune van Brandpunt ( of Sport in Beeld oid ,...kweeniemeer ) :

"Splanky"


Zit al in het repertoire :Y

En nee, die ouwe Amerikaan is een Martin. Maar je hebt gelijk, bij de meeste merken ging de kwaliteit vanaf midden jaren '50 achteruit.
 
Nee, jij zegt nu heel wat anders dan eerst...


Het zal je wel beter uitkomen.


:N :N moet wel lezen natuurlijk ;) ,.....zou ook zo afgrijselijk onlogisch zijn , wereld op ze kop
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we het Franse systeem niet toepassen, dat ik nu reeds vele jaren alhier vaststel :

- motorfietsen zwaaien naar elkaar, behalve op de autosnelweg, in de stadscentra en in gevaarlijke bochten

- motorfietsen zwaaien nooit naar scooters, ongeacht het type (maxiscooters, of brommerscooters, speelt geen rol) en vice versa.

-scooters zwaaien nooit naar elkaar.

Voilà, iedereen weet waar-ie staat, geen valse verwachtingen, geen ergernis en geen teleurstellingen.

Dat zwaaien is ook maar een gewoonte en -eerlijk gezegd- ik doe het zelf meestal uit plichtsbesef.... in de zomer BLIJF je wel zwaaien en vaak komt het in de bergen écht niet goed uit, maar doe je het toch "omdat het van je verwacht wordt".

Het Franse systeem lijkt me dus een goed compromis.
 
Ik stem voor al dat gezwaai is wel erg .....

url
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij meen je het ook nog wat je schrijft....

Kunnen we het Franse systeem niet toepassen, dat ik nu reeds vele jaren alhier vaststel :

- motorfietsen zwaaien naar elkaar, behalve op de autosnelweg, in de stadscentra en in gevaarlijke bochten

- motorfietsen zwaaien nooit naar scooters, ongeacht het type (maxiscooters, of brommerscooters, speelt geen rol) en vice versa.

-scooters zwaaien nooit naar elkaar.

Voilà, iedereen weet waar-ie staat, geen valse verwachtingen, geen ergernis en geen teleurstellingen.

Dat zwaaien is ook maar een gewoonte en -eerlijk gezegd- ik doe het zelf meestal uit plichtsbesef.... in de zomer BLIJF je wel zwaaien en vaak komt het in de bergen écht niet goed uit, maar doe je het toch "omdat het van je verwacht wordt".

Het Franse systeem lijkt me dus een goed compromis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan