zwarte motorrijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is waar,...maar om daar nu zo overdreven op te reageren slaat ook nergens op.


;)
Het is niet specifiek tegen iemand gericht hoor, vind dit topic gewoon niet kunnen. Reactie is niet overdreven maar komt me recht uit het hart. Woordkeus is wellicht iets overdreven maar ja... })
 
Ik heb het topic niet gelezen, dus als het discriminerend was...ik weet van niks.


Maar wie wegmisbruikers heeft gezien laatste keer heeft een zwarte motorrijder gezien die een nette wheelie trok. :)

Ok, koste zijn rijbewijs.... :(
 
nou mij motorpak is zwart mijn helm is zwart mijn laarzen zijn zwart mijn handschoenen zijn zwart, mijn motor is zwart..

hoe zwart wil je het hebben..

blackninja, appie :?

Maar is dat dan ook mensenleer??

Ik heb namelijk wel eens ergens gehoord dat wit leer rete duur is en zwart al voor een paar tientjes ;)
 
Niet generaliserend bedoelt ofzo, maar gewoon een feit:
de "zwarten" in onze samenleving verdienen gemiddeld minder dan autochtone Nederlanders, dan is het voor hen al een stuk moeilijker om motor te rijden. Tel daarbij nog eens op dat het minderheden zijn en je bent eruit waarom je er zo weinig tegenkomt.

ha ha ha ha deze houden we erin...je moest is weten hoeveel "zwarten" er op hoge posities zitten in het bedrijfsleven... :}
 
pfff wat een gezeur, zo'n topic is toch niet gelijk racistisch bedoelt ofzo... okee hier en daar een grapje maar dat moet toch kunnen
 
pfff wat een gezeur, zo'n topic is toch niet gelijk racistisch bedoelt ofzo... okee hier en daar een grapje maar dat moet toch kunnen

Eens.
Kom net terug van Kinshasa, wat schokkend was, ze moeten niet op elke slak zout leggen, dan wordt het nooit wat.
 
Wat voor de 1 een grote grap is KAN voor een ander heel kwetsend zijn, hangt van het verleden af en hoe erg het hem/haar geraakt heeft en of het verwerkt is. Ik heb nogal de neiging een flapuit te zijn O-) en als je niet denkt voordat je wat zegt kan dat erg vervelend zijn voor een ander.Een beetje denken aan een ander word je niet minder van.En een grap is een grap totdat iemand anders er last van heeft.

on topic. ik moet wel lachen om verschillende culturen die motor rijden, ze benaderen een motor toch heel anders. ik denk dat ze in de US niks kosten als ik zie hoe ze er mee omgaan :N
 
mmm apart topic dit.. :X , maar goed hier is nog een "zwarte" motorrijder... foto? handtekening? Doelloos topic dit -O-

Was al door iedereen vergeten maar moest zo nodig weer worden opgerakeld, door notabene een neger, die dan nog komt te zeggen "doelloos topic". Blijf er dan van af of is dit weer zo'n typisch gevalletje van aandachtzoekerij?
|(
 
pfff wat een gezeur, zo'n topic is toch niet gelijk racistisch bedoelt ofzo... okee hier en daar een grapje maar dat moet toch kunnen

Je bedoeld mijn "gezeur"..?? Ik zeur niet en zeg niet dat het een rascistisch topic is, ik zeg gewoon dat er genoeg getinte mensen motorrijden en dat veel "zwarten" jullie witten (om maar even in jullie uiterst intelligente termen te spreken) keihard uitlachen in het echte leven... (me included zo af en toe ha ha ha), maar goed als de zo'n beetje enige "zwarte" er wat van zegt dan begin je te piepen...., en de rest is het het uiteraard mee eens, ach ach gelukkig is niet iedereen zo anders was er geen reet van dit land terechtgekomen.

Yohoo,
Superindo
 
Was al door iedereen vergeten maar moest zo nodig weer worden opgerakeld, door notabene een neger, die dan nog komt te zeggen "doelloos topic". Blijf er dan van af of is dit weer zo'n typisch gevalletje van aandachtzoekerij?
|(
Volgens mij moet jij eerst eens kijken naar zijn nick name, dan besef je misschien dat een indo niet hetzelfde is als een neger. |(

Voor de rest heb je gelijk, ik snap ook niet dat hij dit topic weer omhoog schopt terwijl hij het een onzin topic vindt :?
 
een maatje (firebladejan) van me zit hier dus ook op het forum is ook een 'neger' hij reed met een circuitfiets (fireblad) op de normale weg :X
Hij was trouwens ook politieagent alleen aan zijn rijstyle kon je dat niet merken. gelukkig heeft hij nu zijn motor verkocht anders zou die zichzelf kapotrijden.
ging met hem altijd kijken op de maasvlakte naar die gasten op die busa's
waar het echt altijd onwijs druk.
er rijden dus zat 'negers' op motoren. zie foto's
full
 
Was al door iedereen vergeten maar moest zo nodig weer worden opgerakeld, door notabene een neger, die dan nog komt te zeggen "doelloos topic". Blijf er dan van af of is dit weer zo'n typisch gevalletje van aandachtzoekerij?
|(

brrr...., kom is hier dan krijg je er een damned. Luister, ik ben geen neger, lees ik ben superindo, indo, indo. Weet je wat een indo is? Kijk je geschiedenis boeken er is op na...
 
brrr...., kom is hier dan krijg je er een damned. Luister, ik ben geen neger, lees ik ben superindo, indo, indo. Weet je wat een indo is? Kijk je geschiedenis boeken er is op na...

:Z Zijn indo's dan ook al 'zwarte' ??

Kijk als je een topic van bijna een jaar oud opent om te zeggen dat het een doelloos topic is, dan ben je aandacht aan het zoeken.
Iets in de stijl van : "Ach kijk ik ben een gekleurde in een wit land, ik word door niemand begrepen, heb medelijden....blablabla,..." :r
Doe toch normaal, ga met je motor rijden, een pint drinken, maar stop aub met die aandachttrekkerij.
 
Sjongejonge... Gezellig zijn jullie... Ruzie maken over een topic van een jaar oud. |(

Dan gooien we toch gewoon een slotje op. Probleem ook opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan