zwarte motorrijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik zag vandaag twee zwarte motorrijders, had helaas mijn camera niet bij me dus kon even geen foto nemen.

Jammer was natuurlijk wel een unieke foto geweest..









|(
 
Ik heb een zwarte leren broek, zwarte leren jas, zwarte leren laarzen, zwarte leren handschoenen en een zwarte helm. En mijn zonnebril is ook zwart. Ben ik nu een zwarte motorrijder?

Ps.: ik ben blond
 
ik heb er eentje ooit gezien met een verlengde achterbrug, serieus en meer niet.

NO offence


Laat ik het zo zeggen; ik woon in Rotterdam, en gezien het percentage allochtonen hier rijden ze verhoudingsgewijs inderdaad èrg weinig motor. Scootâhs vinden ze blijkbaar snel genoeg. :)
En als je op de jaarbeurs in Utrecht even om je heen keek zag je niet echt een juiste afspiegeling van de rassen-verhouding onder de Nederlandse bevolking, toch?

Maarre, wat ik hier ècht nog nooit heb gezien is een Turk op een motor. :+
 
Laatst bewerkt:
In Apeldoorn is er een Molukse motorclub. Die jongens rijden vooral op Harley's geloof ik. En het zijn er een heleboel!
 
Ik raad jullie aan maar eens naar de solera zomer carnaval te gaan en daar eens rond te kijken of boek even een reisje naar curacao
 
Toch moet ik topic-strarter wel gelijk geven. Ik zie eigenlijk ook bijna nooit zwarten op een motor. Wel ken ik een paar Jappanners/Chinezen met een motor.

Het zal er ongetwijfelt mee te maken hebben dat ik uit het oosten van het land kom.
 
Toch moet ik topic-strarter wel gelijk geven. Ik zie eigenlijk ook bijna nooit zwarten op een motor. Wel ken ik een paar Jappanners/Chinezen met een motor.

Het zal er ongetwijfelt mee te maken hebben dat ik uit het oosten van het land kom.
Volgens mij heeft zo'n beetje elke Antillo in dit land een motor en die zien over het algemeen niet erg bleek..............
 
ik kijk toch ook wel veel naar motors maar ik moet ook wel bekennen dat de gekleude mede mens op een motor niet vaak te zien is.

Dit jaar op de Motor-beurs ben ik de eerste tegen gekomen, kan er niets aan doen maar was toch wel even zo van :? HUH, beetje raar gezicht ;)

maar om alle misverstanden de wereld uit te helpen, natuurlijk niets mis mee. :] :]
 
Ja, Fuck dit topic!

Misschien geen afspiegeling van de bevolking, maar natuurlijk heb je ook donkergekleurde motorrijders :(

Groeten, INDORIDER
 
Ik ben niet zwart, maar een witte MF-er uit Den Haag. Maar omdat ik veel zwart rijd met de tram en ook nog een R6 bezit ben ik meer een grijze rijder.

Maar ik ben dus niet grijs op mijn hoofd, maar eerder kaal. Dus ik ben een kale grijze rijder. Ach, van binnen zijn we allemaal rood.. toch? :)
 
ik kijk toch ook wel veel naar motors maar ik moet ook wel bekennen dat de gekleude mede mens op een motor niet vaak te zien is.

Dit jaar op de Motor-beurs ben ik de eerste tegen gekomen, kan er niets aan doen maar was toch wel even zo van :? HUH, beetje raar gezicht ;)

maar om alle misverstanden de wereld uit te helpen, natuurlijk niets mis mee. :] :]

En heb je hun ook om een hantekening gevraagd :) ..of was je bang dat je een paar knallen voor je hoofd krijgt. :?
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam laatst een kameel op een motor tegen. Viel me pas op toen ie zijn helm afzette....


Hoe kun je nou zien wat voor een huidskleur iemand heeft als ie op zijn motor rijdt. En wat boeit het anyway?
 
Dan deze vraag :
Zijn er ook zwarte prof motorracers , ik heb er nog nooit 1 gezien.

Zag vorig jaar met Superbike in Assen een Bin-laden achtig figuur (Afgaan ofzo)
Op zo'n zwart/goude kawa (zx-12r?).
Hij had een helm zonder kinstuk met zo'n straaljager vizier en er stak een baard onderuit.
Kwam niet meer bij toen ik die kerel zag :}
 
En heb je hun ook om een hantekening gevraagd :) ..of was je bang dat je een paar knallen voor je hoofd krijgt. :?

Neej bennie zo bang voor een pak rammel, maar ik heb hem maar met rust gelaten zoals ik al zei motorrijder is motorrijder, kijk als ie nou paars was geweest met geel haar en groene oogjes danhad ik er nog over nagedacht })
 
Kom, jongens, waar gaat deze topic over?
Ik heb ook nog nooit een zwarte schaatser gezien!
En zo kunnen we wel door gaan.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan