zwarte motorrijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand wel eens een zwarte motorrijder gezien?

ik nog nooit om eerlijk te zijn...maar er zullen er ongeltwijfeld wel bestaan

maar waarom is dit eigenlijk?


zijn motoren onder de zwarten niet zo populair?

HD
Gisteren voor camping Oostra bij de Superbikes waren er "zwarten" aan het stunten. Een donutje draaien en stoppie maken enzo, maar die konden best goed rijden. Was een man of 8 en hadden o.a. een R1. Ze zijn er dus zeker wel.
 
Typisch nederlands gezeik over correct taalgebruik,...
Kerel heeft al toegegezegd dat ie geen kwade bedoeling in de zin had, dus zijn bedoeling lijkt me duidelijk, totaal niet rasictisch dus,...

Dus loop alstjeblieft allemaal niet zo te zeiken, over zijn woordkeuze, allemaal ff je tenen intrekken...

stelletje kaaskoppen,...


(Ik zie ze ook bijna nooit skien ???)
 
(Ik zie ze ook bijna nooit skien ???)

Ikke wel, afgelopen winter. Blijft vreemd om te zien, maar ik kom dan ook een klein dorp met nauwelijks echte negers. En zeker geen skimogelijkheden. :P

Wie had het latst over een omgekeerde wereld: golfen (vanouds toch vooral een blanke sport), gedomineerd door...Tiger Woods. De populairste rapper? Eminem! :+

Een mensch zou er van in de war raacken... :?
 
Ikke wel, afgelopen winter. Blijft vreemd om te zien, maar ik kom dan ook een klein dorp met nauwelijks echte negers. En zeker geen skimogelijkheden. :P

Wie had het latst over een omgekeerde wereld: golfen (vanouds toch vooral een blanke sport), gedomineerd door...Tiger Woods. De populairste rapper? Eminem! :+

Een mensch zou er van in de war raacken... :?


en Duitsers tegen oorlog :?


Ik vind dat er in de schaats kern ploeg ook weinig antillianen zitten. Ik dacht eerst dat de topic starter belasting ontduikers op een motor bedoelde :X ( maar die bestaan natuurlijk niet O-) )

weinig witte vooraan tijdens een marathon, hoeveel dooddoeners wilt u horen?

Over twee weken gaat Gorilazz weer aan zijn eigen kleurtje werken :9 en luieren :X
 
Toch kick je op dit soort topics,...

Dit soort topics zijn volgens mij jouw sarcastische uitlaat klep, sta altijd versteld hoeveel posting jij hebt in dit soort topics,..
 
en Duitsers tegen oorlog :?


Ik vind dat er in de schaats kern ploeg ook weinig antillianen zitten. Ik dacht eerst dat de topic starter belasting ontduikers op een motor bedoelde :X ( maar die bestaan natuurlijk niet O-) )

weinig witte vooraan tijdens een marathon, hoeveel dooddoeners wilt u horen?

Over twee weken gaat Gorilazz weer aan zijn eigen kleurtje werken :9 en luieren :X

Zwarte visverkopers, bestaan die wel? En dan dus niet van de belasting, maar qua kleur zeg maar. Van de verkoper dan. Zwarte vis verkopen is weer een andere tak van sport. :P

23 dooddoeners graag, met uitjes :9
 
Toch kick je op dit soort topics,...

Dit soort topics zijn volgens mij jouw sarcastische uitlaat klep, sta altijd versteld hoeveel posting jij hebt in dit soort topics,..
Ik denk dat jij te veel op het icoontje let ;)

Wat moet ik dan, ik erger mij aan dat slappe gelul over motor's Op motor's moet je rijden. (het is heel dubbel eigenlijk)

Als iemand een topic met als titel "gras is eigenlijk blauw" zal ik het eerste posten om die stelling te onderschrijven.

Dit forum is mijn therapie..

:



Wel Marokkaan Berber in dienst, maar dat telt zeker niet.
 
Laatst bewerkt:
Wat moet ik dan, ik erger mij aan dat slappe gelul over motor's Op motor's moet je rijden. (het is heel dubbel eigenlijk)

Als iemand een topic met als titel "gras is eigenlijk blauw" zal ik het eerste posten om die stelling te onderschrijven.

Dit forum is mijn therapie..

:+


Wel Marokkaan Berber in dienst, maar dat telt zeker niet.
Gras IS niet blauw !!! Ik hoor wel eens zeggen dat "zwarte" blauw zijn ???
Bovendien zie ik ook weinig zwarte smurfen??
Heb jij daar een uitleg voor??


Forum = therapie???
Oke'.....maar wat is de/jou kwaal ???
 
Gisteren voor camping Oostra bij de Superbikes waren er "zwarten" aan het stunten. Een donutje draaien en stoppie maken enzo, maar die konden best goed rijden. Was een man of 8 en hadden o.a. een R1. Ze zijn er dus zeker wel.
die met de r1 kon het inderdaad heel aardig, die met die suzuki en verlengde achterbrug daar werd ik gewoon bang van..... :X
 
Net gespot op off-topic [Motor babes] :

full


8-)
 
Hahahaha echt lachen dit,

Nou over die reclame gesproken....Ik rij motor, doe aan snowboarden en ga in de winter zelfs onder de zonnenbank om mijn 1/2-1/2 kleur een beetje knap te houden
maar ja....... die frans bauer he :r
 
Oke, ik wou alleen maar zeggen, dat als men donkere motorrijders wou zien, dat m men dan op 25 april naar Den Haag moet komen dan zie je genoeg donkere motorrijders, onder leiding van Satudarah MC, bij de viering van de Republiek Maluku Selatan.
 
Kom op 25 april naar Den Haag en je ziet genoeg donkere motorrijders onder leiding van Satudarah MC en andere molukse bikers, bij de viering van de Republiek der Zuid-Molukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan