zwarte motorrijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik dan de eerste zijn die reageert op jou nog niet geopende topic........Mijn kleur is afkomstig uit Indonesie,dat is dan geel volgens jou.Maar mijn naam is Nederlands,mijn taal is "zonder hakkietakkie" Nederlands.Ik ben getrouwd met een Nederlandse,ik woon in een tweeondereenkap met garage in Nederland tussen de Nederlanders...........ik lijk g*dverd*mme wel die gozer uit de knorr "rotti" reclame.

Maar waarom voel ik me ineens niet meer welkom op het M-F als jullie beginnen over huidskleuren.....als ik sommige reacties lees......zijn dit dan de ware M-fers?
Euh, was gewoon sarcastisch bedoeld hoor :X
Voor mij is iedereen die van motoren houdt welkom hier :}
Kan begrijpen dat je je gemakkelijk aangevallen voelt bij verwijzingen naar jouw huidskleur of zo maar jaag je toch niet zo op, je weet toch wel beter zeker :?
 
Ja, laat me ook maar even reageren........

Mijn overbuurman is donker (lees erg donker) rij op een R1 die eerlijk is gekocht!

Een maand of wat geleden werd ik door een donkere motorrijder geholpen, omdat ik aan de kant met pech stond met mijn oude kawa :( en ik heb nog met hem over motoren gehad totdat de wegenwacht aankwam :} (hij rij trouwens op een Thundercat/ace, weet niet meer)

Zelf rij ik op een R6 die ik eerlijk heb gekocht. En ben ook een "kleurling".

Misschien bedoel je met je vraag nix negatiefs mee, maar idd, je had hem anders moeten stellen om misverstanden te voorkomen...........
 
Ja, laat me ook maar even reageren........

Mijn overbuurman is donker (lees erg donker) rij op een R1 die eerlijk is gekocht!

Een maand of wat geleden werd ik door een donkere motorrijder geholpen, omdat ik aan de kant met pech stond met mijn oude kawa :( en ik heb nog met hem over motoren gehad totdat de wegenwacht aankwam :} (hij rij trouwens op een Thundercat/ace, weet niet meer)

Zelf rij ik op een R6 die ik eerlijk heb gekocht. En ben ook een "kleurling".

Misschien bedoel je met je vraag nix negatiefs mee, maar idd, je had hem anders moeten stellen om misverstanden te voorkomen...........
Verdorie, ik had nog niet eens aan jou gedacht Jack als "gekleurde" MF'er. Dat zegt genoeg denk ik. Het gaat om de persoon, wat kan mij het nou rotten wat voor kleurtje iemand heeft!
 
Weet je wat ik me wel eens afvraag....

Waarom zie je bijna nooit motorrijders die jonger dan 18 jaar zijn?
Waarom zie je bijna nooit chopperrijders een stoppie maken?
Waarom is bananeman krom?

:Z
 
Het mooie verschil is vaak ook

Wij Hollanders willen overal haantje de voorste zijn... als we ergens heen gaan moet t ZO VLUG mogelijk

Hun instelling is beter voor je hart :} ..Komen we er vandaag niet dan komen we er morgen wel een keer
Plus dat als je met de motor ga..die instelling van hun helemaal in de soep loopt..want de hele familie levensstijl is zo :}

Logisch dat als je met de motor zeg ik ben er dalijk... dat de familie zich helemaal een rolling schrikt omdat ze met DALIJK eigenlijk normaal gezien pas over een aantal uren bedoelen :X en jij dan voor hun doen.. onaangekondigd voor hun neus sta
Want met een motor Langggggzaaaaammmmmmmm gaan das toch altijd ONMOGELIJK


Ik ben dus een witte neger :} :}
 
Op dinsdag 02 september 2003 18:26 schreef B.o.B. for life! het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw op de forum, en heb mij speciaal aangemeld voor dit topic.......ingekort.........aan, ik sta boven zulke opmerkingen en ik weet en ken beter!


:}

welkom


en dan gaan we nu weer zeiken over H-D's :+




Op dinsdag 02 september 2003 19:30 schreef rob RD het volgende:Ik ben dus een witte neger :} :}
nee jij bent een Whigger :+
 
Laatst bewerkt:
bij ons in de regio is het gewoon echt zo dat er weinig "gekleurde mensen" op de motor rijden (regio Twente).
Of ik moet ze niet gezien hebben.
En dat heeft zoals ik eerder al vermelde weinig met de percentage's donker/blank te maken, want ik woon vlak bij almelo, en daar zitten heel veel "gekleurde" mensen.

Maar wat maakt het uit of die motor rijder nu (ff oneerbiedig) zwart/wit/geel/paars of groen is?
Hij heeft kwablijkelijk dezelfde hobby, dus WELKOM (mits de motor eerlijk en door hemzelf betaald is, maar dit geld ook weer voor "witten" ) :P

just my 2 € cts
 
Op dinsdag 02 september 2003 17:57 schreef dommel@ het volgende:Maar waarom voel ik me ineens niet meer welkom op het M-F als jullie beginnen over huidskleuren.....als ik sommige reacties lees......zijn dit dan de ware M-fers?

Dommel, ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Heb zelf trouwens ook Indonesisch bloed (maar ik spreek 't voor geen woord :( ). Je hebt 't over sommige reacties, tsja, dat zijn er maar een paar. De meeste reacties zijn toch hardstikke ok? En d'r zitten altijd een paar dwazen tussen.
En vaak is het ook niet kwaad bedoelt ofzo, maar is het gewoon een kwestie dat het iets vreemds is en ze zich er niks bij voor kunnen stellen. Kan me bijv. best voorstellen, dat er (culturele) groepen zijn waarin een motor geen status heeft of waarin men liever ergens anders zijn/haar aandacht of geld aan spendeert.
Het doet me denken aan een keer dat ik bij de oma van m'n ex-vriendin was (zo'n echte brabantse oma), die dacht dat ik thuis altijd nasi-goreng at. Nou ja, die bedoelde het echt niet kwaad hoor...
 
Euh, was gewoon sarcastisch bedoeld hoor :X
Voor mij is iedereen die van motoren houdt welkom hier :}
Kan begrijpen dat je je gemakkelijk aangevallen voelt bij verwijzingen naar jouw huidskleur of zo maar jaag je toch niet zo op, je weet toch wel beter zeker :?

Je hebt gelijk dat ik inderdaad beter moet weten..........maar het is niet de eerste keer dat ik zulke opmerkingen hoor.En nu nog kunnen mensen zich niet beheersen over hun uitlatingen,kijk maar naar de eerdere reactie "dat ik de staart van dommel ben" best grappig..........voor iemand anders die dat leest.
 
Opzich vind ik het een oprechte topic maar het mocht indd wel anders geformuleerd worden voor mensen die er minder goed tegen kunnen.

Ik zelf ben ook half chinees en half nederlander, maar een beetje discriminatie doet me inmiddels nix :Z , zelfspot mag ook wel van tijd tot tijd O-) . Het is gewoon dat je ermee opgroeit en dat je er mee leert te leven en het gewoon niet allemaal te serieus opnemen, want zo is het meestal ook niet bedoelt.

Maar nou vind ik het altijd wel leuk als er mede chinezen ook :] ook al ken ik er niet veel. Wel een paar die ook beginnen met lessen en dat is wel nice 8-)
 
ja, zwarte of neger of aap en soms combinaties bv zwarte aap. En dan gaan we hard lachen/ of vechten met zijn allen. Hoe ze mij noemen wil je niet weten, misschien beledig ik dan andere witte hier :+
Bakra?

hoe mensen elkaar onderling noemen is natuurlijk heel anders dan hoe je elkaar op een forum benoemt. In een besloten kring kun je de benamingen op waarde inschatten. Hier weet je niet of men schertst of bloedjeserieus is. Smiley of niet, lijkt me dat je je hier in dit soort zaken zorgvuldig moet uiten....
 
Bakra?

hoe mensen elkaar onderling noemen is natuurlijk heel anders dan hoe je elkaar op een forum benoemt. In een besloten kring kun je de benamingen op waarde inschatten. Hier weet je niet of men schertst of bloedjeserieus is. Smiley of niet, lijkt me dat je je hier in dit soort zaken zorgvuldig moet uiten....

ja, je hebt gelijk.

Dat is het nadeel van een forum.
Je kent elkaar niet echt en daar kunnen ongewenste spraakverwarringen door ontstaan. We moeten elkaar maar eens in het echt spreken. Maar het niveau van de topic stelling is toch: waarom staan er meer dijken in Nederland dan in de sahara.




Gorilazz kijkt al weer uit naar de 5december forums......
 
Laatst bewerkt:
Welkom.

Al aangemeld bij nieuwe gebruikers?

PS: Als je hier populair wilt worden moet je zeggen dan je een blond grietje bent met maatje 36 en flinke prammen. Je R1 mag dan nog wel (goede smaak trouwens) :X

:+
Wat zeg je? B.o.B. for life! blond, maatje 36 met flinke prammmen? Piccie!!!! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan