zwarte motorrijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben jij zwart op dat icoontje???
hij lijkt familie van die surinaamse nep-iman (zie e-mail)

bij een motordealer kwam vaak een hele dikke swa die motoren bij de vleet kocht, en dan de wat exclusievere modellen.... en ze (de motoren) ook stevig op hun flikker gaf, en ook regelmatig de grenzen van de motor en de wet overschreed .... altijd lachen als ie aan het woord was.... *D
 
hij lijkt familie van die surinaamse nep-iman (zie e-mail)

bij een motordealer kwam vaak een hele dikke swa die motoren bij de vleet kocht, en dan de wat exclusievere modellen.... en ze (de motoren) ook stevig op hun flikker gaf, en ook regelmatig de grenzen van de motor en de wet overschreed .... altijd lachen als ie aan het woord was.... *D

:) GuZ je gaat door voor de koelkast.
Ja hij is mijn achterneef. Moet ik weer hebben. Leuk hoor om je voor te stellen " ja inderdaad meneer familie van". Had hiervoor Ruud de Wild ook es aan de lijn voor zijn programma geen familie van. Maar hij had wel familie van.
 
Op maandag 01 september 2003 23:36 schreef EarlyUC het volgende:LBS
:?
full
 
Zwarten!!!! tjonge jonge wat een taalgebruik. Zometeen wordt je nog aangeklaagd door de Martin Luther King Gemeenschap. (je weet wel die man met die fantastische rede "I had a dream")

Toevallig vorige week de eerste gezien en effe mee gekletst. Ik merkte het ook tegen hem op, hij kon er wel mee lachen.
Een echte donkere negroide man (om het netjes te houden) Ik moest wel wachten totdat ie z'n helm afzette want tot dat moment zag ik alleen een pak/helm met een gebit erin. :) :) :)
 
sorry hoor dit moet wel een van de dommste topic zijn, ik weet niet of je het weet maar "zwarte motorrijders" zijn ook mensen zoals jij en ik dus die zullen er ook wel zijn en ze zullen ook motorrijden !!!!!!!! :r
 
Laatst bewerkt:
Ja, ongeveer 3 maanden geleden nog een donkere (zwarte klinkt niet echt vriendelijk...) man (21-jarige Antiliaan) op de motor van mijn vriendin zien rijden toen hij hem net gejat had :X En ik moet zeggen, ik vond het helemaal geen leuk gezicht :?

Maar laat ik het zo zeggen, als die gasten net zo rijden als in hun BMW 318i'tjes, Honda Civicjes, Opel Calibra's en Volkswagen Golfjes, laat ze dan nooit op een motor stappen :Z

Ze kunnen trouwens geen motorrijden...Waar moet je al die spoilers kwijt, die 21" velgen en die 50.000 Watt stereo installatie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan