zwarte motorrijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwarte rijders zijn net zo wispulturig in hun keuze dan witte
 
dus jij ziet door een helm heen of iemand zwart, bruin, geel of rood is???
:Z ze zitten alleen niet allemaal op internet omdat ze relatief gezien minder kantoor baantjes hebben, denk ik...
wat een rare redenatie van je :X
misschien nieuw topic voor je: christelijke motorrijders, ik zie anders nooit een visje achterop een motor
:z :z :z
 



Nataly, na een klein ongelukje :P

232e-24.jpg
 
Ooit wel es van Satudara gehoord?? Motorclub voor Molukkers,,druk bezet.
Ik ken er toevallig een aantal en denk dat de Angels nog wel schuiven voor ze

[me]Mr NoFear vind ut jammer dat ze allemaal Harley rijen :r [/me]

jij as HD freak zou ze moeten kennen
http://www.satudarahmc.nl/

Mooie site btw en ben ze wel is tegen gekomen onderweg, cool kan nie anders zeggen en ik geloof best dat de Angels een stappie opzij doen voor ze 8-)
 
wie is fabiola???en pakistani??lol
Pakistani? dat zijn inwoners van pakistan.... een land buiten limburg.. met als hoofddeksels den tulband

Fabiola?
Da's een verdwaalde drag-belg in Amsterdam die denkt kunstzinnig te zijn (een "levend kunstwerk")en al 10-tallen jaren in dezelfde crèp-papieren jurk rondloopt met tulband-bakvorm om zijn/haar pols...

(van die laatste kan ik je antipatie nog begrijpen) })
 
iemand van het forum hier is ook "donker"(indisch volgens mij).
Kom uit apeldoorn, en heeft vorig jaar mee gereden met de 25KW toertoch vanuit enschede/cinestar.

Z'n motor stond gestald in enschede.

Maar ff globaal gezien zijn er niet zoveel, ik denk niet dat 10% "donker" is.

why? tell me?

EN zeg niet dat ze minder geld hebben, want kwa BMW rijders is ca. 90 % donker :) (NOFI)
 
iemand wel eens een zwarte motorrijder gezien?

ik nog nooit om eerlijk te zijn...maar er zullen er ongeltwijfeld wel bestaan

maar waarom is dit eigenlijk?


zijn motoren onder de zwarten niet zo populair?

HD

Om de een of andere reden vindt ik je vraag nogal discriminerend.
Zal wel weer een vooroordeel van mijn kant zijn dat een HD een Witte motor is voor RedNecks en Hells Angels die ook vroeger graag een neger mochten laten branden.
Maar deze vraag had je ook anders in kunnen pakken.
Want eerlijk gezegd zijn wij ZWARTEN idd wat onder vertegenwoordigt op de motor. Dit was mij ook al opgevallen. Ook uit de reactie van anderen hier maak ik op dat het inderdaad opgevat wordt als een racistische vraag.

Maar ik zal een verklaring proberen te geven, om mijn neiging tot vooroordelen niet de bovenhand te laten krijgen, (ja niks menselijks is ons vreemd, als je me prikt bloed ik ook)en om eens ff flink de moraalridder uit te hangen O-) .

Motorrijden is, zelfs in groepsverband, een solo aangelegenheid. Surinamer's en Antillianen, want zij zijn de hoofd groep van onze negroïde bevolking, zijn mensen die heel sociaal graag in een groep functioneren. Het alleen vermaken op de motor, wat wij individualisten graag doen, is in deze cultuur niet iets wat hier in past. Ook al wordt een motor erkend als een "vrouwen magneet".
 
Pakistani? dat zijn inwoners van pakistan.... een land buiten limburg.. met als hoofddeksels den tulband

Fabiola?
Da's een verdwaalde drag-belg in Amsterdam die denkt kunstzinnig te zijn (een "levend kunstwerk")en al 10-tallen jaren in dezelfde crèp-papieren jurk rondloopt met tulband-bakvorm om zijn/haar pols...

(van die laatste kan ik je antipatie nog begrijpen) })
hmm,dat van die pakistani weet ik wel,,Fabiola wil ik nix van weten..

Maar ik heb dus vanalles tegen tulbanders en soepjurken
 
Op maandag 01 september 2003 22:57 schreef EarlyUC het volgende:Om de een of andere reden vindt ik je vraag nogal discriminerend.
Zal wel weer een vooroordeel van mijn kant zijn dat een HD een Witte motor is

rest van het verhaal

Tsja, mischien een beetje bout aangegeven dat hij mensen met een niet-blanke huidskleur niet zo vaak motor ziet rijden, maar om het nou discriminatie te noemen.
 
Om de een of andere reden vindt ik je vraag nogal discriminerend.
Zal wel weer een vooroordeel van mijn kant zijn dat een HD een Witte motor is voor RedNecks en Hells Angels die ook vroeger graag een neger mochten laten branden.
Maar deze vraag had je ook anders in kunnen pakken.
Want eerlijk gezegd zijn wij ZWARTEN idd wat onder vertegenwoordigt op de motor. Dit was mij ook al opgevallen. Ook uit de reactie van anderen hier maak ik op dat het inderdaad opgevat wordt als een racistische vraag.

Maar ik zal een verklaring proberen te geven, om mijn neiging tot vooroordelen niet de bovenhand te laten krijgen, (ja niks menselijks is ons vreemd, als je me prikt bloed ik ook)en om eens ff flink de moraalridder uit te hangen O-) .

Motorrijden is, zelfs in groepsverband, een solo aangelegenheid. Surinamer's en Antillianen, want zij zijn de hoofd groep van onze negroïde bevolking, zijn mensen die heel sociaal graag in een groep functioneren. Het alleen vermaken op de motor, wat wij individualisten graag doen, is in deze cultuur niet iets wat hier in past. Ook al wordt een motor erkend als een "vrouwen magneet".
ben jij zwart op dat icoontje???
 
ben jij zwart op dat icoontje???

Voldoende om in het oude zuid Afrika achter in de bus te moeten staan. Ik schrijf wat ik vindt, maar ik vind ook als politicus dat je met een ieder in gesprek moet blijven(VVD). Ik noem niemand "Adolf", ik zeg gewoon dat de zinnen ook iets anders opgebouwd hadden kunnen worden.
Maar reacties van " ...... Net of ze op de vlucht zijn" geeft wel aan dat meerderen het hier zo zien, dat er een discrimineerde uitleg aangegeven kon worden.
Als HD4Ever het niet zo bedoelt is ie zelf mans genoeg om dit ff te melden hier denk ik zo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan