FactoRyan_v4
ApeX predator
Zijn er hier ook mensen die vip kaarten hebben gewonnen van kawa voor de gamma racing day ?
Ja en ik rij niet eens op zo'n groene rijstkoker
Mijn vader rijdt een Z1000SX en heeft 2 kaarten gewonnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er hier ook mensen die vip kaarten hebben gewonnen van kawa voor de gamma racing day ?
Ja binnen een dag verkocht. Maar hij was heel dik oppgebouwd hoor!Proficiat dat was snel
wat is tellerbak de teller zelf of de houder waar de teller in zit
Ik heb net men zx10 terug van bij de dealer motor op paddocks gezet met krik onder oliecarter en alle bouten van blok ophanging gelost en terug vastgezet.
Straks voorkant er ff uit en er terug in dan heeft alles eens kunnen ontspannen na de crash voor het chasis gemeten word.
AIM Dash logger MXK10Ik denk dat 2011-2019 zelfde dash hebben ik ben er al tegen gekomen vanaf 250 pond tot 750 euro 2dehands de prijzen liggen nogal uiteen.
Van mij is er na de crash een van de 3 pinnetjes achteraan afgebroken waar je hem door de rubbers duwt maar het glas zelf is nog redelijk netjes en alles werkt nog.
hm heeft nu een nieuw dash uit m3 is zeker niet het meest uitgebreid groot of mooiste dash maar vind ik wel interessant voor circuit met ingebouwde gps laptimer en voor een goeie 500 pond een dash met nog redelijk wat functies.
Supermooi dash en kleuren maar 1000€ is alweer bijna het dubbele van vb zo een HM dash.AIM Dash logger MXK10
Volgens mij is je houding niet zo slecht en hier lijk je redelijk wat grondspeling te hebben. Bij mij zie ik grote verschillen als ik hard de bocht in moet remmen, dan schraapt bij mij ook alles over de grond. Als ik alleen maar even hoef te liften om te sturen zit ik wel goed en schraapt er alleen een kneeslider. Geen idee of jij daar ook last van hebt?Kan inderdaad me hooft nog wel iets naar beneden doen.
Bekijk bijlage 1416739
Mijn tijdmachine is helaas defect. Anders was ik wel terug in de tijd gegaan om te leren rijden Plus dan had ik je voor de proefrit op de zx10r vertelt dat je oliedop niet vast zatHaha duidelijk een angsthaas die Mickey Doohan.
En een gevalletje te weinig grondspeling.
Ik geloof alleen dat je tijdmachine tien jaar stuk is.
Doohan is van begin '90.Mijn tijdmachine is helaas defect. Anders was ik wel terug in de tijd gegaan om te leren rijden Plus dan had ik je voor de proefrit op de zx10r vertelt dat je oliedop niet vast zat
Doohan is van begin '90.
Wel een mooi voorbeeld van een prijswinnende zithouding.
Als wij zulke foto's van onszelf posten worden we uitgelachen.
WK 1983 Freddie Spencer kon er ook al niets van.
Bekijk bijlage 1417217
Jij rijdt volgens mij niet verkeerd.
Die foto's.
En wat valt er nog te winnen als je geen talent van 14 bent zonder rijke ouders.
Olievuldop herinner ik mij niet zo.
Maar heb ik wel eens last van.
Over talenten van 14 (of 13, dat weet ik ff niet), ik heb vorig jaar nog een opmerking gemaakt tegen Jurgen dat ik Zonta maar ondankbaar vond omdat ie de eerste sessie oversloeg om uit te slapen terwijl papa de motor aan het preppen was. Later op de dag toen ie wel wakker was reed ie me natuurlijk het snot voor de ogen, was ik ook weer stil.
teller 1502011-2015 is zelfde. 2016-2019 lijkt erop maar is kwa pinbezettng en functies totaal anders en gaat niet werken helaas
Die Jurgen is gewoon acht maanden per jaar voor zijn zoon onderweg.
Mijn ouders kan ik nooit wat vertellen over een circuit ritje.
Dan slaan ze gelijk dicht.
thanks! gemaild
Was knijper er tussen zetten!Graag gedaan ik zoek ook nog iets zo een veertje om te plaatsen over dat asje wat de achterremblokken uit elkaar houd als het wiel eruit is.
Maar ik weet niet waar te zoeken.
Heb een semi snelwisselsysteem besteld dat de achterste reklauw naar beneden verplaatst en vast aan de achterbrug blijft met een rail in gefreesd dat de wielbus er niet uit kan dan nog de achterste remblokjes bewerken en een veertje plaatsen en moet helemaal piece of cake zijn dat wielen wisselen want met origineel systeem had ik er laatst HEEL veeel moeite mee en dat wil ik echt niet meemaken op circuit ik zou gewoon de volgende sessie missen haha
Over talenten van 14 (of 13, dat weet ik ff niet), ik heb vorig jaar nog een opmerking gemaakt tegen Jurgen dat ik Zonta maar ondankbaar vond omdat ie de eerste sessie oversloeg om uit te slapen terwijl papa de motor aan het preppen was. Later op de dag toen ie wel wakker was reed ie me natuurlijk het snot voor de ogen, was ik ook weer stil.
Het blijven (gelukkig) kids en doen niet precies wat wij zelf zouden doen.Is ook een ondankbaar kind!
Jaar of 2 geleden reed ie aan de leiding op de junior track, denk halve ronde voorsprong.. gaat op zn snufferd omdat hij bij het "lappen" van iemand gewoon er dwars door heen wil rijden, gaat daarna janken dat ie geen zin meer heeft om op te stappen voor minder dan p1
Had hem naar de maan geschopt als het aan mij lag.. andere kant snap ik ook wel dat het joch niet beter weet en zn familie allang besloten heeft dat hij het gaat doen.
Goeie tip maar een wasknijper kun je vergeten op circuit als het goed is blijft een veertje zitten maar ik zal het misschien wel toepassenWas knijper er tussen zetten!
Graag gedaan ik zoek ook nog iets zo een veertje om te plaatsen over dat asje wat de achterremblokken uit elkaar houd als het wiel eruit is.
Maar ik weet niet waar te zoeken.
Heb een semi snelwisselsysteem besteld dat de achterste reklauw naar beneden verplaatst en vast aan de achterbrug blijft met een rail in gefreesd dat de wielbus er niet uit kan dan nog de achterste remblokjes bewerken en een veertje plaatsen en moet helemaal piece of cake zijn dat wielen wisselen want met origineel systeem had ik er laatst HEEL veeel moeite mee en dat wil ik echt niet meemaken op circuit ik zou gewoon de volgende sessie missen haha
Graag gedaan ik zoek ook nog iets zo een veertje om te plaatsen over dat asje wat de achterremblokken uit elkaar houd als het wiel eruit is.
Maar ik weet niet waar te zoeken.
Heb een semi snelwisselsysteem besteld dat de achterste reklauw naar beneden verplaatst en vast aan de achterbrug blijft met een rail in gefreesd dat de wielbus er niet uit kan dan nog de achterste remblokjes bewerken en een veertje plaatsen en moet helemaal piece of cake zijn dat wielen wisselen want met origineel systeem had ik er laatst HEEL veeel moeite mee en dat wil ik echt niet meemaken op circuit ik zou gewoon de volgende sessie missen haha