Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat bedoel ik.Elke fiets is anders dus alleen een kastje opsturen en dat het daarmee ok is is niet de manier.De mijne is ook geflash met woolich , door de vorige eigenaar .
Ook door Paul rintzen uit Weert .
Gelijk ook de autoblipper geactiveerd ,
En wat Hans zei klopt helemaal , die gast is er een paar dagen mee bezig geweest .
Heb hier de rekening liggen van Rintzen , van bijna €1600,- in de BTW ..
Dus tja da's best duur , maar wel een goede tuner .
De motor heeft weer diezelfde luxe na een paar jaar in een hele kleine berging te hebben gestaan . Hij staat nu hier in de garage met zijn voetjes van de vloer en de accupolen los te wachten op beter weer, naast mijn oude 6.
De accu heeft het niet gered, ik gebruik de motor eigenlijk iets te sporadisch wat icm de quickshifter niet ideaal was voor de accu. Dus de circuitfiets heeft een nieuwe lipo accu gekregen en jouw oude fiets de baksteen uit de circuitfiets .
En waar staat de circuitbike dan? Is de accu nog goed trouwens..
Oh, de quickshifter zit nog steeds constant op de accuspanning. Ik had er wel een poging voor gedaan via het achterlicht.De accu heeft het niet gered, ik gebruik de motor eigenlijk iets te sporadisch wat icm de quickshifter niet ideaal was voor de accu. Dus de circuitfiets heeft een nieuwe lipo accu gekregen en jouw oude fiets de baksteen uit de circuitfiets .
De circuitfiets staat nog bij mijn ouders, tussen de s1000rr en de r1100s van de rest van de familie
Kijk, dat bedoel ik nou.Hier ook een nieuwe berging 20 m2 (links) garage 80 m2 (midden) en kantoortje 20 m2 (rechts) en ook nog een vliering van 120 m2 erboven en daarnaast 4 carports. 4x15 m2
Nu heb ik het wel veranderd, hij hangt er gewoon niet meer aan . Heb 'm op omgekeerd schakelen staan dus dan heb ik er ook niet veel aan . Die andere accu die ik heb gekocht lijkt het beter te doen; die heeft ook significant meer vermogen, start ook nog meteen als het koud is.Oh, de quickshifter zit nog steeds constant op de accuspanning. Ik had er wel een poging voor gedaan via het achterlicht.
Maar jij hebt het dus verder ook niet veranderd.
Ik was wel benieuwd hoe lang die moderne accu's meegaan.
Van de R1100S heb ik nog niet gehoord? Rijden er nog meer mensen naast je broer?
Haha van je vader wilde ik al zeggen.Nu heb ik het wel veranderd, hij hangt er gewoon niet meer aan . Heb 'm op omgekeerd schakelen staan dus dan heb ik er ook niet veel aan . Die andere accu die ik heb gekocht lijkt het beter te doen; die heeft ook significant meer vermogen, start ook nog meteen als het koud is.
die R1100S is van ons pap, je moet toch iemand hebben die je aansteekt met het virus he. Leuke fiets voor een pensionado, maar zou niet mijn eerste keuze zijn .
En lang leve sociale huur, zonder de woningbouwvereniging was het me nooit gelukt om met een enkel bijbaantje (en wat bijbeunen her en der) zonder schulden af te studeren en aan het eind precies genoeg over te hebben om er een witte zx10r van te kunnen halen. Zo goedkoop als toen ga ik niet meer wonen denk ik.
Heleboel pinnen kloppen niet,alles is helemaal nagelopen maar lijkt alsof de stekker exact hetzelfde is als ori op dashboard maar moet natuurlijk spiegelbeeld zijn anders komen nooit de gelijke pinnetjes op elkaar.Waarschijnlijk pin 9 en 11 omgedraaid
Geen idee,staat wel meer klassiek spul ook een Kawa KR1.Mooi spul Hans.
Staat er nou een AR50 naast?
Van dit soort 'gebakjes' gaat mijn hart van het motorfietsfront tegen ongelijke behandeling dus kloppen.Put your money where your mouth is
Heren, zoals al eerder aangegeven ben ik opzoek naar een zx10r.. was er eerst twijfel tussen 04 of 08 model, het zou de 08 worden.
Maarrr nu zag ik een hele leuke van 2010, ik weet dat die een heel klein beetje anders is ( koplamp bv. ) maar rijd, presteert oid hij ook anders dan de 08-09 ?
Ruimte lijkt mij geen verschil in te zitten aangezien het nog steeds hetzelfde model is?!
Mocht trouwens iemand een groene hebben staan, die nog niet de wereld rond is geweest , dan houdt ik me aanbevolen.
Top! Bedankt Arnold.zelfde alleen met kleine mod aan schakelmechanisme
Top! Bedankt Arnold.
Ik ga maar eens uitvinden waarom ik een 2010 kan kopen voor minder dan een 08.. iemand die daar een reden voor heeft ? Enige wat ik kan bedenken is de kleurstelling en/of iemand er de hoofdprijs voor vraagt etc.
Motoren die ik gezien heb zitten rond de 20k km en hebben vergelijkbare opties/accessoires..
Ik gruwel van dit soort roestbakken. Ik zit mij momenteel al te ergeren aan roest op mijn 7, en die ziet er toch echt veel beter uit dan die 500.Van dit soort 'gebakjes' gaat mijn hart van het motorfietsfront tegen ongelijke behandeling dus kloppen.
Opknap GPZ 500s te koop. Vraagprijs €350,-
El cheapo's die met weinig werk weer op het top van hun top kunnen presteren.
(En ik heb ook een A2 motor naar mijn plezier, dus 'top' is voor mij snel bereikt )
Joh, echt!?2010 is een erg fijne motor om mee te rijden.