ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Inderdaad, de jaren beginnen te tellen ;), met die zx10r moet je eigenlijk vooral lange snelle bochten hebben en die beginnen dan pas leuk te worden bij snelheden waarmee de rest van het verkeer moeilijk rekening kan houden. Voor kort/traag werk zit je eigenlijk best verkrampt op een zx10r en kun je denk ik beter met zo'n bejaardenbak rijden :P. Zit ik in ieder geval comfortabel te treuzelen :]. Als we een keer een leuk ritje doen met mooie lange doordraaiers trek ik de zx10r weer uit de schuur:9~.

Cool een Street Triple RS! Nieuw of tweedehands?
 
Vandaag de nieuwe spanningsregelaar gemonteerd. Helaas was dit niet het probleem. Nog steeds hetzelfde. Ik zal binnenkort de dynamo even bekijken.
 
Herkenbaar. :Y
Lange snelle doordraaiers hadden ook altijd mijn voorkeur. _O-
Voelt ook veilig aan denk ik, lekker de snelheid opbouwen, en de ZX-10 doet dat ook retesnel. Is er voor gemaakt. 8-)

Ik rij dagelijks op een A2 motor 8)7 , een baby BMW GS, nieuw gekocht in 2018.
Deze na 500 kilometer laten voorzien van Hyperpro voor en full achter.
Vooral fileverkeer is enorm comfortabel en door de betere vering is de wegligging ook van A-kwaliteit.
Lekker sturen zonder dat het verschil al te groot word met het overige verkeer.
En dat is nog steeds een stuk sneller dan de meeste auto's.
Kan er zelfs uitdagingen mee aanpakken op bochtige weggetjes en op -en afritten. :9

Thuiskomen is ook minder frustrerend, voorheen elke dag met een 1.000 onderweg, en dan nergens het potentieel kunnen benutten met dat drukke verkeer. :X

Mijn S1000RR staat dan ook stil na de laatste circuitdagje in september.
Van de zomer weerrr. :]

Stuur eens een foto van die RS via pm. ;)
Momenteel is ie nog niet buiten geweest, hij staat nu in de schuur te wachten op mooier weer. Foto's die ik nu heb zijn ook niet best, stuur van het voorjaar wel even een plaatje met de rest van de motoren ;). Nu woon ik gelukkig in een wat minder drukke omgeving dan jij, maar de frustratie met altijd maar een streepje gas kunnen geven is er niet veel minder om ;).


De ZX10R is nog te koop! Ik sta open voor een goed bod:).
Dat schiet ook niet echt op... Ik had gedacht dat als die '08 circuit zx10r die ook op mf stond verkocht raakt dat je deze toch zeker wel kwijt moet kunnen krijgen.

Cool een Street Triple RS! Nieuw of tweedehands?
Tweedehandsje uit 2017, hopelijk zijn de duurste kilometers er al mee gemaakt ;).
 
Mijn 10 staat weer thuis *D

Met welgeteld 4 peekaa extra *O*

Voor de revisie is hij ook getest zonder dB-killer (gewoon om eens te proberen) en daar is nog een pk of 7-8 te winnen :o
Met boven 12k RPM is het verschil echt groot; om en nabij de 10pk :/

Een flink langere demper en meer doorlatende dB-killer zou dus ook flink kunnen schelen...

Toekomstmuziek... Eerst 10 april TOMS cursus en lekker gaan rijden :) :]
 
Vandaag even contact met Roteg Racing gehad (mijn MXK10 dashboard ligt daar omdat een van de leds van de shiftlights zijn werk niet doet :(); zij kunnen ook de km-stand updaten naar de juiste km-stand, zodat ik niet constant hoef te pielen met allerlei km-standen van de diverse dashboards (was een tip van Ouweman 👍)

:W
 
Vandaag even contact met Roteg Racing gehad (mijn MXK10 dashboard ligt daar omdat een van de leds van de shiftlights zijn werk niet doet :(); zij kunnen ook de km-stand updaten naar de juiste km-stand, zodat ik niet constant hoef te pielen met allerlei km-standen van de diverse dashboards (was een tip van Ouweman 👍)

:W
Ik had flee week ook nog ff contact mee dun ouwe Kees .
Zat ook aan zoon dash te denken .
Is een prachtig dash , maar wat me tegenhoud is die achterlijke dure prijs , en misschien nou ook wel wat jij er nu weer mee mee maakt .
 
Ja maar.. ik ga supermotard halen jonge.
Altijd alle beurte gehad in de drie maanden dat ik er mee gestunt heb man. :+
 
2x per maand voorvorkkeeringen denk ik ?! :P

Vind die opsommingen in advertenties vaak wel grappig ;
Banden zijn nog redelijk nieuw ( wtf, zeg gewoon hoeveel km oud of geef een percentage oid )
Ketting en tandwielen zijn vorig jaar vervangen ( wanneer /welke km stand ? )
elk jaar een beurtje ( begin 2018 en eind 2019 ? weer geen km stand oid )


@ZX7-aRnold ; Staat nog zo n groene met 30k in Hoogeveen bij SW, is voor jou een stuk dichterbij toch ?
MP advertentie
 
2x per maand voorvorkkeeringen denk ik ?! :P

Vind die opsommingen in advertenties vaak wel grappig ;
Banden zijn nog redelijk nieuw ( wtf, zeg gewoon hoeveel km oud of geef een percentage oid )
Ketting en tandwielen zijn vorig jaar vervangen ( wanneer /welke km stand ? )
elk jaar een beurtje ( begin 2018 en eind 2019 ? weer geen km stand oid )


@ZX7-aRnold ; Staat nog zo n groene met 30k in Hoogeveen bij SW, is voor jou een stuk dichterbij toch ?
MP advertentie

is niet voor mijzelf, voor familie dit dit een mooie kleur vond :) Dacht misschien kent iemand hem hier ;)
 
Dat had ik begrepen ;)
kleurstelling is idd leuk maar zou er zelf al snel van af zien, krijg er toch een knutsel idee bij
 
Doe mij maar de 2020 👍
IMG-20200122-WA0020.jpg
 
Het is zeker wel apart die blauwe wielen, is weer wat anders.
Misschien vind ik het niet lelijk omdat mijn HP2 ook blauwe heeft.
Als combinatie met groen dan niet...... _O-
 
De radiateur past!! *O*
(Ten minste - tussen de band en de uitlaatbochten :+ kuipwerk moet ik nog even met de dremel aanvallen)
full

full

full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan