ZX6r in de kreukels

Mijn zorgen om mijn broertje zouden toch verd*md snel naar de achtergrond verdwijnen om plaats te maken voor blinde woede haat. :X

Dit is echt zwaar kl#te, zeg. Ik hoop voor je dat je snel weer rond rijdt.


:^


fijn dat je broertje niks heeft, kun je hem zelf aftuigen :X
 
dat vind ik ook hoor fokky, Hij is al genoeg gestraft door de boetes die hij allemaal krijgt. En met al zijn 18 jaar stond hij op mijn schouder uit te huilen dus gestaft is hij echt wel. (enne terug betalen doet hij wel)

nu alleen ff's een nieuwe motor aanschaffen en dan weer lekker ... :]
 
dat vind ik ook hoor fokky, Hij is al genoeg gestraft door de boetes die hij allemaal krijgt. En met al zijn 18 jaar stond hij op mijn schouder uit te huilen dus gestaft is hij echt wel. (enne terug betalen doet hij wel)

nu alleen ff's een nieuwe motor aanschaffen en dan weer lekker ... :]

maar wat heeft ie dan eigenlijk gedaan dat die motor zo verkreukeld is?
 
Wat zou jij doen dan hem imekaar schoppen? schiet geen flikker op. Is natuurlijk verrot zat voor z'n broertje, vet schuld gevoel en het financieele kaartje wat eraan hangt. Zoals ik al eerder zei, zolang 't broertje maar oke is kon ook veel verrotter aflopen.
Het is maar een motor en er zullen vast nog wel meerder zx6'jes zijn op de wereld.
 
Wat zou jij doen dan hem imekaar schoppen? schiet geen flikker op. Is natuurlijk verrot zat voor z'n broertje, vet schuld gevoel en het financieele kaartje wat eraan hangt. Zoals ik al eerder zei, zolang 't broertje maar oke is kon ook veel verrotter aflopen.
Het is maar een motor en er zullen vast nog wel meerder zx6'jes zijn op de wereld.
Ja, zou hem volledig in elkaar meppen. Hij zou iig meer schade hebben dan mijn motor :(
Hoe haal je het in je achterlijke harses om de motor van je broer mee te nemen en dan ook nog eens total-loss te rijden. Niet te geloven...
 
maar wat heeft ie dan eigenlijk gedaan dat die motor zo verkreukeld is?

Ben ook wel benieuwd wat hij dan met die motor uitgespookt heeft, lijkt wel een stoeprandje ofzo of opstakel ?? verklaar u nader })

Anyway suc6 met verkopen van je fiets en een nieuwe zoeken !!
 
Ach ja het blijft je broertje he?

maar waarom? vraag je jezelf dat niet af?

je zei total-loss loopt de motor niet meer dan?

en die velgen hoe doe je dat in goedsnaam? met xx aantal km/u tegen een stoeprand op, wat een mess>?
 
Laatst bewerkt:
De ene schopt het broertje verrot, de ander vermoordt hem, weer iemand hangt hem aan zijn ballen op.....

Wat een vreselijk (met de nadruk op vreselijk) stoere praat. :r :r :r :r :r

En allemaal zijn ze zelf zo dat ze noooooit fouten hebben gemaakt in hun puberjaren. Dingen waarvan ze later zoiets hebben van: hoe heb ik dat in mijn stomme kop kunnen halen. En meestal lopen ze goed af. In dit geval dus niet.

Als ik goed lees hoe het broertje er zelf spijt van heeft en het geld terug zal betalen, dan is het duidelijk dat alles in goede harmonie wordt opgelost, hoe klote het probleem ook is. Maar als we allemaal echt in de praktijk zo reageren als sommige agressievingen hier, leven we continue in oorlog met elkaar.
 
De ene schopt het broertje verrot, de ander vermoordt hem, weer iemand hangt hem aan zijn ballen op.....

Wat een vreselijk (met de nadruk op vreselijk) stoere praat. :r :r :r :r :r

En allemaal zijn ze zelf zo dat ze noooooit fouten hebben gemaakt in hun puberjaren. Dingen waarvan ze later zoiets hebben van: hoe heb ik dat in mijn stomme kop kunnen halen. En meestal lopen ze goed af. In dit geval dus niet.

Als ik goed lees hoe het broertje er zelf spijt van heeft en het geld terug zal betalen, dan is het duidelijk dat alles in goede harmonie wordt opgelost, hoe klote het probleem ook is. Maar als we allemaal echt in de praktijk zo reageren als sommige agressievingen hier, leven we continue in oorlog met elkaar.

amen, and thats the way it is! :}
 
Die demper op de tafel erachter wil ik nog bewaren totdat ik me nieuwe motor heb zou die niet meer passen of zit er een goedde sport demper onder dan komt die ook wel te koop ;)

Voor onderdelen zou je hem een keer moeten bekijken ;) (In Vriezenveen OV)



nee verder ben ik niet wat nodig buurman ik kom uit(Westerhaar)succes met de verkoop
 
... doodzonde van je motor;
geluk dat je broertje ok is;

... khoop dat je snel een oplossing vindt voor je motor;
tweertje buiten is er wel naar...

er zijn verschillende lijsten voor 2ehands spul waar je voor weinig je motor kunt oplappen; kheb zelf goede ervaring met Boonstra...

Succes!
 
De ene schopt het broertje verrot, de ander vermoordt hem, weer iemand hangt hem aan zijn ballen op.....

.....

Als ik goed lees hoe het broertje er zelf spijt van heeft en het geld terug zal betalen, dan is het duidelijk dat alles in goede harmonie wordt opgelost, hoe klote het probleem ook is. Maar als we allemaal echt in de praktijk zo reageren als sommige agressievingen hier, leven we continue in oorlog met elkaar.

Mee eens. Zou mn broertje ook niet slaan om zoiets (zowiezo sla ik niet).
Maar ja, kut voor jou en je broertje, dat zal ie geen tweede keer doen denk ik (en waarschijnlijk ook geen tweede kans krijgen).

Ik zocht eigenlijk twee nette velgen.... :+

edit: oja, ook zonde van je motor, maar die is te vervangen, en je broertje niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
O mijn god :o
Dat lijkt me inderdaad geen fijne thuiskomst :(
Moet je nu ook al de motor op slot laten als je op vakantie gaat voor je eigen familie? |( Wat heeft hij in zijn botte kop gehad toen hij op die motor reed. Ik vraag me af hoelang je op jouw geld kan liggen wachten, moet je weer geld gaan uitgeven voor een andere fiets.

Waarschijnlijk is één ding zeker: het verstandelijk vermogen is niet gelijkmatig verdeelt bij jullie thuis :+
 
Ik zou ook zijn ballen door zijn keel naar buiten willen trekken zoals de meeste. Jij gelukkig niet.

Misschien een idee, het motorseizoen loopt toch al weer bijna op zijn eind. laat je broertje lappen voor de onderdelen die je nodig hebt en bouw hem samen met je broertje opnieuw op. Weet uit ervaring dat een knutselproject de onderlinge verstandhouding goed kan helpen. Twee zielen en één probleem. Leer je allebij een hoop over de techniek van een motor.

Tip: maak er echt iets unieks van (je hebt tot ongeveer maart)
 
Mensen allen bedankt voor jullie meedeleven, mijn broertje heeft er echt van geleerd en zal me voor de volle 100% terug betalen. En op meermalig verzoek het verhaal wat er gebeurt is.

De motor stond wel op slot mijn broertje heeft om 3:00 snachts het schijfremslot en het stuurtslot verwijderd nadat hij in mijn sleutels gevonden had toen heeft hij mijn motorpak aangetrokken en heeft hij (naar eigen zeggen) flink wat kilometers gemaakt, om daarna vlak bij mijn huis op een vluchtheuvel en daarna in een hek van de gemeente te belanden (wat ook zijn geluk is geweest).

Maar me ouders en een oma van me willen mijn broertje het geld voorschieten zodat ik weer snel kan :]
 
Behalve jou heeft ie dus ook de gemeente nog wat te betalen *D Ik zou Frisia of de leenman maar vast bellen als ik hem was :+
 
zwaar kut dit zeg. Maarja het blijft je broertje over wat maandtjes lach je erom (met kerst bijvoorbeeld) just wait and see. Dit is tegelijk een goeie les voor je broertje (maak het hem niet te gemakkelijk alleen ;) ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan