[ZXR 750] Project Zixxer!

Dat is poedercoating. Vind de kleur ergens iets te donker, maar zoveel verschillende kleuren zijn er niet in poedercoat :( Iets lichter was gelijk bijna geel, dus dat was ook niets.
Ik wilde per se poedercoating aangezien dat gewoon vele malen harder is! Het voordeel hiervan heeft al zijn vruchten afgeworpen aangezien ze in de auto in een bocht redelijk hard tegen elkaar aan klapten.... maar nog geen krasje te zien! *D
 
Tandwiel zal vast wel passen, alles komt overeen. Maar moet eerst even lagers in de velgen laten zetten en daar heb ik alleen in het weekend tijd voor en a.s. zaterdag zal wel geen optie zijn ;)
 
Gouden velgen zitten nu inmiddels nieuwe lagers in, moeten nog banden om en dan gaan ze er onder.
Heb ondertussen wel post uit de VS gehad met wat ander goud-kleurigs :9

P1030002.jpg


Heb ze al helemaal gereviseerd, nu alleen de spacer busjes nog O-)
 
Gouden velgen zitten nu inmiddels nieuwe lagers in, moeten nog banden om en dan gaan ze er onder.
Heb ondertussen wel post uit de VS gehad met wat ander goud-kleurigs :9

(Afbeelding)

Heb ze al helemaal gereviseerd, nu alleen de spacer busjes nog O-)

lekker hoor!

ik houd het zelf iig wel lekker bij de orginele. die remmen eigenlijk al veel te hard :P
 
Dag opoe ;)

Ben eindelijk eens toegekomen aan een nieuwe verandering aan de ZXR en daarbij hoort natuurlijk ook een nieuwe update!

Eerst even in de steigers gezet.

P2120002.JPG


Ben nog niet helemaal onder de indruk van die middenbok, maar het werkte wel beter dan allen een paddock achter ;)
Het was dus de bedoeling om de nieuwe velgen er onder te zetten. Hier even oud en nieuw naast elkaar.

P2120008.JPG


Hier alvast het voorwiel gemonteerd en ook maar gelijk de nieuwe Tokico's er onder gehangen ;)

P2130041.JPG


En met de het nieuwe 46 tands achtertandwiel is dit voorlopig weer even het eindresultaat!

P2130020.JPG


Had trouwens ook de carbs schoon gemaakt, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt aangezien die toch al genoeg rond zwerven hier. Moet ook nog even wachten op de daadwerkelijke mountingbolts voor de remklauwen, dus nu zitten ze even tijdelijk handvast met een paar van RVS. Ben wel erg benieuwd hoe dat remt icm die bloemkolen :P
Ohw ja, op de tank zit nu ook Kawasaki in het zilver, maar dat is moeilijk te zien op de foto. Voorlopig laat ik het ff zo qua bestickering...
 
Dag opoe ;)

Ben eindelijk eens toegekomen aan een nieuwe verandering aan de ZXR en daarbij hoort natuurlijk ook een nieuwe update!

Eerst even in de steigers gezet.

(Afbeelding)

Ben nog niet helemaal onder de indruk van die middenbok, maar het werkte wel beter dan allen een paddock achter ;)
Het was dus de bedoeling om de nieuwe velgen er onder te zetten. Hier even oud en nieuw naast elkaar.

(Afbeelding)

Hier alvast het voorwiel gemonteerd en ook maar gelijk de nieuwe Tokico's er onder gehangen ;)

(Afbeelding)

En met de het nieuwe 46 tands achtertandwiel is dit voorlopig weer even het eindresultaat!

(Afbeelding)

Had trouwens ook de carbs schoon gemaakt, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt aangezien die toch al genoeg rond zwerven hier. Moet ook nog even wachten op de daadwerkelijke mountingbolts voor de remklauwen, dus nu zitten ze even tijdelijk handvast met een paar van RVS. Ben wel erg benieuwd hoe dat remt icm die bloemkolen :P
Ohw ja, op de tank zit nu ook Kawasaki in het zilver, maar dat is moeilijk te zien op de foto. Voorlopig laat ik het ff zo qua bestickering...



Helemaaal goed!!!!!!

super gaaf echt! wat je nog zou kunnen doen is striping plakken met zwarte stikkers. dat geeft echt een heel gaaf effect op mat zwart! er staan hier egens foto's op het forum van iemand die dat gedaan had op een tlr1000
 
Najah door die TLR heb ik me dus ook laten inspireren :) Dat zou idd wel een mooie optie zijn, nog even over nadenken ;)
Ik ga de hugger waarschijnlijk wel hoogglans spuiten en dan een beetje er op experimenteren zoals SenF gedaan heeft (spuiten, dikke blanke laklaag, schuren met korrel 2000 en dan polijsten). Dan steekt het lekker af op de rest :)
 
Hey, jij leeft hier ook nog? Hahaha ja hij past idd, daar vertrouwde ik ook wel op ;)

Hahaha het is idd een tijd geleden, we zijn de laatste weken bezig geweest met de verhuizing.

Ik zit erover te denken om mijn ZXR te houden..... Ik krijg er steeds minder zin in om hem tegen een laag bedrag weg te doen.

Maarrrr dan wordt het wel een streetfighter :)
 
he daylights weet je toevallig het kleurnummer nog van je gouden velgen? Een maat van me wil ook ze velgen goudkleurig laten poedercoaten.. maar hij heeft geen idee welke kleurnummers er allemaal gecoat worden en welke dan het beste is.
En jou velgen zien er toch wel heel mooi uit zo!
 
Ik zou het zo 123 niet weten, er waren gewoon 2 kleuren goud om te poedercoaten te weten donker en licht goud.
 
FF vraagje

Waarom andere banden?
De super-corsa's lijken me veel beter
en staan 10 keer mooier :]
 
Omdat ik in het begin van dit jaar met wat kouder/vochtiger weer nog wel een beetje grip wil hebben, als het wat warmer wordt heb ik nog 2 setjes SC2's :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan