Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Ik kan je een scooter adviseren voor de ww rit die jij aangeeft (stad)
ik heb ook de Duc verkocht en rij nu een 750 integra dct, top
 
Wat is precies de reden dat je hem daarvoor niet geschikt vindt? Ik vind de Multistrada juist heel wendbaar en ook bij lage snelheden prima sturen. Voelt allemaal een stuk lichter dan de ZRX1100 die ik hiervoor had. Hij is alleen een beetje te hoog voor mij, maar daar wen ik hopelijk snel aan.
 
Beste Multistrada rijders, ik ben op zoek naar de eigenaar van een Multistrada 1000 die bij TLM in Nijmegen is ingeruild
Misschien kan iemand mij hier helpen?
De Multistrada is in 2020 ingevoerd en verder kom ik niet.
 
Km st 40.000
 

Bijlagen

  • C4CDBDC1-A56E-4557-8D9A-69D1B1E050C9.jpeg
    C4CDBDC1-A56E-4557-8D9A-69D1B1E050C9.jpeg
    152,6 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Heb al eens eerder een Multistrada gehad en weet hoe z’n ding in elkaar zit. Scheelt hoop met sleutelen
 
Heeft iemand wel eens een multistrada van dit model voorbij zien komen in rally/enduro trim? Spookt opeens in mn hoofd rond, cross front er in
 
Ik heb het op me genomen om dit topic te starten. Heb je opmerkingen of aanvullingen of wil je in- of juist uit het OP, laat het me weten.

Groeten,

Imre
Tien jaar geleden alweer Imre 😊.
De meeste hier hebben hun 620/1000 of 1100 niet meer denk ik? 🤔.

Inmiddels heb ik weer een Witte 1100 S
 

Bijlagen

  • DSC_3431.JPG
    DSC_3431.JPG
    232,7 KB · Weergaven: 2
10 jaar geleden had ik nog geen MTS. Inmiddels heb ik de 1100 een jaar of 5 in bezit. Dit jaar gelukkig wat meer ritjes gemaakt dan eerdere jaren, maar ik merk dat het seizoen steeds sneller voorbij lijkt te zijn...

PS, herken ik jou nou in bovenstaande foto als Arie? Of zie ik dat verkeerd?
 
10 jaar geleden had ik nog geen MTS. Inmiddels heb ik de 1100 een jaar of 5 in bezit. Dit jaar gelukkig wat meer ritjes gemaakt dan eerdere jaren, maar ik merk dat het seizoen steeds sneller voorbij lijkt te zijn...

PS, herken ik jou nou in bovenstaande foto als Arie? Of zie ik dat verkeerd?
.. Goedemorgen 👐.. Mijn eerste MTS was een rode 1000. Toen een Enduro 1200 erbij gekocht. Nu een Enduro 1260 sinds drie jaar. De rode mts 1000 weggedaan maar sinds een paar mnd nu een Witte 1100 S.

Net terug van drie dagen België en stukje Frankrijk en Luxemburg ermee samen met een rode 1100.

En yep ik ben idd Arie. Maar jou herken ik even nog niet? 🤔 😊
 

Bijlagen

  • DSC_3430.JPG
    DSC_3430.JPG
    184,6 KB · Weergaven: 6
  • DSC_3368.JPG
    DSC_3368.JPG
    477,2 KB · Weergaven: 6
Heb gelukkig geen FB👍Multi ook in de stalling geparkeerd voor de winterslaap.
Gelukkig geen FB is persoonlijk uiteraard. Ik vermaak me er prima in diverse groepen ongeacht waarover.
Veel informatie over datgene wat ik zoek ect.
Snelle reacties als er gepost wordt en onderweg in buitenland is dat soms wel fijn.
Hier gebeurt gewoon niks meer dus FB is dan toch voor veel mensen beter lijkt me.
Instagram ect doe ik niet. Wel even opgezeten maar kan mijn draai zeg maar daar niet vinden nog.

Terug naar MF wat ik nog steeds leuk vindt maar weinig post eigenlijk omdat de topics die ik leuk vind zeg maar vaak stil zijn of te druk met in mijn ogen onzin ect. Ieder zijn of haar meug hé.
Maar ik blijf lezen en posten duszzz..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan