Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -Dré-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    25kw kit Suzuki GS500e 1992

    Goedendag, Voor mijn Suzuki GS500e (GM51B) uit 1992 ben ik op zoek naar een 25KW-kit. Wie heeft er bij toeval nog 1 liggen?
  2. D

    Suzuki GS500 topic #23 - Laat de nazomer maar komen

    Welkom hier in het 23e deel van het GS-topic! :] Lees hier alles over de GS500, inclusief tips & tricks! :] GS-rijders :] Antimute Bart-92 Bernardkawa bioflap Vorige eigenaar SeanRSV BlackStripe Bouwput dB-tje [/URL] Modificaties: - Aprilia RS125...
  3. D

    Suzuki GS500 topic #22 - Opening the new season

    Welkom hier in het 22e deel van het GS-topic! :] Lees hier alles over de GS500, inclusief tips & tricks! :] GS-rijders :] Antimute Bart-92 bioflap Vorige eigenaar SeanRSV BlackStripe Bouwput dB-tje Modificaties: - Aprilia RS125 voorvork - Ducati...
  4. D

    Laser Hotcam Carbon (ingekort)+ uitlaatbochten Suzuki GS 500

    Laser Hotcam Carbon (ingekort), inclusief bochten voor een Suzuki GS 500, paar weken geleden opnieuw in het hittebestendige zwart gezet. Geen E-keur, geen DB-killer, zonder dempingswol. Mooi sportief donker geluid, onderin de toeren rustiger, luider naarmate meer toeren. Niet standaard...
  5. D

    GS500 and Ex-GS500-riders do Luxemburg IV

    GS500-rijders: Het land van: - Weinig verkeer; - Goedkope benzine; - Strak en schoon asfalt; - Prachtige bochten in overvloed. *O* Al met al een goede reden om dit jaar voor de 4e keer naar Luxemburg te gaan *O* Maar door het aantal afhakers dit jaar geen GS500 and...
  6. D

    05-09-2010 - GS500 meeting #5

    GS500-rijders, Het is weer hoog zomer, dus tijd voor een meeting *O* DATUM: Zondag 29 Augustus Zondag 5 September Verzamelen om 09.30 uur, om 10 uur starten we ROUTE: Rondje IJsselmeer [hr] Waar verzamelen we? HIER Forellenvisvijver de Berenkuil Berencamperweg 11...
  7. D

    GS500-riders do Luxemburg III

    GS500-rijders: Het land van: - Weinig verkeer; - Goedkope benzine; - Strak en schoon asfalt; - Prachtige bochten in overvloed. *O* Al met al een goede reden om dit jaar ook weer naar Luxemburg te gaan *O* Na een succesvolle eerste editie in 2008 en 2e editie in 2009 is...
  8. D

    Ten Kate Factory Outlet Motorkleding

    Zonet kwam er bij mij een mailtje binnen van Ten Kate motoren in Nieuwleusen met de mededeling dat er heel veel spul met veel korting de deur uit doet. Voor de mensen die nog wat nieuw gerei nodig hebben voor op de motor altijd interessant leek mij :Y ten Kate Factory Outlet Motorkleding
  9. D

    Haaksleutel achterveer GSX600F

    Onder mijn GS500 zit op dit moment een veer van een GSX600F. Om deze zo af en toe anders te kunnen stellen ben ik daarom op zoek naar een haaksleutel om de veer van een Suzuki GSX600F te verstellen. Stuur me maar een PB of een mail (dreetje9[at]hotmail.com) als je er nog 1 hebt liggen...
  10. D

    Nieuwe zwarte vibratiedempers

    Te koop aangeboden: Nieuwe zwarte vibratiedempers Voor alle sturen met een binnendiameter van 17mm (veel stalen sturen) als binnendiameter 13 mm (veel alu. sturen). Gekocht bij Louis.de, maar kwam er na ontvangst achter dat ze niet op mijn GS te gebruiken zijn. (In ieder geval niet waar...
  11. D

    GS500 topic #14

    *O* Welkom in deel 14 van het GS-topic *O* GS500 bezitters: 20061989 720burnout agranado Arnold-D cropolite -Dré- diekooi Dinamiet divided Dix dudepower Edforcer Faayke Failure _flyinglow_ Gerben...
  12. D

    Hoogeveen en omstreken deeltje III

    *O* Welkom bij het driede deel van het Hoogeveen Topic *O* Ja, driede :+ Dit ging eraan vooraf: Hoogeveen en omstreken meld je hier!!! Hoogeveen en omstreken deeltje II Waar rijden we vaak: En het weer wordt: De delegatie uit Hoogeveen en omstreken: Naam: *René* -> René...
  13. D

    Noordelijke Rijders Speed Topic nr 11

    Noordelijke Rijders Speed Topic nr 11 Het volgende razend snelle topic is weer geopend voor alles wat wel en niet met motoren te maken heeft :+ Voor degene die het een en ander nog willen teruglezen. ;) Noordelijke Rijders Noordelijke Rijders, Second Edition Noordelijke Rijders...
  14. D

    GS500-riders do Luxemburg II

    GS500-rijders: Het land van: - Weinig verkeer; - Goedkope benzine; - Strak en schoon asfalt; - Prachtige bochten in overvloed. *O* Al met al een goede reden om dit jaar ook weer naar Luxemburg te gaan *O* Na een succesvolle eerste editie in 2008 is het tijd voor een 2e...
  15. D

    GS500 Topic #12

    *O* Welkom in deel 12 van het GS-topic *O* GS500 bezitters: agranado Arnold-D dreetje9 diekooi Dinamiet divided Edforcer Failure Faayke Gerben. grapjasper Grovert_r Gythoniel Johnyyy kapiteinkoek...
  16. D

    Nog enkele onderdelen GS500 '92

    Het is weer zover :Y *O* Weer een GS500 uit elkaar *O* Bij deze bied ik aan: Nog enkele onderdelen voor een GS500E uit 1992 Reden van verkoop: 't is het donorfietsje voor mijn eigen motor geweest, alleen had ik enkel het blok nodig. En ja, dan hou je wat onderdelen over :+ De...
  17. D

    [Centraal] MF'er gespot! Deel 24

    Deel 23 zat vol, dus is het tijd voor deel 24 om aan te treden. Dus bij deze is deel 24 geopend *O* Het MF-spot-verleden: [centraal]MF'er gespot? Post het hier! [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal]MF'er gespot? Post...
  18. D

    GS500-riders do Luxemburg

    Waarde GS500-rijders, Na 5 succesvolle GS-meetings, waarvan nummer 4 als eerste een tocht in het buitenland bevatte, is het nu toch wel eens tijd om serieus na te gaan denken over een tocht iets verder weg. Zoals ik al eerder heb door laten schemeren, en jullie in een aantal filmpjes heb...
  19. D

    Bagagerek GS500E

    Ik ben op zoek naar een bagagerek voor een GS500: Zoiets dus :P Heb je er 1 in de aanbieding, mag je me mailen op dreetje9 [at] hotmail.com
  20. D

    MF' er gespot deel 23

    Deel 22 zat vol, dus is het tijd voor deel 23 om aan te treden. Dus bij deze is deel 23 geopend *O* Het MF-spot-verleden: [centraal]MF'er gespot? Post het hier! [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal]MF'er gespot? Post...
  21. D

    Toertochie over de Friese en Groningse klei! DEEL III

    Toertochie over de Friese en Groningse klei! DEEL III (hoeft niet per se hier langs te gaan.... maar de naam bekt wel lekker! ) Na een geslaagde eerste tocht (zie HIER) en tweede tocht (zie HIER) wordt het tijd voor: tocht nummer III! Tijd om de koe weer aan te trekken! (deze...
  22. D

    MF Megameeting vanuit Driebergen

    Zoals ookal geopperd in het MFMM-topic, hier dan een topic om vanuit Driebergen te vertrekken naar de MFMM. Vertrek is om kwart voor 11 vanaf stationsplein driebergen De route die we dan rijden Aankomst word geschat op half 12 Wie rijdt er mee: 1. Dreetje9 + vriendin 2. Revz 3...
  23. D

    Gezocht: Achterremschijf Suzuki GS500

    Hallo, na jaren van trouwe dienst heeft mijn achterremschijf de neiging gehad om groeven te vertonen -O-. Daarom ben ik op zoek naar een goede gebruikte remschijf voor mijn schoonheid :Y. Dus als je er nog een hebt liggen, mag je me mailen op dreetje9(apelulletje)hotmail.com.
  24. D

    EAUINN (Onvolwassen in Noord-Nederland) #13

    Welkom in het topic "Onvolwassen in Noord Nederland!" (kortweg EAUINN) Deel 13 Je bent zojuist beland op het meest uitzinnige topic van MF. Misschien per ongeluk, misschien bewust. Maar nu je hier toch bent, kijk gerust even rond. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat de...
  25. D

    Suzuki GS500 topic #7

    *O* Hoppa *O* Deeltje 7 alweer!!! GS500 bezitters: - Ambtenaartje - Anil - arno m - Beunhaas86 - bjornpanhuis - Black Kiwi - Chrisz - Briznokovic - Buddy Roy - Circuit Maniac - Cobus-Jan - Dennis_B - Dj1 - dreetje9 -...
Terug
Bovenaan Onderaan