Silly Season 2018

PJ Jacobsen komt met een nieuw team naar de World Superbikes, en zal een Honda CBR gaan rijden. Concurrentie voor Ten Kate, ik ben benieuwd! :Y
 
Laatst bewerkt:
PJ Jacobsen komt met een nieuw team naar de World Superbikes, en zal een Honda CBR gaan rijden. Concurrentie voor Ten Kate, ik ben benieuwd! :Y
Een ander team met Fireblades. :?
full


Interessant. :o
 
De gangbare gedachte is dat je met Magnetti elektronica best wel mee zou kunnen komen, maar dat er met die Cosworth elektronica gewoon een flinke achterstand bestaat.
 
Een ander team met Fireblades. :? [afbeelding]

Interessant. :o

Ja bijzonder! Hoop echt dat ze bij Ten Kate weer een keer de weg naar boven weten te vinden. Afgelopen jaren is het er niet beter op geworden, terwijl ze in het verleden super mooie resultaten geboekt hebben. Zeker bij de WSS!
 
Hoop dat hij een dikke middelvinger naar Ten Kate kan maken, vind die Jacobsen echt een held :)

Dat zal wel meevallen denk ik, 9 van 10 keer halen Honda teams hun blokken bij Ten Kate. Weet natuurlijk niet of dat nu ook weer zo is.
PJ is inderdaad een held, volgens mij ook een maatje van VDM.
 
Dat zal wel meevallen denk ik, 9 van 10 keer halen Honda teams hun blokken bij Ten Kate. Weet natuurlijk niet of dat nu ook weer zo is.
PJ is inderdaad een held, volgens mij ook een maatje van VDM.

Gun Ten Kate hun succes ook hoor maar vind die Jacobsen gewoon een keiharde knokker , net als Ant West bijvoorbeeld.
Pj en VDm gaan prive idd met elkaar om , begreep ik.
 
Van Sikkelerus een volledig WSS seizoen met Gemar Lorini Honda. Echt wel een mooie kans voor hem. Best een aardige fiets met een mooie livery. Zie pas net dat Gemar ook echt een ballonnen fabrikant is, hele vorige seizoen afgevraagd wat er nou op die kuip stond.
 
en weer een Bell helm in het kampioenschap. Ik dacht dat dat merk niet meer bestond. Maar het is natuurlijk een typisch Amerikaans merk.
 
Gagne mag nog wel ff z'n haar laten knippen voor de teampresentatie/fotoshoot :X
Maar als je iedereen het snot rijdt kom je met zo'n kapsel nog wel weg natuurlijk :P

En vwb Bell helmen, ze waren dit jaar iig vertegenwoordigd in de Moto2
full
 
Gagne mag nog wel ff z'n haar laten knippen voor de teampresentatie/fotoshoot :X
Maar als je iedereen het snot rijdt kom je met zo'n kapsel nog wel weg natuurlijk :P

En vwb Bell helmen, ze waren dit jaar iig vertegenwoordigd in de Moto2
[afbeelding]

oeps ff ontgaan. maar het is in Amerika best een groot merk meen ik maar hier toch echt minder.
 
Vroeger reden Roberts sr en Lawson ook al met Bell helmen en zullen er vast nog wel meer zijn.
 
en weer een Bell helm in het kampioenschap. Ik dacht dat dat merk niet meer bestond. Maar het is natuurlijk een typisch Amerikaans merk.
Die kan je nog gewoon in NL kopen. :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Bell integraalhelm. Ik ben er nooit echt tevreden over geweest. Na een tijd een vervelende druk op het voorhoofd en vanaf het begin ERG tochtig. Binnenwerk slijt snel. In gebruik hem alleen nog als het erg heet is. Ooit bij BikeDesign gekocht. Heeft ze nu nog, als je op de site kijkt lijkt het wel op hij ze aan het opruimen is... serieuze kortingen. Of altijd te duur geweest ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan