Overmaat bedoel je dus niet
Verschillen qua rijden kan ik je helaas niet melden (geen ervaring)
Tipje: Mocht je nu een 180'r incl. bijbehorende velg willen en dat past niet in je huidige achterbrug, een complete bandit 1200 achterbrug zien te fixen. Past als het goed is er zo onder (zelfde als bandit 600) en daar zit een 180 bandje op
Ziet er meteen een stukje steviger uit
Hij zal langzamer accelereren, lagere topsnelheid hebben, en langzamer in-/uitsturen.
180 bandje heeft zelfde wegligging, maar met een 160 bandje kan je veel lekkerder sturen.
ik had eerst een FZX met 180 bandje..t ziet er meesterlijk uit en grip bij acceleratie zit wel goedmaar met een 160 kan je gewoon lekker smijte en die zit er nu onder bij me FZS
Ja theoretisch wel ja, maar echt heel erg enorm merkbaar?Ik betwijfel het en denk dat het te verwaarlozen is, mijn motor zal er volgens mij niet licht sturend veranderen in een zwaar sturend slagschip. Stuurt een rf900 zwaar? En een gsx-rw?
Tsja Zed, wa doe je eraan? Een RF met 180 achterband blijft een RF...een die wat meer geproportioneerd uit ziet, maar dus in ieder geval niet beter gaat rijden...
oja, een 180-er is ook nog eesn 13-20 euro duurder dan een 160..(niet dat dat zo'n wereld van verschil is, maar toch..)
mijn keuze was makkelijk; gewoon 160.
ik heb een RFje met een 170 er onder )was het grootste wat op de velg paste geloof ik) het langzamer optrekken enz heb ik opgelost door er een RF 900 blok in te sleutelen. wat ik nu aan revisie toe is
maar het kan allemaal zonder problemen zie je wel, veel succes
RFast
Tsja, dat laatste had je nou net niet moeten zeggen.....Gaaf hoor. Ging dat blok echt zo makkelijk? Vertel daar eens meer over, altijd leuk zulke verhalen. (Nee er zijn geen plannen daarvoor bij mij)
Tsja, dat laatste had je nou net niet moeten zeggen.....