17 juli Klassieker races in Barneveld

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.323
37
Ook omstreeks die datum: klassieke races in Hengelo (Gld). Lekker door het dorp & over de kasseien 8-) .

Laatst bewerkt:

Jochem - SOHC4

MF veteraan
24 apr 2002
4.288
1
Ook omstreeks die datum: klassieke races in Hebgelo (Gld). Lekker door het dorp & over de kasseien 8-) .

Waar?? Hebgelo? :+

wbt Barneveld: is idd leuke beurs, nog leukere races, maar zonder mij dit jaar, helaas....

Laatst bewerkt:

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.358
151
komen een boel CB mensjes niet, want die zitten in gendt!! waar natuurlijk HET event van het jaar plaats vind!!!

groeten

theo

Chantay

MF veteraan
15 mei 2002
1.097
0
[me]Brainz gaat wel !
[/me]

Blijft een leuk evenement.
En voor mij lekker dichtbij.

Das lekker ben ik net reply op jouw post aan het geven in het andere topic wordt tie op slot gehangen :+

Maarre je kan tegenwoordig idd al niet meer boodschappen halen zonder met MF om de oren te worden geslagen :P

Wie weet tot morgen *D

Brainz

Die hard MF'er
16 mrt 2004
974
0
Veenendaal
Das lekker ben ik net reply op jouw post aan het geven in het andere topic wordt tie op slot gehangen :+

Maarre je kan tegenwoordig idd al niet meer boodschappen halen zonder met MF om de oren te worden geslagen :P

Wie weet tot morgen *D

Gaat goedkomen. Gaat je wederhelft ook mee ??
Of is ie niet zo in voor klassieke ellende ?

Brainz

Die hard MF'er
16 mrt 2004
974
0
Veenendaal
Leuk .... weer verschillende die roepen, "ik ga ik ga" en vervolgens alleen nick namen kennen en geen gezichten kennen.
In het kader wie spot wie :P :P

**Lara**

MF veteraan
3 jan 2002
27.853
1.564
Hoevelaken
Leuk .... weer verschillende die roepen, "ik ga ik ga" en vervolgens alleen nick namen kennen en geen gezichten kennen.
In het kader wie spot wie :P :P
Daar zijn nou die foto topics voor... of je gaat naar de evt website waar je even in kan kijken ;)

Ik ben zelf erg slecht in gezichten, maar word op de een of andere manier telkens herkent B|

;)

Bovenaan Onderaan