Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

17 juli Klassieker races in Barneveld

"redelijk groot"??
Lamenie lachuh,wel eens in Hardenberg geweest?
 
Ook omstreeks die datum: klassieke races in Hengelo (Gld). Lekker door het dorp & over de kasseien .
 
Laatst bewerkt:
Ook omstreeks die datum: klassieke races in Hebgelo (Gld). Lekker door het dorp & over de kasseien .


Waar?? Hebgelo?

wbt Barneveld: is idd leuke beurs, nog leukere races, maar zonder mij dit jaar, helaas....
 
Laatst bewerkt:
komen een boel CB mensjes niet, want die zitten in gendt!! waar natuurlijk HET event van het jaar plaats vind!!!

groeten

theo
 
[me]Brainz gaat wel !
[/me]


Blijft een leuk evenement.
En voor mij lekker dichtbij.

Das lekker ben ik net reply op jouw post aan het geven in het andere topic wordt tie op slot gehangen

Maarre je kan tegenwoordig idd al niet meer boodschappen halen zonder met MF om de oren te worden geslagen

Wie weet tot morgen
 
Das lekker ben ik net reply op jouw post aan het geven in het andere topic wordt tie op slot gehangen

Maarre je kan tegenwoordig idd al niet meer boodschappen halen zonder met MF om de oren te worden geslagen

Wie weet tot morgen

Gaat goedkomen. Gaat je wederhelft ook mee ??
Of is ie niet zo in voor klassieke ellende ?
 
Leuk .... weer verschillende die roepen, "ik ga ik ga" en vervolgens alleen nick namen kennen en geen gezichten kennen.
In het kader wie spot wie
 
Leuk .... weer verschillende die roepen, "ik ga ik ga" en vervolgens alleen nick namen kennen en geen gezichten kennen.
In het kader wie spot wie
Daar zijn nou die foto topics voor... of je gaat naar de evt website waar je even in kan kijken

Ik ben zelf erg slecht in gezichten, maar word op de een of andere manier telkens herkent