2022........ Waar gaat de reis heen?

In september kan wel eens een beetje sneeuw vallen, maar dat is meestal snel weer weg. Je kan natuurlijk pech hebben dat het net gebeurt op de dag dat jij daar rijdt, maar doorgaans is september prima te doen.
 
IMG_20211001_124100.jpg

Dit was op 2 oktober, als je goed zoekt zie je sneeuw 😅
 
Morgen, donderdag 1 september, om 0600u start de reis naar de Picos. 7 personen, 6 motoren. Proberen voor de files uit in Antwerpen of Brussel te komen en daar te ontbijten. De vakantie begint zodra je vertrekt....... :)

Ik maak van de reis een apart topic en maak een dagelijks reisverslag. De reis is ook te volgen via Polarsteps, de link post ik in dat topic.

Zin an!
 
Nou, de boel zit erin.... Nog twee dagen werken en dan gaan we los. Ik zwaai alvast en zet me aan het werk.
Heel veel plezier! Zeker in de Bardenas! Port de Larrau was een paar weken terug gesloten, echter... gewoon negeren en om het hekje heen rijden! naast wat werkzaamheden iets voor de top was er niets aan de hand.
 
Morgen, donderdag 1 september, om 0600u start de reis naar de Picos. 7 personen, 6 motoren. Proberen voor de files uit in Antwerpen of Brussel te komen en daar te ontbijten. De vakantie begint zodra je vertrekt....... :)

Ik maak van de reis een apart topic en maak een dagelijks reisverslag. De reis is ook te volgen via Polarsteps, de link post ik in dat topic.

Zin an!
Ik zwaai wel als jullie hier in Brussel voorbij rijden.
Of ik draai me nog eens om, kan ook
*O*
 
Morgen, donderdag 1 september, om 0600u start de reis naar de Picos. 7 personen, 6 motoren. Proberen voor de files uit in Antwerpen of Brussel te komen en daar te ontbijten. De vakantie begint zodra je vertrekt....... :)

Ik maak van de reis een apart topic en maak een dagelijks reisverslag. De reis is ook te volgen via Polarsteps, de link post ik in dat topic.

Zin an!
De Picos was afgelopen week ook te zien in de Vuelta.
oa Was de Mirador de Vito maar ook de Embalse de Riaño in beeld. Wat is 't daar toch mooi!
Soms supersteile wegen, maar die zullen jullie ook wel gaan zien. Bijv de weg naar Tresviso!
Vergeet niet de Lagos de Covadonga (inrijden vóór 08.30h) te gaan rijden. Zeker met goed weer is prachtig!

Hoop alleen voor jullie een beetje goed weer.
Met slecht weer is 't daar niet altijd leuk. Goede reis!
 
Terug
Bovenaan Onderaan