32 KM te hard € 205,00 !

Jongens waarom zo moelijk doen .
Je wist dat je en je 5 vrienden geflitst waren dat is opgeteld bijna 1200 euro
ofwel 2500 gulden .

Dit is voor mij al een reden om s'nachts effe terug te komen en dat ding op te blazen .

Hell ik zou wel iemand neerknallen en opeten voor dat geld laat staan een flitskast ruineren .

Dus alles wat je kapot kunt maken wat van deze kut staat is gewoon doen .
Vuile kut antimotor land met hun klote kut beleid .
Pluk me maar kaal tot dat ik mijn onderbroek te koop aanbied .

Mijn droom is om zo een flitskast samen met de paal in de Balkenende's reet te steken om zo zijn ontbijt te kunnen fotograferen .

Goh, hij's ook weer wakker geworden, volgens mij heb ik je al vaker gevraagd wat je hier nog in Nederland doet, als t t zo'n k*t land vind ???

wat jij zoals voor dat geld zou doen verraad ook een nette instelling, waar heb je dat vandaan ??? :Z

Nee, ook ik ben niet blij met het grote aantal radarpalen en het aantal snelheidscontrole's, maar deze manier van reageren gaat mij te ver.
Zal wel aan mij liggen :z :z :z
 
Je hield je rustig toen je de zeep mocht opraken? :X :o

oprapen ..bedoelt die...hij is wat in de war... ;)

flashbacks en deja vu gevoelens zei de psychiater.

Als die naar startrek kijkt gaat die huilen met al die black holes..


Pijn in mijn poot heeft daar een andere betekenis...


oeps...zag net pas dat het baksteen was....nou ja was niet persoonlijk

 
Laatst bewerkt:
Ach joh 205 €

Als je je 4 maal een beetje laat verwennen op de wallen in a'dam ben jut ook kwijt, dan lach je nadien toch ook?
 
Das nog weinig :)
was 400 euro kwijt voor iets van 40 te hard.


weet het al niet meer word gewoon verdrongen door mijn stomme harses :P
 
Goh, hij's ook weer wakker geworden, volgens mij heb ik je al vaker gevraagd wat je hier nog in Nederland doet, als t t zo'n k*t land vind ???

wat jij zoals voor dat geld zou doen verraad ook een nette instelling, waar heb je dat vandaan ??? :Z

Nee, ook ik ben niet blij met het grote aantal radarpalen en het aantal snelheidscontrole's, maar deze manier van reageren gaat mij te ver.
Zal wel aan mij liggen :z :z :z

Nou meneer baksteen
als ik alleen de verantwoording had voor mezelf was ik allang opgerot hier uit dit kutland...
Als je een buitelander spreekt over nederland, hebben ze het over het land waar je op elke straathoek drugs kunt kopen, je meisjes van 13 jaar een beurt mag geven, maar rijdt er niet te hard want dan ben je nog niet jarig..
Zijn niet mijn woorden, maar wordt in een film zo gebruikt.....
en zo zie ik het ook... (ja ja ik weet het generaliseren he!!!)
Maar dit had ik 25 jaar geleden ook niet kunnen voorzien dat het deze kant op zou gaan, dus helaas door de verplichtingen die ik heb naar mijn gezin, kan ik niet oprotten, maar dat betekend nog niet dat ik het te triest voor woorden vind dat je hier met een slechte jeugd wordt vrijgesproken van verkrachting en roof (ja ja generakiseren) maar je voor een verkeersovertreding waar je alleen maar om kunt lachen ( zoals deze flitspaal 10 mtr voor het begin van de snelweg) wordt gestraft als de grootste crimineel!!!!

En nee ik heb het niet in me om een flitspaal te vernielen (geen slechte jeugd gehad , dus gewoon netjes opgevoed) maar kan elke gesloopte flitspaal alleen maar met een glimlach gadeslaan.
 
Nou meneer baksteen
als ik alleen de verantwoording had voor mezelf was ik allang opgerot hier uit dit kutland...
Als je een buitelander spreekt over nederland, hebben ze het over het land waar je op elke straathoek drugs kunt kopen, je meisjes van 13 jaar een beurt mag geven, maar rijdt er niet te hard want dan ben je nog niet jarig..
Zijn niet mijn woorden, maar wordt in een film zo gebruikt.....
en zo zie ik het ook... (ja ja ik weet het generaliseren he!!!)
Maar dit had ik 25 jaar geleden ook niet kunnen voorzien dat het deze kant op zou gaan, dus helaas door de verplichtingen die ik heb naar mijn gezin, kan ik niet oprotten, maar dat betekend nog niet dat ik het te triest voor woorden vind dat je hier met een slechte jeugd wordt vrijgesproken van verkrachting en roof (ja ja generakiseren) maar je voor een verkeersovertreding waar je alleen maar om kunt lachen ( zoals deze flitspaal 10 mtr voor het begin van de snelweg) wordt gestraft als de grootste crimineel!!!!

En nee ik heb het niet in me om een flitspaal te vernielen (geen slechte jeugd gehad , dus gewoon netjes opgevoed) maar kan elke gesloopte flitspaal alleen maar met een glimlach gadeslaan.
Ja, en alle belgen hebben maggi bij zich in de auto, iedere blonde zweedse heeft dikke tieten en die wil je neuken voordat je een drankje aan mag bieden, fransozen eten alleen stokbrood, grieken gooien iedere dag hun bord kapot en yanks hebben allemaal een grote auto en negers hebben allemaal een grote l*l tot aan hun knieen.


Als jij echt verantwoording wil nemen voor je gezin dan moet je je schamen dat je ze in een land zoals jij het omschrijft wil laten leven en opgroeien!!!

Als je alleen verantwoording had voor jezelf...dat klinkt als een excuus, wat is er dan "in het kader van verantwoording" wat je tegenhoudt???

Er staat dus genoeg tegenover om het allemaal maar te slikken??

Wees dan gewoon slap genoeg om ook je mond te houden en niet alleen te miepen over wat niet goed is maar wel de goede dingen te (laten) consumeren.
Als je dat in de kroeg zou doen zou je ook binnen de kortste keren buiten geflikkerd worden.


PS, dit is absoluut 100% niet tegen wie dan ook van buitelandse afkomst gericht, maar zegt alles over hoe IK er PERSOONLIJK over zou denken als ik met een dergelijke blik naar m'n land zou kijken!!!

En nee, ik ben ook niet overal blij mee, maar als het iets is waar ik iets aan kan doen dan doie ik dat, als ik alleen kan laten horen dat ik het er niet mee eens ben dan laat ik dat horen, op een manier waarbij er ook iets mee gedaan kan worden. Maar gewoon op zo'n manier iets afzeiken :? :?
 
Laatst bewerkt:
Jongens waarom zo moelijk doen .
Je wist dat je en je 5 vrienden geflitst waren dat is opgeteld bijna 1200 euro
ofwel 2500 gulden .

Dit is voor mij al een reden om s'nachts effe terug te komen en dat ding op te blazen .

Hell ik zou wel iemand neerknallen en opeten voor dat geld laat staan een flitskast ruineren .

Dus alles wat je kapot kunt maken wat van deze kut staat is gewoon doen .
Vuile kut antimotor land met hun klote kut beleid .
Pluk me maar kaal tot dat ik mijn onderbroek te koop aanbied .

Mijn droom is om zo een flitskast samen met de paal in de Balkenende's reet te steken om zo zijn ontbijt te kunnen fotograferen .

ja klote kut beleid!!! :P
 
Nederland is oke maar een beetje bijsturen kan geen kwaad dacht ik zo..

Sommige beslissingen vind ik soms niet al te logisch.

En toch verlang ik weer naar de oude politiek
 
Pfff...

Brandt hier een politieke discussie los B|
Tijd voor een nieuw forum, politieke praat, voor al het geklaag dat bijna met motorrijden te maken heeft.

Waar blijft de motorpraat :]
 
Bij het uitrijden van Nijmegen richting A73 even niet opgelet |( Het laatste verkeerslicht stond op groen en met de snelweg in het zicht dus het gas er op. Ik had de flitspaal wel gezien maar niet gerealiseerd dat die ook voor snelheid zou flitsen. Meestal hebben ze dan ook van die felle strepen en kleuren. De vijf motormaten die achter me reden zijn ook allemaal geflitst. Weer een lekkere donatie voor de staatskas :(

Ja, ja die paal ja. Wat een verschrikkelijke K paal is dat :( Zetten ze precies tussen twee verkeerslichten in. Pleur dat ding in het kanaal verd..me. Elke ochtend moet ik langs drie van die dingen op een stukkie van 12,5km. :r

Klote voor jouw en je vrienden. Misschien moet je eens vragen naar een automatische incasso, krijg je misschien korting. :X


Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
I fought the law and I WON

Nederland is op dit moment echt mijn land want nu heb ik het eindelijk door
Hier mag alles wat elders niet mag .

Dus mijn weed coke pillen en mijn 3 poolse hoeren doen het goed .
Gewoon die klootjesvolk blijfen naaien stoere politiemensen .

Jullie hebben toch niet genoeg ballen om een keer een echte krimineel te vangen.

Ga maar gewoon verder je werk doen die je zo belangrijk vindt , maak je moeder maar trots .

Nu is mij ook eindelijk duidelijk waarom hier zo veel homos rondlopen .
Enige een beetje stoere gozer die Nederland kent is Ernesto Hoost en hij is een
surinamer .

In Nederland heb ik alleen respect voor mijn broeders motorrijders en geen chopperrijders maar echte diehards die elke dag hun leven op spel zetten met superbikes en hard rijden zodat ze een beetje adrenaline kunnen voelen in hun aderen .
We moeten voelen hoe het is om te leven want eerlijk gezegd zijn er zoveel van die kutregeltjes tegenwoordig dat je nog voor een scheet in het openbaar een boete krijgt .

WELL FUCK U ALL MOTHERFUCKERS LAAT ONS MOTORRIJDERS MET RUST EN BOUW EEN KEERTJE EEN 3 BAANS WEG MET ONS GELD STELLETJE BLOEDZUIGENDE KRINGSPIER MUSKETEERS.

PEDAL TO THE METAL 4 EVER

 
Laatst bewerkt:
Ik ben fucking opgefokt nou , mensen laat niet met je sollen .

Iedereen moet op een dag wakkerworden .
Jullie levens flitst zo aan je ogen voorbij .

En op een dag ben je oud en einige wat je in je leven meegemaakt hebt is
bekeuringen betalen .

Mooi niet dus !!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben fucking opgefokt nou , mensen laat niet met je sollen .

Iedereen moet op een dag wakkerworden .
Jullie levens flitst zo aan je ogen voorbij .

En op een dag ben je oud en einige wat je in je leven meegemaakt hebt is
bekeuringen betalen .

Mooi niet dus !!!

Dan ben je toch wel knap zielig persoontje als dat het enige is wat jij meegemaakt heb.....

PS. Er zijn vormen van therapie beschikbaar.....er zit nogal wat woede in je posts :X
 
er zijn hier nogal veel mensen die roepen dat ze liever alle flitspalen opblazen en naar de klote helpen :Z . ik vind dit gewoon stom :r . jullie hebben gelijk als je zegt dat de staat het dan vanzelf een keertje opgeeft die dingen te vernieuwen, kijk maar naar brabant (of waar dat dan ook was)

maar wat dan? dan vervangen ze die palen dus niet meer maar gaan ze 2 of 3 keer zo hard controleren met een mobiele flitser |(
nou ik weet het wel, geef mij maar een paal waarvan ik precies weet waar ie staat dan een gatsotje dat elke keer weer ergens anders staat.

ps. baksteen geef eens duidelijkheid over het volgende. als een agent op een dienstmotor (dus niet prive) tijdens diensttijd geflitst wordt, krijgt ie volgens mij hier niks over te horen. ik geloof dat die bekeuringen niet eens bij het korps aankomen?
 
bla bla bla Ernesto Hoost........

bla bla bla.........Iedereen moet op een dag wakkerworden bla bla bla

Zeg ZX7RR, volgens mij ben jij de enige die NIET wakker wordt.
Hoe komt dat? Je ligt toch niet de hele nacht te geilen op de foto´s boven je bed van Ernesto Hoost he? :9
Is de Prozak op ;)

Ben vorige week ook geflitst in Nijmegen. So what.....dokken en niet mokken.
 
I fought the law and I WON

Nederland is op dit moment echt mijn land want nu heb ik het eindelijk door
Hier mag alles wat elders niet mag .

Dus mijn weed coke pillen en mijn 3 poolse hoeren doen het goed .
Gewoon die klootjesvolk blijfen naaien stoere politiemensen .

Jullie hebben toch niet genoeg ballen om een keer een echte krimineel te vangen.

Ga maar gewoon verder je werk doen die je zo belangrijk vindt , maak je moeder maar trots .

Nu is mij ook eindelijk duidelijk waarom hier zo veel homos rondlopen .
Enige een beetje stoere gozer die Nederland kent is Ernesto Hoost en hij is een
surinamer .

In Nederland heb ik alleen respect voor mijn broeders motorrijders en geen chopperrijders maar echte diehards die elke dag hun leven op spel zetten met superbikes en hard rijden zodat ze een beetje adrenaline kunnen voelen in hun aderen .
We moeten voelen hoe het is om te leven want eerlijk gezegd zijn er zoveel van die kutregeltjes tegenwoordig dat je nog voor een scheet in het openbaar een boete krijgt .

WELL FUCK U ALL MOTHERFUCKERS LAAT ONS MOTORRIJDERS MET RUST EN BOUW EEN KEERTJE EEN 3 BAANS WEG MET ONS GELD STELLETJE BLOEDZUIGENDE KRINGSPIER MUSKETEERS.

PEDAL TO THE METAL 4 EVER

Grin....
Leuk om te lezen :}

Zeker aangezien je in het dagelijks leven in je eigen woonomgeving gewoon, net als ik, een doodnormaal buurtbewonertje bent :+

Grote bek opzetten is leuk, maar als je te doorzien bent moet je natuurlijk wel oppassen wanneer je je grote bek opentrekt.

Ernesto is het enige waar je gelijk in hebt, die's :}
 
ps. baksteen geef eens duidelijkheid over het volgende. als een agent op een dienstmotor (dus niet prive) tijdens diensttijd geflitst wordt, krijgt ie volgens mij hier niks over te horen. ik geloof dat die bekeuringen niet eens bij het korps aankomen?
Bekeuringen komen weldegelijk aan, als je aan kunt geven wat de reden was dat je te hard reed word die reden in overweging genomen en zal hij geseponeert worden als de reden goed is. Heb je geen reden of een reden die nergens op slaat mag je m zelf betalen. Dit beleid word landelijk steeds strenger en strakker, ik ken collega's die zelf een bon hebben moeten betalen.
 
...dan vervangen ze die palen dus niet meer maar gaan ze 2 of 3 keer zo hard controleren met een mobiele flitser |(
nou ik weet het wel, geef mij maar een paal waarvan ik precies weet waar ie staat dan een gatsotje dat elke keer weer ergens anders staat.

...

:^






( :9 )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan