foto's van je beladen motor

Dit was mijn eerste motor, al heel wat jaartjes terug. Die rode suzuki.

misc
 
djezus... ben je aan het verhuizen ofzo?

een goldwing met zijspan en aanhanger, zeker veel eten meegenomen ;)
 
Ik moet er niet aan denken al die klere zooi te moeten inpakken... en vooral nog redelijk netjes te moeten houden en dan weer terug naar huis weer alles uitpakken... :?
 
zoek namelijk ideetjes want binnenkort vertrek ik voor de eerste maal op reis met de motor (R1150RT) met vrouwtje achterop.
Dus veel bagage zal er niet mee kunnen.
 
Ik moet er niet aan denken al die klere zooi te moeten inpakken... en vooral nog redelijk netjes te moeten houden en dan weer terug naar huis weer alles uitpakken... :?

Ik heb een redelijk grote Tent
heb geen zin meer om op mijn Knieen de Tent in en uit
te kruipen, ben ook de jongste niet meer
O-)
 
Ik heb een redelijk grote Tent
heb geen zin meer om op mijn Knieen de Tent in en uit
te kruipen, ben ook de jongste niet meer
O-)


lieve schat... dan ga je toch lekker een redelijk goedkoop Hotelletje in in dat land.. ..dan hebbie alle ruimte en je hoeft never op je knietjes...

Men complimenten.. ik doe t je niet na.. :} ik bezie zo vakantie als me grootste nachtmerrie
 
Gewoon zo

full


Tentje, slaapzak, luchtbed, stoeltje, kleding, toiletspullen ... alles in de kanotas. Het 'grijpspul' in de tanktas.
 
zo dus, krauser set met daarop 2 waterdichte roltassen van Gericke..de tanktas mistte, die komt normaal tot mijn kin, was hem bij deze proefrit voor de vakantie ff vergeten... :P

full
 
Opweg naar engeland en Ierland.
boot2.jpg


boot3.jpg


Bij een bed n breakfast in Engeland.
oxford.jpg


Erg veel schik gehad van die Eoxford tassen :}
 
zo dus, krauser set met daarop 2 waterdichte roltassen van Gericke..de tanktas mistte, die komt normaal tot mijn kin, was hem bij deze proefrit voor de vakantie ff vergeten... :P

(Afbeelding)
pleures wat een goldwing ruit man!! ken je niet beter in de auto gaan zittuh? })
 
pleures wat een goldwing ruit man!! ken je niet beter in de auto gaan zittuh? })

wahahaha, wel es 280 gereden op een Goldwing?....nou dan :P
Tja, da was in eerste instantie een probeersel om de wervelingen achter mijn helm weg te nemen als mijn vriendin achtrop zit,daar word je doodmoe van op langere stukken. Beviel uitstekend,vooral ook in de winter. Heb nu een takai viziertje (=goedkoop) bijgevijld en geknipt op de juiste maat, beetje transparante ducktape en voila..kweetut..niet moeders mooiste, maar ik rij het godganse jaar op dat ding dus ik moet gewoon lekker zitten, en ga echt geen 180 pleuro voor een verhoogd ruitje dokken... :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan