One Love
MF veteraan
- 3 aug 2012
- 8.542
- 2.967
Aan de ene kant is het een ballerina, meisje meisje
125cc - 11kW (A1)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aan de ene kant is het een ballerina, meisje meisje
V-twin is natuurlijk wel gaaf om te zien en op het oog lijkt het minder een brommer.
Ik zou dat aan haar moeten laten zien of het wat is.
Is je kleine meid nog een baby of zo kan zij zelf niet e.e.a zelf uitzoeken Luisteren wil ze kennelijk niet meer naar je dus ik zou zeggen.
Je bent nu groot wil geen advies meer van je vader ......... dus houdoe he
Aan de andere kant het type dat ook meedoet aan bijv. de Mud Run en droomt van Le Dakar.
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom jullie ouders.Je bloedeigen kinderen zo graag voor hun 24 jr op een motor willen zien
Het zal wel aan mij liggen ..... met het huidige verkeer.Laat ze verdomme eerst 5 jaar rijden in een auto zodat ze negatieve ervaring op kunnen doen.En daarna het motorrijden uit hun kop zullen zetten.
Is je kleine meid nog een baby of zo kan zij zelf niet e.e.a zelf uitzoeken Luisteren wil ze kennelijk niet meer naar je dus ik zou zeggen.
Je bent nu groot wil geen advies meer van je vader ......... dus houdoe he
Zonder verstand van zaken: ik vind zo'n varadero er heel leuk en volwassen uitzien! Deze is hier al in Nl:Waarom geen honda 125 varadero uit duitsland halen? Over betrouwbaar gesproken!
met verstand van zaken, 30.000 volgas kilometersZonder verstand van zaken: ik vind zo'n varadero er heel leuk en volwassen uitzien! Deze is hier al in Nl:
https://www.marktplaats.nl/a/motore...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Het was maar een voorbeeld, maar 30.000 km valt op zich wel mee toch?met verstand van zaken, 30.000 volgas kilometers
Best of both worldsAls het op motoren aan komt is het eerdere de andere kant.
Dan haalde je zeker nimmer in tijdens je snelwegritjes?
Doe dat maar eens met een A1 fiets.
En dan net als je een tweetal vrachtwagens voorbij wil die rond de 90km per uur rijden en er in de verte een dikke Audi aan komt kakken met ruim 130 op de teller.
Enig idee hoe snel die bij jou is en hoe lang jij erover doet om de inhaalactie te voltooien?
Vr Gr
Het was maar een voorbeeld, maar 30.000 km valt op zich wel mee toch?
Het lijkt wel een trend om heel krampachtig over kmstanden te doen, terwijl zo'n blok toch best wat aankan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daarmee aan het eind is.
En volgas kilometers? Dat is een blinde gok.
Ik heb persoonlijk liever een motor die heeft gereden dan eentje die bijna alleen maar heeft stilgestaan. Of voornamelijk voor woonwerkritjes van 5 km is gebruikt.
(bovendien zal ze er maar een jaartje of 2 op rijden)
Zonder verstand van zaken
Dan haalde je zeker nimmer in tijdens je snelwegritjes?
Doe dat maar eens met een A1 fiets.
En dan net als je een tweetal vrachtwagens voorbij wil die rond de 90km per uur rijden en er in de verte een dikke Audi aan komt kakken met ruim 130 op de teller.
Enig idee hoe snel die bij jou is en hoe lang jij erover doet om de inhaalactie te voltooien?
Vr Gr
Dan haalde je zeker nimmer in tijdens je snelwegritjes?
Doe dat maar eens met een A1 fiets.
En dan net als je een tweetal vrachtwagens voorbij wil die rond de 90km per uur rijden en er in de verte een dikke Audi aan komt kakken met ruim 130 op de teller.
Enig idee hoe snel die bij jou is en hoe lang jij erover doet om de inhaalactie te voltooien?
Vr Gr
En waarom zou je moeten inhalen,en dacht je dat een snelle wagen je zomaar overhoop zou rijden ,voordeel van snelle wagens is dat ze ook remmen hebben die daar op berekend zijn.
Zoals ik al eerder schreef heb ik zelf ook 125 gereden en ja ik heb de snelweg overleefd
met verstand van zaken, een 125cc wordt meestal bereden door een jongere die overal volgas rijdt waardoor het bijna circuit kilometers zijn. Bovendien hebben de meeste jongeren net genoeg geld voor benzine en niet voor onderhoudt, dus het zijn tropen kilometers. De Varadero is een import, dus er kan best een woonwerk belg oid op gereden hebben daarvoor, maar ook die rijdt bijna altijd volle damp.
Gelukkig is de gemiddelde bestuurder altijd alert en zit nooit te appen of even de navigatie opnieuw in te stellen.
Dikke remmen is 1, ze gebruiken is 2
Waarom moet je zo nodig inhalen??Dan haalde je zeker nimmer in tijdens je snelwegritjes?
Doe dat maar eens met een A1 fiets.
En dan net als je een tweetal vrachtwagens voorbij wil die rond de 90km per uur rijden en er in de verte een dikke Audi aan komt kakken met ruim 130 op de teller.
Enig idee hoe snel die bij jou is en hoe lang jij erover doet om de inhaalactie te voltooien?
Vr Gr
Ja daar heb je helemaal gelijk in,maar dat kan dan iedereen overkomen ook met een 200
pk motor,en als je al terwijl je zit te appen een ongeluk veroorzaakt dan wil ik niet in jou
schoenen staan,want dan zie ik je de eerst komende jaren niet meer terug op straat.
weg blijven vanmeerdere) eigenaren in NL ivm diverse jongeren zonder geld enzoZonder op een specifiek te koop staande fiets in te willen gaan.
Zijn er 125cc fietsen waarvan je weg moet blijven en zijn er waar je juist wel naar moet kijken.
Op een motor moet je toch inhalenWaarom moet je zo nodig inhalen??