Aangehouden. Wat doe je?

Aangehouden. Wat doe je?

  • 'k Beken alles (ben te eerlijk)

    Stemmen: 65 51,6%
  • 'k Ontken alles zolang ze geen bewijs hebben

    Stemmen: 32 25,4%
  • 'k Probeer in te likken bij de agent

    Stemmen: 6 4,8%
  • 'k Verzin een originele smoes

    Stemmen: 8 6,3%
  • 'k Vertel enthousiast over mijn jaren als motoragent

    Stemmen: 4 3,2%
  • 'k Rits mijn jas wat verder open en geef m'n 06 ipv rijbewij

    Stemmen: 5 4,0%
  • 'k Bel direct Bisso voor zoveelste aanvulling op verzekering

    Stemmen: 1 0,8%
  • 'k Bel mijn dealer en bestel nieuwe motor want weet nu al da

    Stemmen: 5 4,0%

  • Totaal aantal stemmers
    126

nodoors

Die hard MF'er
24 jan 2006
921
0
Laat je van je creatieve kant zien en verzin de meest originele smoezen,

van 'ik ben kleurenblind' tot 'gashendel bleef haken' laat maar horen...
 
wat? Echt niet, mijn motor kan echt wel harder dan dat, ik zou dat lasergunnetje van je maar eens laten ijken B|
 
Ik heb niet echt een smoes. Wat wel ooit geholpen heeft;
Ik reed nogal door toen ik op een gegeven moment werd ingehaald door een politieauto.

Man stopt voor me, komt naar me toe en zegt; We reden nogal hard hè?
In een opwelling floepte ik eruit; Ja, ik zag jullie voorbij schieten.

De politieagent in kwestie moest gelukkig lachen en zei dat ik de eerste was die dag die hem aan het lachen had gemaakt. Of ik maar snel wilde doorrijden :} *O*
 
Ik heb niet echt een smoes. Wat wel ooit geholpen heeft;
Ik reed nogal door toen ik op een gegeven moment werd ingehaald door een politieauto.

Man stopt voor me, komt naar me toe en zegt; We reden nogal hard hè?
In een opwelling floepte ik eruit; Ja, ik zag jullie voorbij schieten.

De politieagent in kwestie moest gelukkig lachen en zei dat ik de eerste was die dag die hem aan het lachen had gemaakt. Of ik maar snel wilde doorrijden :} *O*


dat zijn een van de beste dingen die je kan overkomen in zo'n situatie, prachtig! _O-
 
Ik word nooit aangehouden. O-)

Maar als je veel te hard rijdt en wordt aangehouden kan je natuurlijk altijd deze klassieker gebruiken:

"M'n vrouw/vriendin is er vandoor gegaan met een agent en ik was bang dat je haar terug kwam brengen."

:+
 
Ik beken alles, heb een hart van goud O-)

102_0213.JPG
 
Ik word nooit aangehouden. O-)

Maar als je veel te hard rijdt en wordt aangehouden kan je natuurlijk altijd deze klassieker gebruiken:

"M'n vrouw/vriendin is er vandoor gegaan met een agent en ik was bang dat je haar terug kwam brengen."

:+

prachtig!
 
Ik word nooit aangehouden. O-)

Maar als je veel te hard rijdt en wordt aangehouden kan je natuurlijk altijd deze klassieker gebruiken:

"M'n vrouw/vriendin is er vandoor gegaan met een agent en ik was bang dat je haar terug kwam brengen."

:+
dies oud,maar blijft goed
 
WASSSSSS bin ich schon in Holland, hab ich nicht gewusst
:^

Als je vloeiend frans spreekt kan je ook je meest onschuldige gezicht trekken en proberen uit te leggen dat je uit frankrijk komt etc. Je doet net of je hem niet begrijpt en rijdt gewoon weer weg, uiteraard wel heel beleefd "Au revoir et bon voyage" naroepend.

Aangezien het al eens is gebleken dat nederlands al vrij lastig blijkt te zijn (no offense, baksteen :P ) moet je daar toch echt mee wegkomen. :+
 
Eerlijkheid duurt het langst O-)

alleen de prijs die je er voor moet betalen hé B|
 
Ik heb gestemd voor optie jas openritsen en o6 geven. Er zijn toch ook vrouwelijke dienders?



Ben trouwens wél benieuwd wie degene was die als eerste deze optie heeft gekozen ;)
 
Mijn politiepas zit naast mijn rijbewijs...

helpt meestal wel een beetje, krijg altijd alleen wel een preek...

:+
 
:^

Als je vloeiend frans spreekt kan je ook je meest onschuldige gezicht trekken en proberen uit te leggen dat je uit frankrijk komt etc. Je doet net of je hem niet begrijpt en rijdt gewoon weer weg, uiteraard wel heel beleefd "Au revoir et bon voyage" naroepend.

Aangezien het al eens is gebleken dat nederlands al vrij lastig blijkt te zijn (no offense, baksteen :P ) moet je daar toch echt mee wegkomen. :+


:? Volgens mij hebben de meeste mf-ers een nederlandse kentekenplaat..... :X
 
Variantje op Viccie's:

'Wat errrruuuggg zeg! Als een geijkte snelheidsmeter dat aangeeft, nu wordt ik met m'n neus op de feiten gedrukt. ... M'n top in echte km's is nog lager dan ik d8'
 
Ik heb gestemd voor optie jas openritsen en o6 geven. Er zijn toch ook vrouwelijke dienders?

Ben trouwens wél benieuwd wie degene was die als eerste deze optie heeft gekozen ;)
Euh... O-) Gewoon vriendelijk lachen en lief kijken ;)

[edit]
Helpt trouwens niet altijd heb ik gemerkt -O- :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet echt een smoes. Wat wel ooit geholpen heeft;
Ik reed nogal door toen ik op een gegeven moment werd ingehaald door een politieauto.

Man stopt voor me, komt naar me toe en zegt; We reden nogal hard hè?
In een opwelling floepte ik eruit; Ja, ik zag jullie voorbij schieten.

De politieagent in kwestie moest gelukkig lachen en zei dat ik de eerste was die dag die hem aan het lachen had gemaakt. Of ik maar snel wilde doorrijden :} *O*

Was dat zijn reactie?!

Of ik maar snel wilde doorrijden

Hoe snel? })

Wat een topic _O-
 
kben met de motor pas 1 keer staandegehouden *D
ik reed met mn motor door een voetgangersgebied :Z
t bleef gelukkig bij een waarschuwing :}

met de auto een keer bekeurd voor rijden zonder rijbewijs. kwas met mn pa aan t oefenen op een parkeerplaats :P
Godzijdank nooit meer iets van gehoord :P , mr khep wel een geel papiertje *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan