Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
62 zal het bouwjaar van het blok zijn. 1975 heet jaar waarop de motor gebouwd is. Blijkbaar is men vergeten het formulier in te vullen om de boel om te zetten. Leuk ding!
 
Geen geld voor een prachtige basis.
Leuk verbouwde bak trouwens!

Die man is jaren terug bij mij in de garage geweest en heb hem van foto's voorzien. Denk dat hij veel gecopieerd heeft maar ben wel nieuwsgierig.
 
Die wielen zullen waarschijnlijk ook niet goedkoop in aanschaf zijn geweest. (Akront velgen, bij Haan gespaakt)
 
Die wielen zullen waarschijnlijk ook niet goedkoop in aanschaf zijn geweest. (Akront velgen, bij Haan gespaakt)
Nee, dat denk ik ook niet. Voor een 10.000 euro span was dat ook gerechtvaardigd geweest. Voor een MZ is het een beetje over de top. Een beetje een modderschuit met gouden kranen.
Ik wens hem veel sucess met het vinden van een koper.
 
Die wielen zullen waarschijnlijk ook niet goedkoop in aanschaf zijn geweest. (Akront velgen, bij Haan gespaakt)


Ja breng maar eens 3 naven daarheen,
aan de andere kant ik rij er nu mee sinds 2009 en bevalt nog steeds SUPER
 
Gaaaaaaf!
Maar veel te duur.
Ik had een Tatra als trouwauto. Zwart uiteraard met een rode binnenkant.
Acht cilinders, luchtgekoeld, achter de achteras. En starten met de slinger want de 2 stuks 6 Volt accu's waren bijna leeg.

 
De ouders van een kameraad van mij hadden zo'n ding. In het zwart. Wat liep die 8-cilinder mooi met het huilen van die 2 fans. Machtige wagen!
 
Maatje van mij had er twee, een zwarte 603-2 (de meest bekende versie) en een bordeaux rode 603-1, die laatste had 3 koplampen. De middelste kon je van binnenuit met een dikke hendel richten. Gaf een heel grappig effect als je met 160 km/u aan kwam zetten met een centrale lamp die van links naar rechts en van hoog naar laag zwaaide. Voorliggers vlogen opzij.
 
 
Status
Niet open voor verdere reacties.