Weer een spanrijder erbij


:N Daar zijn er al zoveel van ;)

1.jpg


:j
 
stond te koop bij ten Braake in Nijeveen. was snel verkocht!~[/quote]

Klopt, kon hem niet laten staan zoals die erbij stond. Zag er gewoon goed uit gezien de leeftijd. :Y
 
Strakke fiets :P , zul je een hoop plezier van hebben ;)


Vind alleeen het dakkie iets minder :/ , als ik eerlijk mag zijn? Maar dat zal wellicht niet anders kunnen om een volwassen persoon er onder plaats te kunnen laten nemen?
 
ben ik met je eens, of de ruit onder een andere hoek (platter) monteren. en daar het dakzeil weer op aan aanpassen...
 
Ik zou het serieus overwegen de ruit platter te monteren. Niet alleen zou het optisch wat beter staan, doch boven al een behoorlijk stuk minder wind vangen. Met name dit laatste is gezien de huidige benzineprijzen eigenlijk al reden genoeg voor een serieuze overweging.

Voor zover ik de foto's verder kan beoordelen. Een mooie combinatie.
Veel succes gewenst uit het nagenoeg zuidelijkste puntje van Nederland
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets hoor!!

Als je in friesland zou wone zoals ik, was het misschien handiger geweest dat de ruit en de kap 40 cm lager was geweest en nog mooier :9 :+
 
Welkom boxer, ik woon tussen eindhoven en veghel in dus we zullen elkaar wel een keer tegenkomen. Mooie combi trouwens.
 
Vind alleeen het dakkie iets minder :/ , als ik eerlijk mag zijn? Maar dat zal wellicht niet anders kunnen om een volwassen persoon er onder plaats te kunnen laten nemen?~[/quote]


Dak en raam constructie is ook niet geheel mijn smaak maar is voor de rest wel functioneel. Volwassen persoon kan er onderzitten maar wel een beetje onderuit gezakt.
Zal erzelf nog niet veel aan veranderen, hooguit wat kleine dingen of vernieuwen wat nodig is. Het belangrijkste vindt ik dat ik eerst gewoon kan rijden en ervaring op kan doen met het span. Grote verbouwingen of veranderingen kan later nog. :Y


Of er een auto band onderkan durf ik niet te zeggen, heb wel begrepen dat er zijn met een fj1200 die er een andere achterbrug en 17inch wiel inzetten om een bredere achterband te kunnen monteren.

Mischien ook nog iets voor later, plannen moet je houden he. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan