AB motoren Leiderdorp

gulpenmoto

Rookie
10 nov 2018
12
2
heeft er toevallig iemand ervaringen met "AB motoren" uit Leiderdorp? Hebben een motor te koop staan die ik wel interessant vindt maar voor ik er heen ga (moet er 203 km voor rijden)wil ik eigenlijk eens de meningen over deze motorzaak peilen. Dus heb je ervaringen met AB motoren dan hoor ik ze graag.
 
ik kom zelf uit leiden,en laat daar alles aan mijn blade doen.
nette en vriendelijke zaak,en tot nu toe naar tevredenheid geholpen.
keuze uit verschillende motoren,al zie ik veel bmw van de GS range tegenwoordig.
was er vorige week nog,toen hebben ze mijn ANGEL EYES unit ingebouwd.
20181108_164451.jpg
 
Willen alle "rood licht mag niet aan de voorkant" schrijvers zich hieronder melden. Dank u.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paka
Kom er al jaren. Gewoon een nuchtere (soms warrige) motorzaak, maar heeft absoluut het beste met je voor. Is laatste jaren flink gegroeid. Heb zelf nooit een motor daar gekocht, maar onderhoud doen zij altijd netjes. Ik stuur er altijd iedereen heen uit regio Leiden.

Succes!
 
Mijn BMW R1150GS komt er vandaan, 7-8 maanden geleden aangeschaft. Prima motor, tegen een prima prijs.
de i-ABS begaf het helaas al vrij snel, dit is een bekend BMW kwaal. Waarschijnlijk langere tijd stil gestaan en niet gespoeld.
Ik kwam die dag om "even te kijken", maar dit resulteerde in het inruilen van mijn motor en met de nieuwe naar huis te gaan.
Zaterdagmiddag tegen 17:00 aan, geen probleem om nog even alles af te handelen.

Vorige maand met een vriendin geweest die een BMW F650 heeft aangeschaft. Boekjes allemaal in orde, netjes onderhoud gehad. Nog prima in de lak, wat kleine plekjes en typische roestvorming op de bouten. Gezien de leeftijd kijken we er niet teveel naar, als het motorisch maar is bijgehouden.

Ervaring met de aanschaf: We moesten de info een beetje uit de verkoper trekken, Sander is verder een prima kerel, maar het contact verloopt soms wat stroef.
Ruimte om over de prijs te onderhandelen was er niet, motor was al scherp geprijsd.
Minder vond ik het dat er niet iets van de prijs af kon toen ze er ook een slot en hoes bij wilde hebben.

Alle motoren worden zonder rijklaarmaakkosten geadverteerd. Dit is rond de €250 uit m'n hoofd. De motor wordt hiervoor nog een keer nagekeken, krijgt een beurtje en alle slijtageonderdelen die aan vervanging toe zijn worden vervangen. Volgens mij zit hier ook nog een garantieperiode bij.
We hebben ervoor gekozen om de motoren zo mee te nemen.

Het overschrijven van kenteken kan bij een Kwik-Fit verderop.

Proefrijden is geen enkel probleem, even je rijbewijs achterlaten en de motor wordt naar buiten gereden.
Richting Oud Ade/ Rijpwetering kun je leuk rijden, op deze route zit ook een ruim parkeerterrein waar je alles even kunt bekijken en wat AVB oefeningen kunt doen als je wilt.

Vrijwel alle BMW's die er staan zijn afkomstig van BMW Dealer Houtrust in Den Haag, waar ik alleen maar positieve ervaringen mee heb.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan